Opel Astra mi ? yoksa Seat Leon mu?

Leon'un dışı güzel görünüyor ancak içine binildiğinde çok baygın bir atmosferi var , gösterge tablosu, düğmeler filan çok basit duruyor, görüş açıları da gayet kötü.
Arkadaşım yüzünden her hafta gidip tekrar tekrar inceleyip duruyoruz, en önemli eksikliklerinden biri otomatik vitesinin olmayışı bayanlar bu konuya çok önem veriyorlar.
Benim açımdan ise çarpma testi takıntım var ve leonun çarpma testi hiç iyi değil. Bir motor için de gidip leon almak pek akılı bir seçim gibi gelmiyor.

ilk defa opel için iyi bir şey dediğinizi duyuyorum demekki leon gerçekten kötü :)))))
 
arkadasım da leon stylance var. bence gayet sessiz donanımı da iyi bir araba. ozellıkle koltukları vs dosemeleri cok guzel. sadece plastik aksamı bir kaç seneye cabuk deforme olur cinsten bir malzeme. onun dışında gostergeler falan gayet guzel araba...

ben herturlu seat derdim. ama 1.6 motoru değil. 1.4 cunku yol bılgısayarında depoyu fulleyınce 750 gosterıyormuş duyumlarıma gore :)

bu da arkadasımın leonu. sadece cam filmi var. heryer 3 numara. en ön cam numara olması lazım. arabanın ıcıne fener tutsan goremezsin.

dsc00387yo8.jpg



dsc00386ux4.jpg
 
ilk defa opel için iyi bir şey dediğinizi duyuyorum demekki leon gerçekten kötü :)))))

:)

Haftalardır otomobil galerisi dolaşmaktan bunaldım, beterin beteri vardır sözünü bir kez daha hatırlamış oldum.
2. bayanların araba konusundaki bilgisi de, seçim kriterleri de :help:


3. efsaneler ölmez ama süründürür, efsanelere göre iş yapmayın veri toplayıp araştırma yapın derim.

4. opel donanım hırsızlığına devam ederse satışları beyin üstü çakılabilir, tüm segment ve alt segment araçları na bile tonla oyuncaklık donanım eklenmiş. Opel de astradan ilk çıkardığı donanımları tırtıklamakla meşgul hala.


5. Autobild'in 200.000 km dayanıklılık testinde astra gümlemiş, yolda kalmış. Heh heh he :rock

6. ESPyi opsiyona bile dahil etmeyen pislik firmaları kınıyorum.o bilince bir türlü ulaşamayan halkımı da .:mad:



not: Focus bayagı gelişmiş ( silah zoru ile) iç kalitesini ilk versiyonun kalite seviyesine döndürmeye gayret etmişler hiç değilse.
 
ben Astra derim
seata göre cok artısı var.
karar senin..
 
:)

Haftalardır otomobil galerisi dolaşmaktan bunaldım, beterin beteri vardır sözünü bir kez daha hatırlamış oldum.
2. bayanların araba konusundaki bilgisi de, seçim kriterleri de :help:


3. efsaneler ölmez ama süründürür, efsanelere göre iş yapmayın veri toplayıp araştırma yapın derim.

4. opel donanım hırsızlığına devam ederse satışları beyin üstü çakılabilir, tüm segment ve alt segment araçları na bile tonla oyuncaklık donanım eklenmiş. Opel de astradan ilk çıkardığı donanımları tırtıklamakla meşgul hala.


5. Autobild'in 200.000 km dayanıklılık testinde astra gümlemiş, yolda kalmış. Heh heh he :rock

6. ESPyi opsiyona bile dahil etmeyen pislik firmaları kınıyorum.o bilince bir türlü ulaşamayan halkımı da .:mad:



not: Focus bayagı gelişmiş ( silah zoru ile) iç kalitesini ilk versiyonun kalite seviyesine döndürmeye gayret etmişler hiç değilse.
abicim adamı hasta etme ne gümlemiş doğru düzgün yaz şuraya yolda kalmasının sebebi eksantrik mili sensörü nereye gümlemiş neyse ya ne yazıyorum astra kendini kanıtlamış o testi detaylı okumanı tavsiye ediyorum opel e almanyanın halk arabası muhamelesi yapmaktan vazgeçin almanyanın halk arabası vw bu böyle geldi böyle gider :hıh:
 
vw derken bunun içine seatta girio ama zevk ve renk meselesi açıkçası leon tam bir fiyasko tasarım açısından değil alt yapı ve yetersiz donanım yüzünden ayrıca hiçbir markanın hiçbir modelinin araçları birbirine bu kadar benzeyemez biraz cesur ve zamana iyi ayak uyduran bir tasarım yok bence , opelci olduğumdan değil kalbimde mantığımda astra diyor
 
