Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sen nitronun sıvılastırıla bilmesi için lpg'nin ihtiyacı olan basınctan daha falzasına ihtiyaç olduğunu biliyormusun. eger senin dediğin olsaydı 10 sn lik nitro tüpleri o kadar pahalı olmazdı.
sen nitronun sıvılastırıla bilmesi için lpg'nin ihtiyacı olan basınctan daha falzasına ihtiyaç olduğunu biliyormusun. eger senin dediğin olsaydı 10 sn lik nitro tüpleri o kadar pahalı olmazdı.
nitro oksit silindir içine girer ve çok soğuk olduğu için içerideki hava hacmini küçültür böylece daha çok hava girer silindire. bu da fazla oksijen demek yani. sonuç ateş=yakıt+oksijen. bir ateşi canlandırmak için oksijeni artırırsın olur biter. ;D
evet lpg tankına nitro konma meselesine gelince böyle bir olayı bir mustang de duymustum. ancak nitro motora düzensiz aktarılacagı için motor için pek sağlıklı olmaz diye düşünüyorum. nitro sistemleri incelendiğinde kontrol altında silindir içerisine gönderildiğini görürsünüz.
Çalışma prensibinde hata var. Bildiğim kadarıyla N2O silindire girdiği zaman parçalanıp N2+1/2O2 oluyor. Buradaki O2 coşagelmeyi sağlıyor. Yani soğuk olduğu için havayı küçültmüyor. Zaten öyle bir şey olsa anca turbo kadar falan etkilerdi. Ama saf oksijen başka oluyor canım
Çalışma prensibinde hata var. Bildiğim kadarıyla N2O silindire girdiği zaman parçalanıp N2+1/2O2 oluyor. Buradaki O2 coşagelmeyi sağlıyor. Yani soğuk olduğu için havayı küçültmüyor. Zaten öyle bir şey olsa anca turbo kadar falan etkilerdi. Ama saf oksijen başka oluyor canım
Yessssss ! Arkadaslar Nos ya da Nitrous Oxide kullanımında mantık Yakıtı yakarken daha fazla hava + daha fazla yakıt karısımı olusturmaktir. Yani N2O anahtarına bastıgınızda aracınız benzin konusunda fazlasıyla bonkor olacaktır fakat aldıgınız guc buna deger.. Haa su da var eger bir arkadasımız LPG+N2O da ilerleme kaydederse hemen lpg sistemi taktırırım
böle bişeyin imkanı olduğunu sanmıyorum.ama hidrojen katkılı lpg sistemleri var onlarda lpg deki performans kayıbını engellemek için kullanılıyor.yani dyno sonucu benzinde ne ise sıralı lpg de de aynı sonuçları veriyor