Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
28.02.2013 Direksiyon İngiltereden elime ulaştı lakin airbag bulamadığım için bir süre airbag için ebay kovalamacasına başladım...
Uzun bir arayışa rağmen airbag bulamamıştım. Bu nedenle arkadaşıma direksiyonun resimlerini ve logo ölçülerini verip cnc'de göbek yaptırdım. (yapım aşaması işlerin yoğunluğundan dolayı yaklaşık 1 sene sürmüştür )
Örnek resimler...
Aynı direksiyon Lotus Elise'de de kullanılıyor. Zaten Opel ve Lotus geçmişten beri paslaşıyorlar...
Nihayetinde CNC'den taze çıkmış göbek resimlerini göndermişti... Göbeği iki parça olarak tasarladık çerçeve ve orta kısım.
Yalnız logo elinde olmadığı için sadece yerini hafif belirlemişti. Bende soluğu tornacımda aldım...
Logo olarak elimde Opel'in şimşeği vardı fakat bana Vauxhall'ın Griffini lazımdı yani değişeceğinden dolayı loguyu kolay takıp çıkartmak için orta kısıma delik açtırdım.
Daha sonra eloksal mı kaplatsam yoksa deri mi yapsam derken daha önce de kullanıp çok sevdiğim plasti dip ile kapladım. Sonuç 10 numara oldu
Hatırlayanlar olacaktır. Direksiyon mekanizmasını yükseklik ayarlı olanla değiştirmiştim. Şimdi direksiyonda airbagli model olduğu için airbag soketinden dolayı arka bakalitin uzun olması gerekiyordu. Bakaliti temin ettim lakin direksiyon yükseklik ayar kolu için yuva yoktu. Basit bir dremel işleminden sonra o da oldu
Sağol Hasan. Griffin logosuda buldum sonunda yeni logoyla birlikte bitmiş halinin resimlerini atarım bugün yarın.
Marikan airbag bulmuş olsaydım soket uyardı onda sıkıntı yok lakin aktif olabilmesi için airbag beyni ile sensörlerini de temin edip montajını yapmam lazım gelirdi.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 14:54 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 14:39 ----------
Kaldığımız yerden devam...
Mevcut direksiyon ile vedalaşma vakti geldi... Hoş direksiyondaki düğmeler "Hobaaa bu arabada nos mu var" edalarına sebep oluyordu ama olsun
Airbag soketinden korna için olan kabloları bulup kalanı içeri tıkıyoruz.
Göbeğin çerçevesi...
Uzun bir süre Şimşek logosuyla kullandıktan sonra griffin logosunu temin ettim ve hemen montajını yaptım. (Sırf logo için airbag almak zorunda kaldım)
Bu hafta sonu Körfez'de drag yarışındaydık. 3 Kupa ile döndük. İki atmosferik kadett ve bir Turbo GSI ile katıldık. Kadet'leri aynı kişi sürdüğü için birtanesi 2.0 atmosferik sınıfında diğeri Turbo sınıfındaydı. Atmosferikte Final yarışında şanzuman arızası nedeniyle ikinci olurken. Turbo sınıfında Astra GSI birinci Kadett ise 3. oldu.
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.