Arkadaşlar internette gezerken bu ürün dikkatimi çekti. Daha önceden bu ürünle ilgilenen yada bu ürünü tanıyan hakkında bilgisi olan arkadaşlarımız varsa lütfen bu ürün hakkında detaylı bir bilgi verebilirse çok mutlu olurum. Bu ürünü alayım mı almayayım mı ? kara veremedim gerçekten anlatıldığı gibi mi yoksa değil mi ? Şimdiden konuyu okuyan ve yardımcı olan arkadaşlarıma teşekkürler ederim. Saygılar dilerim.
NanoCharger ile...
Yakıt Tasarrufu ve Performansda Devrim
HER ZAMAN HAZIR OLUN
Daha tepkili bir gaz pedalı, daha atak bir motor mu istiyorsunuz? Yeni geliştirilen sistemlerden NanoCharger bunu size sağlayabiliyor. Bunun yanında yoğun trafikte gereksiz yakıt tüketimine de son veriyor.
Otomotiv piyasasında gün geçmiyor ki yeni bir ürün piyasaya çıkmasın. Dünyanın dört bir yanında daha iyi ne yapabiliriz amacıyla çalışan o kadar insan var ki. İşte bunun için uğraşan firmalardan biri de bu işe 30 yılını vermiş Atak Endüstri Grup. Motor yenileme ve mekanik işler üzerine ülkemizin önde gelen firması, bu bilgi ve birikimini yepyeni bir ürünle bizlere sunuyor: NanoCharger
NanoCharger, az yakıt tüketimi için yapılan onca uğraşa son verdiği gibi artan gaz tepkisiyle de artan bir performans sağlıyor. Peki nedir bu NanoCharger? Nasıl çalışır? Öncelikle belirtmek gerekir ki NanoCharger kesinlikle elektronik komplike bir ürün değildir. Benzin, LPG ya da Dizel, aracınızın motoru nasıl olursa olsun kolaylıkla bağlanabiliyor. Hem de bir iki dakikada geri dönüşüm yapılabilecek şekilde... NanoCharger, motorun emme manifoldunda hava emişine, westinghouse'a ya da turbo motorlarda wastegate'e, hiçbir şekilde orjinal aksama zarar vermeden paralel olarak bağlanabilen bir ürün.
ÇALIŞMA PRENSİBİ
Bütün otomobiller fazla trafikte hız yapmadıkları ya da devir çevirmedikleri halde çok yakıt tüketirler. Bunun sebebini biliyormusunuz? Hemen açıklayalım. Dur-kalk işlemi, aslında motorun en çok tork gerektirdiği durumlardır. Fazla yakıtın mekanik bir sebebi daha bulunuyor. Motorun dışarıdan hava almasını sağlayan gaz kelebeği, rölanti esnasında kapalıdır. Bu sırada motor, gerekli olan havayı karter havalandırmasından alır. Bu hava, tahmin edeceğiniz gibi yağlı, kirli ve sıcak bir havadır. Böylece yanma odasına giren sıcak ve oksijen fakiri havanın yanma gücü de oldukça azdır. Sağlıklı bir atmosferik motorda 14.8/1 olması gereken hva/yakıt karışımı (14.8 birim havaya 1 birim yakıt) böylece değer olarak çok aşağı düşecektir. Yeterli yanamayan yakıt egzozdan atılacaktır. Zaten dikkat ederseniz, motor rölanti esnasında egzozdan buharla birlikte çiğ yakıt atar. Motor ısındıkça bu atık miktarı artmaktadır.
Kalkış için gaz pedalına dokunduğunuz an, gaz kelebeği açılır ve enjektörlerin yakıt püskürtmesi artar. Emme manifoldu hava filtresinden gelen taze hava ile dolar ve piston vakumlama yapar. Ancak bu hareket ve reaksiyonlar esnasında milisaniyeler içinde yakıt bakımından zengin ve hava bakımından fakir bir karışım oluşur.
