Opel (Gedizler) Gibi Büyük Bir Firmaya Yakışmıyor (korna-cim modülü problemi)

benim anlatıcağım olay biraz farklı arkdaşlar ama bence çok önemli.arkdaşım astra alıyor daha 2 hafta önce izmitte br galeriden ruhsatın üstünde gezidler 2. el yazıyor.aracada baktırdım dedi bana. bi boyacı götürmüş adam kör galiba motorcu bilgisayara takmış güzel motor demiş...arabanın ön taraf çamurluklar ön panel hep boya...değişen varmı yokmu anlamadık civataları bile boyalı:)neyse vahim kısmı ise direksiyonunu boyanmış olması.arkdaşa dedim olm bu araba 86binde değil.yaa yok falan fıstık derken pedallara baktım diş kalmamış debriyaj fren gaz pedallarında vitesi görseniz olmuş kahverengi tamam 22 milyara almış ama belli filo arabası olduğu.araba nerden gelmiş gedizlerden!!daha vahim olayı söyleyim hatta ağlancak hallere gülüceksiniz.inanmıcaksınız belki arabanın ruhsatından 4. ayda tüv türk kağadı çıkıyor ve km 116.000 de tüv türke girmiş:)sonra sahibinden.com dan msj attık gedizler 2. ele daha dönmediler.şimdi galericimi km tokatladı yoksa gedizler servisimi yoksa servisin filo kuruluşumu.açıkcası kim tokatladı bilmiyoruz kimseyide zan altında burakmak da istemem ama arkdaşımın başından böyle bir olay geçti.arkdaş sözleşmede yapmamış galeriyle yoksa tüketici mahkemesine gidicekti.adam çöktü resmen km yi görünce
 
su komiklige bak ya 2009 model araci garantiden yapmiyorlar.2 yil ful garantilidir araba hatta ücüncü yil bile opel genel müdürlügünün inisiyatifine bagli ama genelde %80 garanti kapsamindadir.
 
İstanbuldaki bütün yetkili opel servisleri aradım 300 350 lira fiyat verdiler cim modülü için dışarda bulabilirmiyiz acaba arkadaşlar bu parçayı.
 
İstanbuldaki bütün yetkili opel servisleri aradım 300 350 lira fiyat verdiler cim modülü için dışarda bulabilirmiyiz acaba arkadaşlar bu parçayı.
aracın garanti kapsamıona girmesi için belli para veriyorsun onu sor 300 tl olması gerekiyor ver garantin devam etsin
 
öyle firmalar varki kullanıcı hatası olsa bile sırf müşteri memnuniyeti için yok sayabiliyor. ama opel servisleri nasıl birşey yapsamda müşterinin cebinden parasını alsam mantığıyla işliyor tabi hepsini aynı kefeye koyamayız.
 
Öncelikle ne Opel alın arkadaşlar nede aldırın çünkü ben bıktım artık.

Ocak ayında garanti kapsamındaki aracımı korna ve direksiyondaki multimedya tuşlarındaki arıza nedeni ile opel - gedizlere başvurdum. Problem cim modülü sökülüp tamir edilip programlandıktan sonra giderildi araç sorunsuz bir şekilde bana teslim edildi. Aracımın garantisi nisan ayında bitti, aynı problem mayıs ayında nüks etti. Gedizleri aradığımda aracın garanti kapsamı dışında olduğunu aracı görmelerinin gerektiğini söylediler bende bir arıza giderildikten sonra dört ay sonra tekrarlanması halinde benden ücret talep etmelerinin mantıksız olduğunu söyledim bir süre tartıştıktan sonra benim için GM'den özel garanti isteyeceklerini söylediler. Aracı servise götürdüğümde bir açığımı yakaladılar 2. yıl bakımını özel serviste yaptırmamışsınız o yüzden özel garanti istemi yapamadıklarını söylediler. Ben onlardan özel garanti istemedim aracın garantisi olsun olmasın bir problem giderildikten dört ay sonra nüks ediyorsa tekrar ücretli yapılması çok mantıksız o zaman bir dört ay sonra tekrar işçilik parası vereceğiz (bu şekilde bunların politikası garantideyken araç tamir et garanti bitince parça değiş) aracı servise her hangi bir problemden dolayı bıraktığımız zaman istediklerini yapıyorlar ister parça değişiyor ister tamir ediyor işine nasıl gelirse biz aracı teslim alırken faturayı görünce şok olmakla kalıyoruz bence her adımda kullanıcıya danışmaları gerekiyor biraz daha şeffaf olmaları gerek ben nereden bileceğim aracıma çıkma bir parçanın takılıp takılmadığını ve son derece memnun olduğum aracımdan bir korna yüzünden vazgeçicem artık opelin elektronik sorunlarından bıktım usandım şu elektronik sorunlar olmasa çok güzel konforlu bir araç ama artık satıp 2010 sıfır bir 1.4 passat TSI almayı düşünüyorum yakıt tüketimleri hemen hemen aynı son olarak opel almayın aldırmayın arkadaşlar çünkü benim bir opelden sonraki aracım tekrar opel olmayacak ki gözlemlediğim kadarıyla çevremde bir opelden inip diğer bir opele binen görmedim.