Arkadaşımda 2005 i var araç daa 20.000 de bütün bakımları serviste yapılmış full orjinal, değiştirmek istiyo galeriler 19.000 verio, aldığı yer takasa girerse 21.000...
benim arabam 82.000 e geldi şuanda aldığım galeri 22.000 ytl verio

artı leon un baz versiyonu 8V bizim arabalar 16V... ama leonun bi artısı var onlarda ateşleme sistemimi ne farklıymış biraz daha seri kalkışlarda...

AmA SATARKEN ÇOK ZOR VE ÖLÜ FİYATA
 
Merhaba poyraz..Aynı arabalar arasında bende arada kaldım ve astra almak zorunda kaldım bende çok leon istiyodum ama olmadı kısmet bunaymıs emin ol bu arac alınır hemde 1.4 tsi daha ne istiyosun 2.el piyasındada sıkıntın olmaz diye düşünüyorum 1.6 motorlara nazaran senin aracın daha kolay satılır..Sahibindende bir tane Tsi vardı leon ve satılmış..Hem dış görünüş Hem performans vs kısacası LEON derim şahsım adına (:
 
abicim adamı hasta etme ne gümlemiş doğru düzgün yaz şuraya yolda kalmasının sebebi eksantrik mili sensörü nereye gümlemiş neyse ya ne yazıyorum astra kendini kanıtlamış o testi detaylı okumanı tavsiye ediyorum opel e almanyanın halk arabası muhamelesi yapmaktan vazgeçin almanyanın halk arabası vw bu böyle geldi böyle gider :hıh:
Peki aynen yazıyorum:
"Leider wiederholte der Astra einen Patzer, der ihn in der Zuverlässigkeitshitparade hinter seinen VW-Erzrivalen zurückwirft: Er blieb liegen. War bei 47.094 Kilometern ein Plastikstück im zentralen Kupplungsausrücker schuld, streikte bei 186.369 Kilometern der Motor. Wieder war es nur ein Billigteil. Dieses Mal sorgte ein defekter Nockenwellensensor dafür, dass sich der Vierzylinder nicht mehr starten ließ. Ab in die Werkstatt – ganz unelegant am Abschleppseil."

<Astra güvenilirlikte koyu rakibi VW'nin arkasına iten hatasını ne yazık ki tekrarladı. Yolda kaldı. 47.094cu killometrede suçlu şanzımandaki bir plastik parça idi, 186.369 km de ise motor greve gitti. Gene bir ucuz parça. Bu sefer eksantrik mili sensörü bu işe yol açmıştı, 4 silindir bir daha çalışmadı. Bir çeki ipinin ucunda hiç de şık olmayan şekilde servise gitti.>

Yani ne imiş, belki benim ifademden motor havaya uçtu gibi bir sonuç çıkarılmış olabilir, ama 2. kez yolda kalmış mı kalmamış mı? Sorun kullanılan malzemenin kalitesinde denilmiş mi?.
İlk başta aracı ucuza satmak için kalitesiz malzeme kullan , kuşlar nasıl olsa bu arızaları gidermek için zamanla servise düşerler, aradaki farkın acısını yedek parça üstünden çıkartırız.Mantık bu .
Böylece servisten çıkamaz hale geliyoruz. Bir de üstelik o yedek parçları üreten firmalarla opelin yaptığı çok sıkı anlaşmalar var, belli bir sene geçene kadar piyasaya o malın GM damgasız halini satamıyorlar. Niye 200 liralık parçayı, Opel 500 liraya satabilsin diye, fahiş kar elde edebilsin diye (Yani anlamı ne : Dolandırıcılık) İnanmayan varsa gidip yedek parça fiyatlarını ve aynı malların üretici firalarının fiyatlarını inceleyebilir.
Buradan çıkan sonuç, ne alırsan al, gidip kek gibi bir malı ilk alan olma biraz bekle, başkaları kobay olarak kullanılsın. Yeni bir teknolojili araç mı var 1 - 2 sene geçsin yoksa geliştirme masraflarını adamlara sen karşılamış olursun.
Toyota ürettiği yeni modelleri 2 sene yurtdışına ihraç etmezmiş, neden sizce?
 
Küçüklüğümden beri hastayım LEONlara:good:
 
Geri
Üst