NanoCharger dur-kalk esnasında motorun pistonlarını taze hava ile besler ve bu sayede yakıtın tamamen yanmasını ve aynı yakıtla daha fazla kilometre yapılmasını, dolaysıyla ilk çekiş gücünün artmasını sağlar.
NanoCharger ile...
Yakıt Tasarrufu ve Performansda Devrim
HER ZAMAN HAZIR OLUN
Daha tepkili bir gaz pedalı, daha atak bir motor mu istiyorsunuz? Yeni geliştirilen sistemlerden NanoCharger bunu size sağlayabiliyor. Bunun yanında yoğun trafikte gereksiz yakıt tüketimine de son veriyor.
Otomotiv piyasasında gün geçmiyor ki yeni bir ürün piyasaya çıkmasın. Dünyanın dört bir yanında daha iyi ne yapabiliriz amacıyla çalışan o kadar insan var ki. İşte bunun için uğraşan firmalardan biri de bu işe 30 yılını vermiş Atak Endüstri Grup. Motor yenileme ve mekanik işler üzerine ülkemizin önde gelen firması, bu bilgi ve birikimini yepyeni bir ürünle bizlere sunuyor: NanoCharger
NanoCharger, az yakıt tüketimi için yapılan onca uğraşa son verdiği gibi artan gaz tepkisiyle de artan bir performans sağlıyor. Peki nedir bu NanoCharger? Nasıl çalışır? Öncelikle belirtmek gerekir ki NanoCharger kesinlikle elektronik komplike bir ürün değildir. Benzin, LPG ya da Dizel, aracınızın motoru nasıl olursa olsun kolaylıkla bağlanabiliyor. Hem de bir iki dakikada geri dönüşüm yapılabilecek şekilde... NanoCharger, motorun emme manifoldunda hava emişine, westinghouse'a ya da turbo motorlarda wastegate'e, hiçbir şekilde orjinal aksama zarar vermeden paralel olarak bağlanabilen bir ürün.
ÇALIŞMA PRENSİBİ
Bütün otomobiller fazla trafikte hız yapmadıkları ya da devir çevirmedikleri halde çok yakıt tüketirler. Bunun sebebini biliyormusunuz? Hemen açıklayalım. Dur-kalk işlemi, aslında motorun en çok tork gerektirdiği durumlardır. Fazla yakıtın mekanik bir sebebi daha bulunuyor. Motorun dışarıdan hava almasını sağlayan gaz kelebeği, rölanti esnasında kapalıdır. Bu sırada motor, gerekli olan havayı karter havalandırmasından alır. Bu hava, tahmin edeceğiniz gibi yağlı, kirli ve sıcak bir havadır. Böylece yanma odasına giren sıcak ve oksijen fakiri havanın yanma gücü de oldukça azdır. Sağlıklı bir atmosferik motorda 14.8/1 olması gereken hva/yakıt karışımı (14.8 birim havaya 1 birim yakıt) böylece değer olarak çok aşağı düşecektir. Yeterli yanamayan yakıt egzozdan atılacaktır. Zaten dikkat ederseniz, motor rölanti esnasında egzozdan buharla birlikte çiğ yakıt atar. Motor ısındıkça bu atık miktarı artmaktadır.
Kalkış için gaz pedalına dokunduğunuz an, gaz kelebeği açılır ve enjektörlerin yakıt püskürtmesi artar. Emme manifoldu hava filtresinden gelen taze hava ile dolar ve piston vakumlama yapar. Ancak bu hareket ve reaksiyonlar esnasında milisaniyeler içinde yakıt bakımından zengin ve hava bakımından fakir bir karışım oluşur.
NanoCharger dur-kalk esnasında motorun pistonlarını taze hava ile besler ve bu sayede yakıtın tamamen yanmasını ve aynı yakıtla daha fazla kilometre yapılmasını, dolaysıyla ilk çekiş gücünün artmasını sağlar.