Sayın Ustalar;
Hava debimetresini ve komple baskı balatayı değiştirdim,enjektörleri ve boğazı temizlettim,bujileri ve kabloları değiştirdim. Fakat yinede çok yakıyor arabam. İstanbul da 100 km / 9 Litre yakıyor.(Bazen klimalı bazen klimasız kullanıyorum,ani hızlanma yapmıyorum aracın klavuzunda okuduğum bütün tasarruf tedbirlerini hemen hemen yerine getiriyorum.)
Şimdi iki şey geliyor aklıma. Oksijen sensoru ve Egr valfini temizletmek. Egr valfinin temizlenebildiğini bu siteden öğrendim fakat oksijen sensoru temizlenir mi , nasıl temizlenir bilgi verirseniz memnun olurum.(Aslında değiştirecektim ama testlerde arıza göstermiyor)
Hava debimetresini ve komple baskı balatayı değiştirdim,enjektörleri ve boğazı temizlettim,bujileri ve kabloları değiştirdim. Fakat yinede çok yakıyor arabam. İstanbul da 100 km / 9 Litre yakıyor.(Bazen klimalı bazen klimasız kullanıyorum,ani hızlanma yapmıyorum aracın klavuzunda okuduğum bütün tasarruf tedbirlerini hemen hemen yerine getiriyorum.)
Şimdi iki şey geliyor aklıma. Oksijen sensoru ve Egr valfini temizletmek. Egr valfinin temizlenebildiğini bu siteden öğrendim fakat oksijen sensoru temizlenir mi , nasıl temizlenir bilgi verirseniz memnun olurum.(Aslında değiştirecektim ama testlerde arıza göstermiyor)