Teşekkürler.
sonuna kadar katılıyorum....
2008 yılında sıfır astra h aldım aldıktan 2 ay sonra elektronik problemlerden dolyı defalarca servise gittim ...
aracın kendi kendine farları ve 4 lüleri yanması ,cim modülü v.b elektronik arızalardan bıktım ve aracımı heniüz 4 aylıkken sattım kurtuldum...
yaklaşık 7 aydır toyota corolla kullanıyorum (sıfır aldım )en ufak bir şikayetim olmadı..
opel güzel ve konforlu bir araçtır..
ama son modellerindeki elektronik arızalar çok fazla hemen hemen 10 araçtan 7 sinde arıza oluyor..
heleki astra h ler tam bir fiyasko ;)
bir daha ne opel alırım nede aldırırıım ...
çevremdeki komşularım ve tanıdıklarımın düşünceside bu yönde;)
 
Araba almak da, bazen es almak gibi sans isidir..
Ne yazik ki en dogru yontemi henuz hic kimse bulamadi..

Bazen 0 km aracin en iyisi oldugunu dusunuruz ama, o da yeterli olmayabilir.

Ureticiler, saticilar ve servisler ile iliskilerimizdeki haklarimizi tam olarak bilirsek ve bunlari sonuna kadar israrla savunursak onlari disipline etmemiz kolaylasir.

Haklarimiza sonuna kadar sahip cikalim, bikmadan usanmadan..
Bati da bu isler cok daha kolay, ikinci el bile olsa...

Biz de batiya yaklasalim diyoruz, ha gayret..
Tabii sozum yuzunu Batiya cevirenler icin, aksi dusunenler icin degil..
 
Öncelikle ne Opel alın arkadaşlar nede aldırın çünkü ben bıktım artık.

Ocak ayında garanti kapsamındaki aracımı korna ve direksiyondaki multimedya tuşlarındaki arıza nedeni ile opel - gedizlere başvurdum. Problem cim modülü sökülüp tamir edilip programlandıktan sonra giderildi araç sorunsuz bir şekilde bana teslim edildi. Aracımın garantisi nisan ayında bitti, aynı problem mayıs ayında nüks etti. Gedizleri aradığımda aracın garanti kapsamı dışında olduğunu aracı görmelerinin gerektiğini söylediler bende bir arıza giderildikten sonra dört ay sonra tekrarlanması halinde benden ücret talep etmelerinin mantıksız olduğunu söyledim bir süre tartıştıktan sonra benim için GM'den özel garanti isteyeceklerini söylediler. Aracı servise götürdüğümde bir açığımı yakaladılar 2. yıl bakımını özel serviste yaptırmamışsınız o yüzden özel garanti istemi yapamadıklarını söylediler. Ben onlardan özel garanti istemedim aracın garantisi olsun olmasın bir problem giderildikten dört ay sonra nüks ediyorsa tekrar ücretli yapılması çok mantıksız o zaman bir dört ay sonra tekrar işçilik parası vereceğiz (bu şekilde bunların politikası garantideyken araç tamir et garanti bitince parça değiş) aracı servise her hangi bir problemden dolayı bıraktığımız zaman istediklerini yapıyorlar ister parça değişiyor ister tamir ediyor işine nasıl gelirse biz aracı teslim alırken faturayı görünce şok olmakla kalıyoruz bence her adımda kullanıcıya danışmaları gerekiyor biraz daha şeffaf olmaları gerek ben nereden bileceğim aracıma çıkma bir parçanın takılıp takılmadığını ve son derece memnun olduğum aracımdan bir korna yüzünden vazgeçicem artık opelin elektronik sorunlarından bıktım usandım şu elektronik sorunlar olmasa çok güzel konforlu bir araç ama artık satıp 2010 sıfır bir 1.4 passat TSI almayı düşünüyorum yakıt tüketimleri hemen hemen aynı son olarak opel almayın aldırmayın arkadaşlar çünkü benim bir opelden sonraki aracım tekrar opel olmayacak ki gözlemlediğim kadarıyla çevremde bir opelden inip diğer bir opele binen görmedim.


Teşekkürler.
size hak veriyorum.12 yılda 6 farklı opel kullanan biri olarak söylüyorum.şahsi düşüncem çoğu opel kullanıcısının aklının hayalinin bir köşesinde vw vardır
 
garanti kapsamın yapılmış işlemin garantisi olmaması gibi uyduruk bişey olamaz
neticede ayıplı hizmet vermiş tüketici masasına gidip bi danışın 300-350 lira vermeden önce.
 
Geri
Üst