opel corsa easytronic 4. viteste takıldı kaldı.

algoritma16

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Haz 2013
Mesajlar
73
Tepkime puanı
1
Puanları
0
arkadaslar dün arabamı park ettim 2 saat sonra calıstırdım bi baktım araba gitmiyor A ya getirdiğimde gitmiyordu sonra manuele gectiğimde vites 4 te görünüyor dolayısı ile zorlanıyor gitmiyor hatta biraz zorlayınca balatadan koku geldi sonra bir süre sonra bekledim olmadı tam cekici cagıracaktım vites 1 e gecti.
neden böyle birşey yapar.. 4 te takılmasının sebebi nedir
 
  • Beğen
Tepkiler: Gyk
Araç kaç model, km kaç ve baskı balata durumu nasıl? hepsi iyi durumda ise beyin revizyonu gerek sanırım.
 
aracın akü durumu nedir? akü zayıfladığı zaman easy şanzıman robotları işlem görmüyor. araç çalışarak akü şarjını makul seviyeye getirip 1 e almış olabilir. ayrıca robotun yağ değişiminin bakımının zamanında yapılması gerekiyor. birde ekranda F çıkmadımı?
 
aracın akü durumu nedir? akü zayıfladığı zaman easy şanzıman robotları işlem görmüyor. araç çalışarak akü şarjını makul seviyeye getirip 1 e almış olabilir. ayrıca robotun yağ değişiminin bakımının zamanında yapılması gerekiyor. birde ekranda F çıkmadımı?

Doğru, öncelikle akü kontrolü gerek. Sanırım F vermemiş direk 4' te kalmış.
 
Akü olmadı yazılım
 
arkadaşlar herhangi bi f hatası vermedi aracım şükür ki..
sadece dedigim gibi 4 te kaldı biraz bekledim kendine geldi.
zaten bakımı var götürecegim

aracımın km si 71 600

62 000 de şanzuman yagı da değişmişti
 
selamlar aynı sorun bugün bende de oldu sorunu çözebildiniz mi?
 
Akü den başlamalısınız.
 
Merhaba arkşadaşlar aracım 2004 corsa-c aracım günde en az 4 kontaktan birinde 4. viteste takılı klaıyo Bazen F hatası da veriyor. özel servise gösterdim beyinle alakalı olabilir dedi bayramdan sonra detaylı baktıracağım başına gelen varmı çözüm nedir. yarım lütfen
 
  • Beğen
Tepkiler: Gyk
uzun zamandan beri yazmamışım. geçen yıl yaptırdım. benzin istasyonunda önce 4 de takılı kaldı snra kontagı açtım kapadım F hatası verdi. ne yaptıysam düzelmedi. çekici çağırıp servise götürdüm. otomatik şanzuman beyni hata vermiş. revizyon yaptılar ve kömür değişti. 1300 tl işçilik dahil masraf tuttu.. Şunu yapın size tavsiyem 5 -10 saniyenin üzerinde yapacagınız duraksamalarda vitesi kesinlikle N ye atın. kalkacagınız zaman A ya alırısnız yine.
 
Geri
Üst