eski aracım vectra a gt ydi (x20xev) hararet yüzünden 3 sefer kapak söktürdüm... satmadan önceki 2 yıl boyunca 92 lik fan müşürü takılı gezdim. hiç bir sorun yaşatmadı.
fakat dikkat edilmesi gereken bir nokta var ; aracınızın soğutma sistemi ne kadar sağlıklı çalışıyor ona bakmak gerekir. izmir sıcağında 80-90 sabitle giderken hararet devamlı 90-92 arası geziyordu ve fan hiç çalışmadan. şehir içinde dur kalkta 93-94 e çıkıyorduki fan çalışıyordu hemen. yani demek istediğim radyatörünüz temizmi yenimi orjinalmi ki bu en önemlisi...
1 yıl boyunca fan neredeyse devamlı çalışır halde gezdim hararet hep 95 te duruyordu sorun radyatörün yan sanayi olmasından kaynaklıymış...
tavsiyemdir hararetinizin en fazla 95 e çıkmasına izin verin üstü hiç hoş değil gerçekten...
fakat dikkat edilmesi gereken bir nokta var ; aracınızın soğutma sistemi ne kadar sağlıklı çalışıyor ona bakmak gerekir. izmir sıcağında 80-90 sabitle giderken hararet devamlı 90-92 arası geziyordu ve fan hiç çalışmadan. şehir içinde dur kalkta 93-94 e çıkıyorduki fan çalışıyordu hemen. yani demek istediğim radyatörünüz temizmi yenimi orjinalmi ki bu en önemlisi...
1 yıl boyunca fan neredeyse devamlı çalışır halde gezdim hararet hep 95 te duruyordu sorun radyatörün yan sanayi olmasından kaynaklıymış...
tavsiyemdir hararetinizin en fazla 95 e çıkmasına izin verin üstü hiç hoş değil gerçekten...