abicim adamı hasta etme ne gümlemiş doğru düzgün yaz şuraya yolda kalmasının sebebi eksantrik mili sensörü nereye gümlemiş neyse ya ne yazıyorum astra kendini kanıtlamış o testi detaylı okumanı tavsiye ediyorum opel e almanyanın halk arabası muhamelesi yapmaktan vazgeçin almanyanın halk arabası vw bu böyle geldi böyle gider :hıh:
Peki aynen yazıyorum:
"Leider wiederholte der Astra einen Patzer, der ihn in der Zuverlässigkeitshitparade hinter seinen VW-Erzrivalen zurückwirft: Er blieb liegen. War bei 47.094 Kilometern ein Plastikstück im zentralen Kupplungsausrücker schuld, streikte bei 186.369 Kilometern der Motor. Wieder war es nur ein Billigteil. Dieses Mal sorgte ein defekter Nockenwellensensor dafür, dass sich der Vierzylinder nicht mehr starten ließ. Ab in die Werkstatt – ganz unelegant am Abschleppseil."
<Astra güvenilirlikte koyu rakibi VW'nin arkasına iten hatasını ne yazık ki tekrarladı. Yolda kaldı. 47.094cu killometrede suçlu şanzımandaki bir plastik parça idi, 186.369 km de ise motor greve gitti. Gene bir ucuz parça. Bu sefer eksantrik mili sensörü bu işe yol açmıştı, 4 silindir bir daha çalışmadı. Bir çeki ipinin ucunda hiç de şık olmayan şekilde servise gitti.>
Yani ne imiş, belki benim ifademden motor havaya uçtu gibi bir sonuç çıkarılmış olabilir, ama 2. kez yolda kalmış mı kalmamış mı? Sorun kullanılan malzemenin kalitesinde denilmiş mi?.
İlk başta aracı ucuza satmak için kalitesiz malzeme kullan , kuşlar nasıl olsa bu arızaları gidermek için zamanla servise düşerler, aradaki farkın acısını yedek parça üstünden çıkartırız.Mantık bu .
Böylece servisten çıkamaz hale geliyoruz. Bir de üstelik o yedek parçları üreten firmalarla opelin yaptığı çok sıkı anlaşmalar var, belli bir sene geçene kadar piyasaya o malın
GM damgasız halini satamıyorlar. Niye 200 liralık parçayı, Opel 500 liraya satabilsin diye, fahiş kar elde edebilsin diye (Yani anlamı ne :
Dolandırıcılık) İnanmayan varsa gidip yedek parça fiyatlarını ve aynı malların üretici firalarının fiyatlarını inceleyebilir.
Buradan çıkan sonuç, ne alırsan al, gidip kek gibi bir malı ilk alan olma biraz bekle, başkaları kobay olarak kullanılsın. Yeni bir teknolojili araç mı var 1 - 2 sene geçsin yoksa geliştirme masraflarını adamlara sen karşılamış olursun.
Toyota ürettiği yeni modelleri 2 sene yurtdışına ihraç etmezmiş, neden sizce?