Yok arkadaşlar opelin sıcağı falan sevdiği yok bunlar yanlış inanışlar ama o halde neden böyle opel işi bilmiyormu diyeceksiniz, opelin neden gidip türkiye gibi sıcak sayılabilecek akdeniz ülkesine yüksek dereceli soğuk iklime göre müşür taktığını bilemem ama bunda yanlışlık olduğunu anlamakta güç değil, çünkü opelin kendi EPC programında bile daha düşük dereceli müşürler var gidip onları italyada avustralyada kullanmış hadi avustralyayı anladık çok sıcak peki italya ile aynı enlem üzerindeyiz en az italya kadar bizde de sıcak var orada 90 lık burada 100 lük müşür olurmu ? Birde işin pratiği var ki özellikle opel vectra b ler yağ eksiltir diye bilinir bende dikkat etiğimde otomobilin arkasından bazen yağ dumanı attığını bazende 240 km bastığımda bile yağ yakmadığını görünce buna anlam veremedim dikkat edince yağ dumanını sadece sıkışık trafikte attığını fark ettim daha sonra bunu sıkışık trafikte bile her zaman yapmadığını görünce sadece motorun hararetinin 100 derece civarına ulaştığında yapmakta olduğunu fark ettim bu yüzden müşürü değiştirdim ve harareti 90 dereceye sabitledim trafikte veya otobanda ibre 90 a indi avans vuruntusu ve yağ yakma sorunu yok oldu ne kadar sıkışık trafikte olursam olayım gaza basınca artık arkadan duman atmıyor üstelik motorun alt devirleri canlandığı gibi ivmelenmesi de yükseldi bu yüzden en doğrusunu motorun kendisi söylüyor zaten
Neden opel 100 derece kullanmış bilmem ama kesinlikle hata yapmış çünkü 90 olacak onun doğrusu