- Konuyu Başlatan
- #121
Mikrofonun kontrol edilmesi gerekir. En yakın servise başvurabilirsiniz. https://necvox.com.tr/ContentPages.aspx?post=21
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Kalibrasyon ile çözülebiliyor ise usb'ye mouse bağlayarak kalibrasyon menüsüne erişim sağlayabilir ve kalibrasyonu başlatabilirsiniz.iyi günler,
necvox black edition var bende.dokunmatik ekran çalışmıyor , kalibrasyon gerekiyormuş ama dokunmatik çalışmadan nasıl kalibrasyon yapabilirim ?
yardımcı olursanız sevinirim
MERHABA.2014 MODEL ASTRA J ARACIMDA NECVOX 1033 MODEL MULTİMEDYA ÜRÜNÜ TAKILI.SIKINTIM ŞU EKRANDA MÜZK ÇALIYOR GÖRÜNMESİNE RAGMEN HOPARLÖRDEN HERHANGİ BİR SES GELMİYOR.SORUNU NASIL ÇÖZEBİLİRİZ ACABA..EKRAN GEÇ AÇILIYOR VE GÖRÜNTÜDE BAŞLANGIÇTA SORUN YAŞANIYOR AYRICA
Ses kesilmesi sadece müzik çalarda mı yaşanıyor? Radyo, navigasyon ya da sesli uyarı veren herhangi bir uygulamada da aynı sorun mevcut mu? Bu sorunun cevabı "hiçbir uygulamada cihazdan ses çıkmıyor" ise cihazın ses ayarları kısmını biraz kurcalamanız lazım. Yanlışlıkla kapatılan bir kısım, ayar vb. var mı? Buradan bir sonuca ulaşılamazsa cihaz sökülüp ses giriş bağlantısı kontrol edilmeli. Burada da bir problem yoksa yeniden yazılım yüklenmeli diye düşünüyorum.MERHABA.2014 MODEL ASTRA J ARACIMDA NECVOX 1033 MODEL MULTİMEDYA ÜRÜNÜ TAKILI.SIKINTIM ŞU EKRANDA MÜZK ÇALIYOR GÖRÜNMESİNE RAGMEN HOPARLÖRDEN HERHANGİ BİR SES GELMİYOR.SORUNU NASIL ÇÖZEBİLİRİZ ACABA..EKRAN GEÇ AÇILIYOR VE GÖRÜNTÜDE BAŞLANGIÇTA SORUN YAŞANIYOR AYRICA