Opel harareti sever mi acaba ?

Normalde 90 seviyesinde durması gerekir ideal çalışma sıcaklığı...
Eğer daha düşük ve yükseklerde ise fan müşürü veya termostadda sorun olabilir...

Evet 2 farklı segment opeldede gözlemim bu yönde ne olrsa olsun 90c de sabit..
 
bahsettiğiniz müşürü nereden bulacağız ki aynı sıkıntı bendede var 2500 cc v6 cdx otomatık vites aracım var .temin edebileceğimiz bi yer varsa.. paylaşırmısınız ....bugra_ucar@hotmail.com.
 
Opel vectra B lerde ve Opel astra F lerde tipo fan müşürünü opelinkiyle birebir değiştiriyorsunuz sorun çözülüyor
 
benim 98 astra f 1.4 rampalarda (rampa dediğim epeyce dik ve bikaç km süren stabilize rampalar) 100ü çok rahat bi şekilde geçiyor :) 100 ile kırmızı ortasına kadar geldiği oluyor. sisteme baktığımda sistem normal, 101de fan açıyor, sabitliyor. fazla sıkışırsa 103ü görüyor işte. ama bu sıcaklık kesinlikle korkutucu. yani bu arabayla rampaya hele de stabilizeyse sarmak imkansız oluyor o zaman. resmen hararet ibresi ile mücadele ediyorum. hiç sıkıştıramıytcaz mı bu arabayı :(
 
100 derecede çalışan otomobil motoru olmaz, opelin fan müşürleri hatalı
 
Tipo müşürü hayat kurtarır :)

Tipo aslında Fiat ın değilmiş Tipo yu Lancia tasarlamış fakat henüz üretim bandına koymadan Lancia yı Fiat satın almış böylece Lancia Tipo yerine Fiat Tipo olarak doğmuş bu yüzden kapı altlarında motor bloklarında amortisör tepelerinde hep Lancia yazarmış ve işte bu Lancia zamanında GM ile teknik olarak bir miktar işbirliğide yaparmış müşürler tamamen başkasının kanından gelmiyor uzaktan akrabalık var üzülmeyin :)


:D Çok az kişinin bildiği doğru bir bilgi.
 
bu ozel MTech modifiye firmasi tarafindan gelistirlimis 82 derece musuru ile birlikte komple termostat.. her arac icin 150 TL

113 derecede fan açmaya tasarlanmış bir arabaya 82 derecelik müşür takılır ise çok büyük ihtimalle fan motoruna giden kablolar yanar.

Benzer bir sorunu eski arabamda yaşamıştım. klima ile radyatör ün fanı ortaktı. Dolayısı ile klimayı açtığım anda fan devreye giriyordu tüm yazı klima ile gezerdim fan hep açık hep açık sonunda fan motoruna giden kablolar yandı. Şu an kullandığım arabadada fan ortak ama yükselen benzin fiyatlarından son bir kaç senedir klima pek kullanmıyorum :D
 
arkadaşlar sorunum 1,4 swing kullanıorum ancak özellikle rampalarda aracımın hararet ibresi 100 dereceye dayanıyor.üstelik fanın devreye girdigini görmüyorum.bu konuyla ilgili yazıları yorumları okudum ve fan müşürimi değiştirmeye karar verdim.bu işi ankarada yapan işinin ehli birine yönlendirirseniz sevinirim ve karşıma cıkıcak fiyat ile ilgili fiyat vermenizi isterim teşekkürler
 
113 derecede fan açmaya tasarlanmış bir arabaya 82 derecelik müşür takılır ise çok büyük ihtimalle fan motoruna giden kablolar yanar
evet arkadaş galiba haklı konuyu motor ustama anlattım ve aynı cevabı verdi.Konu hakkında gelişmeleri bekliyorum doğrusu.
 
Geri
Üst