daha önceki polomu 89.000 km de sattım ve cidden hırpalamıştım debriyajını(autodromda draglar,gençliğin verdiği sert vites değişimleri vs ) en ufak bi sıkıntısı yoktu .demekki astranın balata ömrü pek uzun değilmiş.Neyse değiştiricez artık.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
meraba arkadaşlar bende garajınıza katılayım 2007 astra cdtı sahibiyim alalı 2,5 ay oldu 71500 km de yaklaşık 3500-4000 km yaptm herşey çok güzeldi ta ki dün aracımın debriyajı kaçırana kadar.3-4-5-6. viteslerde gazı yedirmezsen kaçırma yapıyor kalkışlarda vs sorun yok pazartesi bakıcaz artık
Öncelikle geçmiş olsun Eren Bey kötü bir durum tabi daha kötülerinden korusun sizi...
Bende 2.el bi astra cdti alma aşamasındayımda 2007 model acaba bir mahsuru yoksa aldığınız fiyatı öğrenebilirmiyim?
Dizel ve 2.el? üstelik de Astra..
Sıfırından başla derim.
Ortadan bir yerlerden başlarsan tadın kaçabilir.
1.4 ü hiç düşünme. Sadece alırken üç-beş bişey daha az para verirsin o kadar. Gidişi 1.3 den, yakışı da 1.6 dan kötü. Satması desen ayrı dert.Valla bügün opel yetkili servisde 2 saat kadar zaman geçirdik ...
1.3 CDTI lara 35.800 1.4 90 hp liklere 31.500 fiyat verdiler 2 araç da full ama işte bütçeye uygun olan 1.4lük olan ama o da benzinli işte açıkcası tüketimden korukuyorum 1.3 lüğüde alamıyoruz malesef
1.3 2007 55.000de temiz bir araç buldum 27.000 e onu almayı planlıyorum ama beni magdur etmez inşallah ...
1.4 ü hiç düşünme. Sadece alırken üç-beş bişey daha az para verirsin o kadar. Gidişi 1.3 den, yakışı da 1.6 dan kötü. Satması desen ayrı dert.
En sorunsuz motorlar 2007 sonrası çıkan 115 lik benzinliler. Dizeller de iyi lakin km yapmışlarında sırası gelen bir-iki masrafları seni bekler oluyor.
Genelde araçlarda debriyaj bitti dendiğinde; baskı-balata-bilya değişikliği gelir akla. Bizim 1.3 cdti lerde buna bir ilave var: baskı-balata-bilya-volan şeklinde. Bunun maliyeti de 1000-1200 tl arasında.
İkinci el dizel alırsan her an bu değişimin vakti gelmiş olabilir şeklinde düşün.
Bütçem ancak benzinlisine yetiyor diyorsun; o vakit kesin 1.6 sını al. Benzinini koyabildiğin sürece başka tek bir sorun açmaz başına. Hatta şunu bile diyebilirim: deselerki, "garanti dışında tutalım aracınızı(ilk iki yılki garantisi) 2000 tl az ödeyin bize", düşünme kabul et derim.
Anla, o derece sorunsuz bu Z16XER motorlar.
Benım arabada 79bınde , aldıgımda 46 bındeydı ki benım elımden daha onceden cok araba geldı gectı, her bırının 130 - 150bın kmde sattım buna ragmen baskı balatamda en ufak kacırma olmadı, opelden böyle bırsey beklemezdım dun gece balatam tamamen sıfır oldu...
105 likler ile 115 lik olanların tek farkı 115 lik lerde EGR valfinin olmaması. Bu nedenle zaten aradaki 10 beygirlik fark.Evet 1.3CDTI lar turbolu 1.4 ler düz 1300kg olan bir araç için yeterli olmayabilir ve evet hiç tutulmuyor bu motor tipi ...
Sizin yazınızı okurkende 1 adet 1.6 105hp lik bir araç çıktı 2005 model ve 27.000km de hemen aradım yarında evime çok yakın hemen gidip bakıcam
Fiyatıda uygun bir araç ,yazınızda 2007 ve üstü motorlardan bahsetmişsiniz bu model 2005 105hp acaba bu motor nasıldır ne gibi avantajı dezavantajı vardır tabi bir de alır almaz tüp taktırıcam bu araca nasıl olur acaba gider mi bu motora ?Şimdiden teşekkürler ...