Arkadaşlar hepinizden özür diliyorum hepiniz çok haklısınz ben biraz üslubu bozmuşum çünkü benim krangın üzerindeki donuklaşmış tabakayı görseydiniz bunun yağ olmadığını hepimiz idrak ederdik.katkı maddesinin nasıl yüzeye etki ettiğini ben gördüm.ben sonuna kadar üslup olarakta bilgi olarakta haksızım çünkü net birşey söylemek için kullanmam gerekirdifakat ne yazıkki katkı kullanılmış bir arabayı almak nasip oldu satan sağolsun. zaten rektifiye ustasıda bu arabada katkı kullanılmış kranga baksana dedi. ne olur siz kullanın sonuçlarınız inanınki daha bilgilendirici olacak.
önceki kısımlarda teknikten uzaklaşmışıs hep beraber seun de kusurumuza bakma
birde affınıza sığınarak bende sizden bilgi sahibi olmak için şunu sormak istiyorum.sonuçta bu katkıların onarıcıların adı herneyse bir film tabakası oluşturması gerekiyor.normal kullandığımız yağdan daha iyi bir film tutma özellğine sahip olması için daha kuvvetli bir yapışma.diyelimki memnun kalmadım öyle bir seçenek yok gibide arkadaşların yorumlarına baktığımda, en azından benim kullandığım krangın anayatak ve kol yatak harici diğer yüzeyleri polisaj değil yağ kanallarıda dahil.nihayetinde silindir cidarlarıda polisaj değil honlama çizgileri var birde kartel.oldu ya memnun kalmadım ve yanlış bir karar verdim böylesine güzel bir film oluşturucu tabaka kaç yağ değiştirmem sonrası aracımdan tamamen kaybolacak.yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürlerimle.
işte beni en çok çekindiren noktaya temas etmişsin,
bütü katkılarda şöyle yapışarak film oluşur dayanıklı olur deniyo, ama bozulduktan sonra da orada yapışıp durmayacağından veya dediğin gibi vazgeçtiğimizde o kuvvetli film tabakasını oradan nasıl sökeriz hiçbirinde böyle bir bilgi yok
burdaki en tereddütlü konu bu bence,
senin motorundan çıkan durum da bunu ispatlıyor demekki
Diğer arkadaşlar için şöyle açıklayayım burasını;
bütün katkı maddeleri reklamlarında falan şöyle diyor; ilk çalıştırmada yağlama ve çalıştırma aynı anda başladığından o esnada motor yağsız kalıyor, katkı maddesinin film tabakası ise motor kapalıyken sıyrılıp kartere düşmediğinden ilk çalıştırmada aşınmalar minimum oluyor
işte tereddütlü kısım da burada devreye giriyor, normal yağ sürekli taze yağlama ile film tabakası oluştururken bu anlatılan yağlar filmi oraya bir kaplayıp bırakıyor, aşınan metal parçaları kurum vs. vs. bu filme yapışıyorsa bu film yağlayıcılığını kaybedip yine orada yapışık kalıyorsa motorun vay haline, ama farklı bir çözümleri varsa orasını öğrenmek isterim
benim motorum da saçma sapan yağ kullanımı vs. den rektifiye yedi, eski sahibi iveco özel servisiydi, bakımlarını kafasına göre yapmış 150binde motor açtırdı bana
şu an motorumda mobil tam sentetik yağ var ve performansını takip ediyourm
katkıları da bi taraftan araştırmaya devam ediyorum