Bana göre de bu karşılaştırma da değerlendirilebilecek iki araba var. İnsignia ve A4. Mondeo'yu direk geçebiliriz aslında. Kapısını açtığınızda bile digerleriyle arasındaki fark anlaşılabiliyor. Tabii konu fiyat göz önünde bulundurulmadan incelenirse. 3.20 garip bir araba oldu çıktı, adı sırf bmw oldugundan,içi de dışı da ilgimi çekmeyen bir model düşünmem. A4 deyince durmak lazım. Gerçekten güzel araba ve daha 2 hafta önce arkadaşımın 2010 A4 2.0 dizeliyle 300 km civarı yol yaptık. Dizayn içeride de dışarıda da gayet şık. Kalite ve konfor da öyle. Birazcık sertçe ayarlanmış süspansiyonları. Ancak farkettiğim bazı seyler beni hayret içinde bıraktı. Öncelikle direksiyondan kumandalı radyo veya herhangi bir cihaz yok. Direksiyon boş. Sonra hız sabitleme yoktu. Bu noktada da şaşırmışken bir noktada kaldım. Torpidoyu açtığımda karanlıktı, yani torpido içinde bile ışık yoktu. Peki bu arabanın fiyatı ne diye sordugumda 85-90 civarı dedi. İnanamadım. Bırakın hız sabitlemeyi, torpido ışığından bile kesmiş bir marka. Ayrıca iç mekanı biraz kasvetli geldi bana, aracın kapısı bile çok küçük. Binince farkediliyor. Bu noktada opelin neden çok satıldığını anlamak mümkün oluyor. Opel her zaman donanım konusunda bonkör olmuştur. 85000 liralık bir insignia aldığınızda her türlü donanıma da sahip olmuş oluyorsunuz büyük ölçüde. Işığını çakmağını küllüğünü ayrı ayrı satmaya çalışmıyor. Diğer taraftan iç mekan olarak geniş, konfor olarak onlardan geri değil ve sessizlik konusunda başa güreşebilecek konumda insignia. A4 güzel bir araba ancak 90000 liram varsa ve sıfır otomobil alacaksam İnsignia tercihim olur.