Muayeneden Tek seferde Geçen Vectra B

gdonmez77

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
555
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar 18 Mart Çanakkale Zaferinin yıl dönümünde aracımı muayeneye soktum. TÜV sisteminden fazlasıyla korktuğum halde, ustam haklı çıktı ve aracıma 5 tane hafif kusur yazılmak suretiyle muayeneden geçtim. Far ayarları her araçta olduğu gibi benimkinde de mükemmel değilmiş, (içerden far ayarı düğmesi var halbuki), arka sinyal plastikleri solukmuş (Bence gayet rengi yerinde) Aklıma gelmeyen 3 dandik kusur daha var, ama aldık pulu sonuçta.
1 gün öncesi Sızdırmazlık testini geçtim, sızdırmazlık testindeki en büyük sorun sıranın size gelebilmesi. İzmir'de sızdırmazlık raporu alacaklara tavsiyem, sabahın köründe sıraya girmeyin, akşam üzeri 4 gibi gidin, daha sakin oluyor. Şahsen ben 2 kez sabah gittim kuyruk 1 km uzunluktaydı, 3. gün önünden geçerken uğradım baktım bomboş, 4 te girdim sıraya 4:30 da içeri aldılar kapanışa 10 dakika kala aldım evrağı.

Muayeneye gireceklere genel tavsiyem; Sızdırmazlığa 4 civarı gidin, Muayeneden önce mutlaka far ayarı ve lastik ölçümü yaptırın, Emniyet kemerlerini takılı vaziyette, Aracın herhangi bi arıza ışığı yanmasın, egzosda delik olmasın yeter.
 
beni sadece sadece kornodan bırakmıştı korna kesik kesik çladığı için kornda röle vardı katil olmak işten değil
 
benım cat.iptal durumda..var da içi boş:D
muayeneden geçer mi acaba.Gözden kaçarsa geçer diyen de var,geçmez gözden kaçmaz yakalarlar geçemezsin diyen de.Ne dersinz arkadaşlar_?
 
Aracınız kaç model bilmiyorumda benim astra f tek seferde kusursuz geçti opellerde sorun çıkmıyor genelde.
 
Far ayarları her araçta olduğu gibi benimkinde de mükemmel değilmiş, (içerden far ayarı düğmesi var halbuki),

içeride bulunan far ayar düğümesi far ayarı yapmak için değil, araçta yük var iken farlar daha ileriyi aydınlatacağından, dolayısıyla karşınızdan gelen yada önünüzde giden sürücüyü rahatsız etmeyin diye ayarlamak içindir. yüksüz araçta bu düğme 0 konumunda durur. yüke göre 1, 2, 3 konumuna alırsınız. far ayarıyla alakası yoktur.

haaa "içerdeki anahtar 0 da değildi, düğmeyi sıfıra getirmeden kusurlu yazmışlar" diyorsanız o zaman başka tabii. ama bu durumda bile düğmeyi 0 konumuna getirmek size düşerdi diye düşünüyorum.

neyse, geçmiş olsun. sonuçta geçmişsiniz muayeneyi.
 
ben 3 tane vectra kullandım. hepsi de 15 yıllık arabalar. hepsi de tek seferde birisi hariç hepsi kusursuz (hafif kusur dahi olmadan) geçti.
aracımıza bakarsak zaten vizeden geçer. far ayarını vizeden geçmek için değil karşıdan veya önden giden araçların gözünü almasın diye ayarlatıyorum. diğer bakımlarını da kendi can güvenliğim için yapıyorum.
zaten vizenin amacı da bu değil mi. araçları güvenli halde tutmak.
 
Bence far ayarı ağır kusur olmalı ve düzeltilmeden vize verilmemeli.Standart harici xenon uygulamaları , ayarsız farlar. Biri kısa diğeri uzun görevi yapar hale gelmiş aydınlatmalar.
Gece yolculuğu cümbüş misali ne ararsan var.
 
Bence far ayarı ağır kusur olmalı ve düzeltilmeden vize verilmemeli.Standart harici xenon uygulamaları , ayarsız farlar. Biri kısa diğeri uzun görevi yapar hale gelmiş aydınlatmalar.
Gece yolculuğu cümbüş misali ne ararsan var.

Katılıyorum:good:
Malesef sürücülerimiz farların birisi yanmasa da yollarına devam edebiliyorlar:banned:
 
Aracınız kaç model bilmiyorumda benim astra f tek seferde kusursuz geçti opellerde sorun çıkmıyor genelde.
:good:
benimki de sıfır kusur geçti geçen sene
 

Benzer Konular

Geri
Üst