- Katılım
- 2 Mar 2014
- Mesajlar
- 37
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Merhaba,
Aracımın triger zincirini değiştireceğim, fakat aklıma takılan konu şu, Camshaft ve crankshaft dişlilerinide değiştireyim mi yoksa gerek yok?
Eğer gerek yok diyorsanız ozaman Febi marka zincir seti alacağım 140 TL fiyatı var.
Ama eğer dişlileride değiştirmem şartsa ozman GM set satın alacağım oda 300 TL.
Aracım 1.0L motor ve şuan 130 binde, yeni aldım ama benden önceki sahibi değiştirdi mi bilmiyorum fakat motoru ilk çalıştırdığımda motor daha soğukken ses yok, fakat ısındıktan sonra ses oluyor rolantide, deviri azcık yükseltince kayboluyor o ses, rolantide çıkan ses aynen dizel motor sesi gibi.
Altaki videodaki motorun sesi aynen benim motorun sesi gibi.
http://www.youtube.com/watch?v=KgHDWMF19-M
Önerilerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler
Aracımın triger zincirini değiştireceğim, fakat aklıma takılan konu şu, Camshaft ve crankshaft dişlilerinide değiştireyim mi yoksa gerek yok?
Eğer gerek yok diyorsanız ozaman Febi marka zincir seti alacağım 140 TL fiyatı var.
Ama eğer dişlileride değiştirmem şartsa ozman GM set satın alacağım oda 300 TL.
Aracım 1.0L motor ve şuan 130 binde, yeni aldım ama benden önceki sahibi değiştirdi mi bilmiyorum fakat motoru ilk çalıştırdığımda motor daha soğukken ses yok, fakat ısındıktan sonra ses oluyor rolantide, deviri azcık yükseltince kayboluyor o ses, rolantide çıkan ses aynen dizel motor sesi gibi.
Altaki videodaki motorun sesi aynen benim motorun sesi gibi.
http://www.youtube.com/watch?v=KgHDWMF19-M
Önerilerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler
Son düzenleme: