Ynt: Opel Odakta Yaşadıklarım
sonuçta insan faktörünün hakim olduğu yerde bu tarz olaylar olabilir. işin kötü tarafı hasarın size denk gelmesi. sağlam servise bırakıyosun bi haber hasar oluştu... yolda giderken üst geçitten bir tuğla veya taş düşmesi sonucu da kaput hasar alabilirdi. hata geçen ay şiddetli dolu yağışında pek çok otomobil zarar gördü. butarz olaylar oluyor maalesef. ben 1999 da sıfır aldığım araca ki heryönüyle orjinaldi bırakın değişeni lokal boya bile yoktu kırmızı ışıkta beklerken iyi aile çocuğu bir şahsın yüzünden ağır hasarlı geldi. kazalar sorunlar olabilir olucaktırda. 15 milyonluk şehirde insanlar ve insan görünümlü yaratıklarla iç içe yaşıyoruz. önemli olan bu olumsuzlukların telafi edilmesidir.
paramedic arkadaşımz konuyu açtı 6 sayfaya ulaştı belki daha 16 lara bile gidebilir ancak arkadaşın sorunu odak oto telafi etmedi. tarık bey tabi ki odak oto nun ne sahibi ne de ortağı o da görevini yapan kurum çalışanı. ancak konumu itibariyle odak otoyu biz tüketicilere karşı temsil etmekte. tıpkı diğer servis danışmanları gibi örneğin servisteki cevdet abi ahmet abi gibi. .muhattabımız kendileridir. hizmet veren ile hizmet alan arasındaki tampon bölgeyi oluşturmaktalar. onların görevi de zor tabi . konuyu bence kişiselleştirmemek bize yakışır değerli dostlar.
bence artık paramedic arkadaşın sorunu çözülmeli odak adına yakışanı yapmalı. nerede müşteri memnuniyeti ?
BÖLENT link' Alıntı:Mücahitle ayni fikirdeyim.
Kaldiki odak ta yapilan hatalarin hepsini tariğa maletmemek lazim.
Simdiye kadar servise gidipte tariktan sikayetciyim diyene rastlamadim desem yeridir.
Tek ve yoğun bi ortamda calisiyor olmasi bazi eksiklikler dogurabilir ama önemli olan bence hatayi telafi etmektir.
Kimsenin kimseden bi cikari veya beklentisi olmasi söz konusu bile degildir.
Kaldiki özel mesajla sizede bildirdim ODAK ve TARİK yanlisimiz olmus olabilir kendimizi afettirmek icin elimizden geleni yapmaya haziriz dediler.
Siz kabul etmediniz.
sonuçta insan faktörünün hakim olduğu yerde bu tarz olaylar olabilir. işin kötü tarafı hasarın size denk gelmesi. sağlam servise bırakıyosun bi haber hasar oluştu... yolda giderken üst geçitten bir tuğla veya taş düşmesi sonucu da kaput hasar alabilirdi. hata geçen ay şiddetli dolu yağışında pek çok otomobil zarar gördü. butarz olaylar oluyor maalesef. ben 1999 da sıfır aldığım araca ki heryönüyle orjinaldi bırakın değişeni lokal boya bile yoktu kırmızı ışıkta beklerken iyi aile çocuğu bir şahsın yüzünden ağır hasarlı geldi. kazalar sorunlar olabilir olucaktırda. 15 milyonluk şehirde insanlar ve insan görünümlü yaratıklarla iç içe yaşıyoruz. önemli olan bu olumsuzlukların telafi edilmesidir.
paramedic arkadaşımz konuyu açtı 6 sayfaya ulaştı belki daha 16 lara bile gidebilir ancak arkadaşın sorunu odak oto telafi etmedi. tarık bey tabi ki odak oto nun ne sahibi ne de ortağı o da görevini yapan kurum çalışanı. ancak konumu itibariyle odak otoyu biz tüketicilere karşı temsil etmekte. tıpkı diğer servis danışmanları gibi örneğin servisteki cevdet abi ahmet abi gibi. .muhattabımız kendileridir. hizmet veren ile hizmet alan arasındaki tampon bölgeyi oluşturmaktalar. onların görevi de zor tabi . konuyu bence kişiselleştirmemek bize yakışır değerli dostlar.
bence artık paramedic arkadaşın sorunu çözülmeli odak adına yakışanı yapmalı. nerede müşteri memnuniyeti ?