Opel harareti sever mi acaba ?

her sey modla baslar :D
bende alicam. isteyen varsa toplu aliyimda ucuza gelsin... 82 derecede aciyor.. termostat ile beraber komple. c20xe den let e x20xe den x16xe ye hatta c25 e kadar uyanlari var.
fiyati : 150 TL

Bir kerede ticarete vurma işi :)

Saygılar...
 
corsa gsi yazın aşırı trafikte korkutuyo valla eren sen 50 ye bulursun alırsın :)yada kendin yaparsın :D:D:D
 
Bir kerede ticarete vurma işi :)

Saygılar...


ben ne yapiyorsam siz benim cektigim zorluklari cekmeyin diye yapiyorum :D zamaninda dbilas istedigimde 2 bin dediler, yilmadim... ugrasma Opel den cacik olmaz dediler durmadim... daha ucuza varsa benide listeye yazin...:D



zaga bir yana 82 derecede acmasi cok iyi.. hemde Mtech.. ciddiyim bende istiyorum, ama yapilabilir aslinda sonucta sensor isi..;)
 
Son düzenleme:
hangi opel'den bahsediyoruz acaba? Çünkü benim X20XEV gözlemlerim tam tersine soğuk çalıştığı. Sıcaklık 80-85 civarı genelde hep ve bu sıcaklığa ulaşması da 7-8km'yi buluyor.

Sizin bahsettiğiniz söylemlerin de etkisi ile benim motorun bir problemi var zannediyordum.

O halde sizin fan müşürü değil termostat arızalı olmalı demekki devreyi 90 dan önce açıyor yada tamamen açık kalmış olma ihtimali var çünkü 7-8 km oldukça uzun bir mesafe benimkide aynı motor ve iki km içinde ısınmış oluyor
 
100-105 dereceye çıkan ısılardan bahsediliyor :s

benim astram vardı hararet göstergesi olmadığı için bilemiyordum ama bmw de 90dan milim kıpırdama olmuyor. zaten 100e doğru eğildiğinde gösterge conta yakma gibi sorunlar olur bmw lerde. opelde sağlıklı bi şekilde 100e çıkıyorsa harbi sağlam makinalarmış :D

Bende de zaman içinde farklı modellerde birkaç bmw vardı model hatta kasa bile farklı olsa da hepsinin harareti standart 90 dı opelde ise trafikte rölantide 100 ü bile geçiyordu ve o sırada kalkış esnasında motorda anlık vuruntu oluşuyordu ustalara bunun ısıdan olduğunu söyleyince opel harareti sever dedikleri için yapacak birşey yoktu sırf bu yüzden belki ısı düşer diye GM yerine yan sanayi bir opel müşürü taktığımda hiçbirşey fark etmemişti
sonra araştırınca opelin türkiyeyi soğuk iklim olarak görüp termostatları almanya ile aynı değerde kullandığını ama bunun italya ve avustralya modellerinde daha düşük değerde olduğunu gördüm sonuçta italya yaklaşık türkiye ile aynı iklime sahip bir akdeniz ülkesiyken türkiyedekilere fabrika olarak yüksek ısı değerli müşür takılıyor ve arayınca düşüğüde piyasada satılmıyordu italyadakilerden bir tane getirip takar takmaz opelde tıpkı bmw gibi oldu, bu yüzden fabrika uygulamasında kesinlikle hata var türkiyeyi yanlış iklim şartlarında değerlendirmiş olmalılar çünkü bunu daha sonra düzeltmişler yeni opellerde ısı tam 90 da kalıyor ama onlarada eski modellerdeki gibi 105 derecelik müşür taksan onlarda hararet yaparak X20XEV ler gibi 100 lere çıkacaklar.

Bu yüzden opel kesinlikle vectra a, vectra b, ve 2000 motorlu astra f lerde fan müşürünün değerinde hatalı seçim yapmış
 
Son düzenleme:
Benim aracımda da 100 derce civarı fan devreye giriyor, astra h 1.6. Ayrıca ben hiç motoru kapattıktan sonra fan çalıştığını duymadım, ya da fan çalışıyorsa motoru kapattığımda fan da duruyor. Sizce bu normal mi?
 
kontağı kapayınca fan bazı otomobillerde çalışıyor bazılarında çalışmıyor bu bir sorun değil ama 100 de fan açması sizde de normal değil
 
Biz ne yapacaz. Bizde hararet göstergesi yok.

astra h enjoy elegans modellerde hararet göstergesi yok ama BC varilerinde coolant derecesi mevcut :)
oradan motorun hararetinin görebilirsiniz. benim astra 1,3 enjoy elegans arabamda hararet 85 derecede sabit oluyor. daha yukarı çıktığını görmedim
 
Geri
Üst