nnt bor power koyduracağım sonuçlar açıklanacak

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan imran
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arkadaşlar hepinizden özür diliyorum hepiniz çok haklısınz ben biraz üslubu bozmuşum çünkü benim krangın üzerindeki donuklaşmış tabakayı görseydiniz bunun yağ olmadığını hepimiz idrak ederdik.katkı maddesinin nasıl yüzeye etki ettiğini ben gördüm.ben sonuna kadar üslup olarakta bilgi olarakta haksızım çünkü net birşey söylemek için kullanmam gerekirdi:)fakat ne yazıkki katkı kullanılmış bir arabayı almak nasip oldu satan sağolsun. zaten rektifiye ustasıda bu arabada katkı kullanılmış kranga baksana dedi. ne olur siz kullanın sonuçlarınız inanınki daha bilgilendirici olacak.

:D önceki kısımlarda teknikten uzaklaşmışıs hep beraber :D seun de kusurumuza bakma ;)

birde affınıza sığınarak bende sizden bilgi sahibi olmak için şunu sormak istiyorum.sonuçta bu katkıların onarıcıların adı herneyse bir film tabakası oluşturması gerekiyor.normal kullandığımız yağdan daha iyi bir film tutma özellğine sahip olması için daha kuvvetli bir yapışma.diyelimki memnun kalmadım öyle bir seçenek yok gibide arkadaşların yorumlarına baktığımda, en azından benim kullandığım krangın anayatak ve kol yatak harici diğer yüzeyleri polisaj değil yağ kanallarıda dahil.nihayetinde silindir cidarlarıda polisaj değil honlama çizgileri var birde kartel.oldu ya memnun kalmadım ve yanlış bir karar verdim böylesine güzel bir film oluşturucu tabaka kaç yağ değiştirmem sonrası aracımdan tamamen kaybolacak.yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürlerimle.

işte beni en çok çekindiren noktaya temas etmişsin,
bütü katkılarda şöyle yapışarak film oluşur dayanıklı olur deniyo, ama bozulduktan sonra da orada yapışıp durmayacağından veya dediğin gibi vazgeçtiğimizde o kuvvetli film tabakasını oradan nasıl sökeriz hiçbirinde böyle bir bilgi yok
burdaki en tereddütlü konu bu bence,
senin motorundan çıkan durum da bunu ispatlıyor demekki
Diğer arkadaşlar için şöyle açıklayayım burasını;
bütün katkı maddeleri reklamlarında falan şöyle diyor; ilk çalıştırmada yağlama ve çalıştırma aynı anda başladığından o esnada motor yağsız kalıyor, katkı maddesinin film tabakası ise motor kapalıyken sıyrılıp kartere düşmediğinden ilk çalıştırmada aşınmalar minimum oluyor

işte tereddütlü kısım da burada devreye giriyor, normal yağ sürekli taze yağlama ile film tabakası oluştururken bu anlatılan yağlar filmi oraya bir kaplayıp bırakıyor, aşınan metal parçaları kurum vs. vs. bu filme yapışıyorsa bu film yağlayıcılığını kaybedip yine orada yapışık kalıyorsa motorun vay haline, ama farklı bir çözümleri varsa orasını öğrenmek isterim

benim motorum da saçma sapan yağ kullanımı vs. den rektifiye yedi, eski sahibi iveco özel servisiydi, bakımlarını kafasına göre yapmış 150binde motor açtırdı bana :mad:
şu an motorumda mobil tam sentetik yağ var ve performansını takip ediyourm
katkıları da bi taraftan araştırmaya devam ediyorum
 
aynı konu yeni bir başlık. arkadaşlar, detaya girmeye hiç gerek yok. böyle bir teknoloji üretilmişse eğer, dediklerinin yarısını yapmayı bile becerse muazzam bir gelişmedir. malum, enerji tasarrufu. ve böyle önemli bir gelişme "impact factor'u yüksek olan iyi bir bilimsel dergi" de makale olarak yayınlanır. yayının içinde ne kullanıldığı, testlerin kaç kere, ne şartta yapıldığı vs açıkça belirtilir. zaten eğer bu doğru ise nobele bile aday olur. çünkü çığır açma olasılığı var. bunların hiç biri yok. 'ben buldum, ben yaptım oldu' deniyor. bir öğretim üyesine danıştık bu konuda (otomotiv mühendisi), ve o da aynen bunları söylemişti. ispatlanmış, gösterilmiş birşey yok. kullanmak isteyen alsın kullansın. ama afaki olarak salla pati kendine göre değerler vermesin burada. "şu kadar az yaktı, bu kadar ses azaldı vs vs". bilimsel sağlıklı veri lazım. kullanıcı verisi değil. keşke olsa da herkes kullansa. dünyada olay olur.
 
Başı şeyler lafta kalır illaki deneme yanılma yöntemiyle olur butip şeyleri bence deneyenler öncüdür çünkü onların sayesinde millet yöneliyor rsike giriyorlar sonuç belki onlar için çok olumsuzda olabilir ama herşeye çok karşı durmamaklazım bana göre inşallah bu ürün faydalı olacaktır sonuçta kullanıpta bize fikirlerini söyleyenlerden Allah razı olsun demekten başka bişey kalmıyor bize ...
 
sonuçları merakla bekliyorum

sonuçları merakla bekliyorum
 
sevgili arkadaşlar depoyu fulledim. bir öncekinden farklı olarak cuma günü 1 saat köprü trafiğinde ve maç sonrası 1 saat süren dur kalklı bir konvoya katıldım. pazar akşamı tekrar depoyu fulleyecem. pazar gecesi yazacağım. bakalım neler olacak.
 
Sahi unutmuştum bu konuyu, sonuçlar ne oldu ? Gerçi kısa vadede iyi sonuçlar alınacağına eminim ama asıl sorun uzun vadede motorumuzu ne gibi maceralar bekliyor :)
 
Evt sonuçlar pazar gecesi açıklanacaktı ama arkadaş daha hazırlayamamış galiba
 
arkadaşlar bu nano teknoloji bir efsane olacak günümüzde birçok alanda kullanılan nanoteknoloji bor la birleştiği zman çığır açıyor.. bor bu boru değil yani:D kesin bi faydası olacaktır uzun vadede...saygılar
 
bencedde artık açıklasın ki bizde görelim
 
Geri
Üst