Mehmet Usta (Elektronik modifikasyon ve Dizel Motor Problemleri)

mehmet bey 2004 model merivayı servise götürdük hız sabitleyici taktırmak için beyinden kitli dediler bunun için bişeyler yapabilirmiyiz :confused:
 
belki komik gelecek ama bende servis danışmanıyım.dediğim gibi elk.her şeyi deneim sorun çözülmedi.zaten yakıtta artma var.kapağı yapan rektifiyeye de konuyu anlattım.başımıza gelmedi dediler.şimdi kararsız kaldım tekrar sökeyim mi diye belki bilginiz vardır diye bi danışayım dedim.teşekkürler.
 
çünki araca o kadar çok şey denedim ve yaptım ki bide cok akıl veren oldu kafam çok karışık.sadece bu arızadan dolayı arabayı bile satmayı düşündüm.ama artık bu arızayı çözmeden satmayacağım.
kararlıyım
 
eyvallah

aile aracı olarak dusundugunuze gore sakın bir suruş sitiline sahipsiniz ki ben de oyleyim
bu hızlarda disk ile kampana arasındaki farkı kullanma ihtiyacı hissetmezsiniz yani içinizde benim aracta arkalar kampana durmaz gibi bir kuşku olmasın
halen disk mi kampana mı tartışmaları yapılıyorsa bunun tek nedeni benim yogurdum ekşi dememelerinden ileri geliyor
tunnıng ve modıfıkasyonlu araclarda zaten 100 ve uzeri hp kapasitesini 150*160 civarına cıkartıyorlar ki işte bu kadar oynama ile birlikte cılgın surus tarzı suspansıyon degişimi kasa agırlıgına mudahaleler teker değişimler gibi aracın genel aerodinamigini bozan uygulamalardan kaynaklı fren desteginin arttırımına gidiliyor ki en dogrusu da budur DURDURAMAYACAGIN ARACI HIZLANDIRMA! kuralına istinaden
içiniz rahat olsun hiç bir ekleme lazım değil frenlere...
cevabın için saol kardeşim.
yukarıdakilerden bilmediğim herhangi bişi yok ama yinede saol.
düşünmüşsün yazmışsın ilgilenmişsin .
mevzu corsa chipi idi farklı yerlere gitmeye başladı
bu başlık altında uzatmaya gerek yok
freni ayrı bir konu olarak ayrı bir başlıkta mevzu ederiz.
 
bi gün motor gücün artarsa anlıyacağından eminim..

Başlığa kattığın renk den ötürü teşekkür ederim..

yine olgun bir davranış :alkis:

konuya yaklaşım biçimim şu şekilde; Motor modifiyesi yapılmasa bile imkanlar ölçüsünde yol tutuş ve fren performansının arttırılması ile ilgili modifiye uygulamaları benim için daha kıymetlidir.Ve mantığım şudur motora 1 harcıyorsanız frenlere amortisörlere yada lastiklere de en az 1 harcamalısınız

Hele ki motor gücünü belirgin bir şekilde tork ile beraber arttırıyorsanız en azından fren balatalarını daha yumusak olanlar ile değiştirmekte ve amortisörleri kontrolden geçirmekte fayda var
 
yine olgun bir davranış :alkis:

konuya yaklaşım biçimim şu şekilde; Motor modifiyesi yapılmasa bile imkanlar ölçüsünde yol tutuş ve fren performansının arttırılması ile ilgili modifiye uygulamaları benim için daha kıymetlidir.Ve mantığım şudur motora 1 harcıyorsanız frenlere amortisörlere yada lastiklere de en az 1 harcamalısınız

Hele ki motor gücünü belirgin bir şekilde tork ile beraber arttırıyorsanız fren balatalarını daha yumusak olanlar ile değiştirmekte amortisörleri kontrolden geçirmekte fayda var
:good:
 
mehmet bey 2004 model merivayı servise götürdük hız sabitleyici taktırmak için beyinden kitli dediler bunun için bişeyler yapabilirmiyiz :confused:


Gedizler servis formeni Erdoğan usta mutlaka uygulanır dedi...

En kötü ihtimalle ilgili kablo tesisatı değiştirilir yinede tatbik edilirmiş..
 
benım gerek olmadıgını dusunmem tamamıyla masraf masrafı doguruyor dusuncesıne karsı cıkmak ıcındır
araclara modıfıye ışlemını bıle ben gereksız goruyorum ancak motora box taktırdım cun kı arac gıtmıyordu onun dısındakı modıfıkasyonişlemleriyle ilgilenmedigim ve de para harcamayı pek dusunmedigim için buradan goruslerımı belirttim dinlediginiz için teşekkur ederim
forum budur işte...
 
benım gerek olmadıgını dusunmem tamamıyla masraf masrafı doguruyor dusuncesıne karsı cıkmak ıcındır
araclara modıfıye ışlemını bıle ben gereksız goruyorum ancak motora box taktırdım cun kı arac gıtmıyordu onun dısındakı modıfıkasyonişlemleriyle ilgilenmedigim ve de para harcamayı pek dusunmedigim için buradan goruslerımı belirttim dinlediginiz için teşekkur ederim
forum budur işte...
Eyvallah
 
Geri
Üst