Teşekkür ederim Hakan :rulet:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Ustam, 2007 model astra h enjoy sp 1.3 easytronic aracım yaklaşık 1 aydır tekliyordu, şöyleki hızlanma da düşüklük, 3 viteste giderken gaza basınca arıza ışığını yakıp gaza boşuna basıyormuşum gibiydi, otomatikten manuele alınca devam edebiliyordum ama işten güçten fırsat bulup servise de götüremiyordum, neyse dün istemeyerek de olsa yetkili servise götürdüm, gerçi 6 ay önce normal bir yere gidip aracımın yağını filtrelerini değiştirmiştim, garanti den çıkar yada görürler diye düşündüm ama birşey demediler, yolumun da üstünde olduğu için yetkili servise bir baktırayım dedim, aracı test sürüşüne çıkardılar, döndüklerinde turboyu almıyor turboya geçerken arıza veriyor dediler, yazılımları güncelleyelim düzelmezse bizde kalması lazım dediler, yazılımları güncellediler yeniden teste çıktılar ama düzelmediğini söylediler,
ne dersin, filtreleri başka bir yerde değiştirdiğim için yetkiliye bırakırsam illaki anlarlar servis dışı derler mi, zaten 30.000 bakımı da gelmişti, opel garage ankaraya götürsem maliyet ne olur siz ne dersiniz yetkili mi garage mı hangisine götüreyim... bir de dün direksiyonu çevirirken çıt çıt sesleri gelmeye başladı nedendir ?
Mehmet usta aracımın bakımı yeni yapıldı tüm filtreler yağı değiştirdim. Bakım yapılmadan öncede gaza çok yüklenince yüksek devirlerde kara duman atıyordu. Rolantide çalışırken gaza çok yüklendiğimdede duman atıyor aynı şekilde. Mazotu hep sheel den euro dizel alıyorum. Bilemiyorum duman atma durumu belkide bu normal bir durumdur.
Bakımda motorsilk te ekledim motor yağına ve yine aracı biraz sıkıştırdım 30-40 km kadar. evin önüne geldiğimde eksozumun içinde ilk defa kurum vardı. Acaba neden kurum yapar? Ve bakımdan sonra yolda yüksek devirlerde bastıkça yine aynadan dumanı görebiliyordum.
kurum dumandan dolayı olur..
dumanın başlıca sebebleri şunlardır..
EGR valfin açık kalıyor olabilir..
Turbo basıncın düşüktür..
basınç ya turbo hortumu çatlak olduğu için düşer yada turbon tam performansını veremiyordur..basınç testi yapmak lazım..
merhabalr aranıza yeni katıldım golf4 tdi ve dti vectra aracım var..mehmet usta 2000 model 2,0 vectra dti geçen gün çalışmadı tamirci çağırdım mazot geriye kaçmış dedi elindeki pompayı mazot filitresinin oradan bağlayıp mazot çektirdi ve araç çalıştı. mazotun geriye kaçması enjektörlere bağlı mazot hortumlarında deliklerin oluşmasındanmış değiştirdi araç 4 gündür iyi çalışıyor şimdi ise arasıra rolantideyken tekleme yapıyor sanki stop edecekmiş gibi oluyor ve çekişde o kadar iyi değil ne tavsiye edersiniz
duman sorunu çözüldü usta iyi istasyon diye sheel den alıyordum hep euro dizeli şimdi opete geçtim düzeldi duman filan kalmadı