Opel Odakta Yaşadıklarım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Selcuk17
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Opel Odakta Yaşadıklarım

B֜LENT link' Alıntı:
Mücahitle ayni fikirdeyim.
Kaldiki odak ta yapilan hatalarin hepsini tariğa maletmemek lazim.
Simdiye kadar servise gidipte tariktan sikayetciyim diyene rastlamadim desem yeridir.
Tek ve yoğun bi ortamda calisiyor olmasi bazi eksiklikler dogurabilir ama önemli olan bence hatayi telafi etmektir.
Kimsenin kimseden bi cikari veya beklentisi olmasi söz konusu bile degildir.
Kaldiki özel mesajla  sizede bildirdim ODAK ve TARİK yanlisimiz olmus olabilir kendimizi afettirmek icin elimizden geleni yapmaya haziriz dediler.
Siz kabul etmediniz.


sonuçta insan faktörünün hakim olduğu yerde bu tarz olaylar olabilir. işin kötü tarafı hasarın size denk gelmesi. sağlam servise bırakıyosun bi haber hasar oluştu... yolda giderken üst geçitten bir tuğla veya taş düşmesi sonucu da kaput hasar alabilirdi. hata geçen ay şiddetli dolu yağışında pek çok otomobil zarar gördü. butarz olaylar oluyor maalesef.  ben 1999 da sıfır aldığım araca ki heryönüyle orjinaldi bırakın değişeni lokal boya bile yoktu kırmızı ışıkta beklerken iyi aile çocuğu bir şahsın yüzünden ağır hasarlı geldi. kazalar sorunlar olabilir olucaktırda. 15 milyonluk şehirde insanlar ve insan görünümlü yaratıklarla iç içe yaşıyoruz. önemli olan bu olumsuzlukların telafi edilmesidir.

paramedic arkadaşımz konuyu açtı 6 sayfaya ulaştı belki daha 16 lara bile gidebilir ancak arkadaşın sorunu odak oto telafi etmedi. tarık bey tabi ki odak oto nun ne sahibi ne de ortağı o da görevini yapan kurum çalışanı.  ancak konumu itibariyle odak otoyu biz tüketicilere karşı temsil etmekte. tıpkı diğer servis danışmanları gibi örneğin servisteki cevdet abi ahmet abi  gibi. .muhattabımız kendileridir. hizmet veren ile hizmet alan arasındaki tampon bölgeyi oluşturmaktalar.  onların görevi de zor tabi . konuyu bence kişiselleştirmemek bize yakışır değerli dostlar.

bence artık paramedic arkadaşın sorunu çözülmeli odak adına yakışanı yapmalı. nerede müşteri memnuniyeti ?
 
Ynt: Opel Odakta Yaşadıklarım

Benimde 2011'de daha iki aylık Meriva B aracıma birisi sağ ön kapıdan girmişti. Arkas'ta değişim yapıldı. Ama boya renginin hiç ama hiç tutturulamamasından dolayı araç toplamda 3 ay kadar aralıklarla serviste yattı.iş mahkeme boyutuna gidiyordu ki, Arkas konuşarak uzlaşalım dedi. Bana ücretsiz boya koruma, ses yalıtımı, krom ön panjur ve kapı eşiği, bakımda ciddi indirim sunuldu. Üstüne daha 7 bin km'de R Design Volvo S 60 T5 bana tahsis edildi. Sonuçta kapım 2 kez değişip 4 kez boyandı ama %99,8 boya uyumu ile bana teslim edildi. Bu olaydan sonra hep Odak'a gittim ve hiçbir sıkıntı yaşamadım. Aşırı yoğun oldukları kesin, bu da bazen sıkıntıya neden olabilir. Ama kesinlikle çözüm odaklı ve müşteri memnuniyetini ön planda tutuyorlar. Başka servislerin ücret talep edeceği birçok işlemi ücretsiz yaptırabiliyoruz. Meriva Club'dan bakım ve aksesuar yaptırmak için Ankara, izmit,izmir, Çanakkale'den birçok üyemiz Odak'a geldi.
 
Ynt:

Tarık tan şikayetçiyim 390TL ye konya ya gelecek olan kargoyu 100 TL ye bana gonderdigi için.  Ona ne ki benim ödeyeceğim paraya karışıyor. ;)
 
Ynt:

WeReWoLF link' Alıntı:
Tarık tan şikayetçiyim 390TL ye konya ya gelecek olan kargoyu 100 TL ye bana gonderdigi için.  Ona ne ki benim ödeyeceğim paraya karışıyor. ;)

Hocam ne alaka ya, Tarık beyi mi şikayet etmiş arkadas?Konu başlıgına bakın lütfen servisi şikayet etmiş

Size yardım edildi diye konuyu acan arkadasın magduriyetini görmezden mi gelelm ben zarar görmediysem baskası umrmda degl mi diyelim hay Allahım ya :D
 
Ynt:

Konuyu 2 saattir baştan okuyorum nedense bütün günah tarık beye çıkınca ben de böyle uygun gördüm
 
Ynt:

WeReWoLF link' Alıntı:
Konuyu 2 saattir baştan okuyorum nedense bütün günah tarık beye çıkınca ben de böyle uygun gördüm


Aslında yalanda değil Tarık bütün kötülüklerin babasıdır.  :D
 
Ynt:

Yazık çok yazık. Konu benim için kapanmıştır. Tarık bey ve servise olan ilgi ve alakanizi 444 OPEL i arayarak bildire bilir. Servisi ve bey efendiyi fazlası ile ödüllendirebilirsiniz. Konuyu 2 sattir okumuşunuz ama boş okumuşsunuz. Ben 2 yıl servis kapısını aşındırıp durdum ve her defasinda Tarik beye gittim. Karsıma pasta cilayı atan adam gelmedi, sileceği değiştiren ustada gelmedi, ses sitemini takan arkadaşta gelmedi. Muhatap olduğum görüştüğüm aracı teslim edip teslim aldığım adamın ismini verdim. şayet diğerleri ile karşılaşsaydim şu usta böyle aman ona yaptırmayın bu usta böyle aman ona aracınızı elletirmeyin demektende cekinmezdim. Bu forum neden var ? Sadece memnuniyetimizi paylaşıp birilerini övmek için varsa şayet özür dilerim yanlış yerde yanlıs konu açmışım. Ben mağduriyetimi ve şikayetlerimi paylaştıkça aksine bey efendiyi öyle bir anlattınız ki neredeyse suçlu olarak beni ilan edeceksiniz. Ben ekstra 10.000 tl para harcadım ve karşılığını istedim ? Bu suçmu ?  Bakın ben Opel müsteri hizmetlerini aradığımda dahi bana servis elemanının ismini sorduğunda telefonda isim vermek istemediğimi ancak olan problemlerimi anlattım ?Telefon kayıtlarında bunlar mevcut. Neden peki ? Ben Opelin müdürünü de arayıp tarik beyi şikayet edebilirdim ! Veyahutta mahkemeye verip olayı büyütede bilirdim. Ama emin olun ben sadece bedelini ödediğim işin karşılığını alamadığım için üzüldüm ve benim gibi benim yaşadıklarimı bir başka arkadaşımız yaşamasın diye burda konuyu paylaştım. Ama görüyorum ki yaşadıklarımın hiç bir önemi yok. Lütfen konu kapansın. Ben yediğim kazikla mutluyum. Umarım aynısini asla yaşamazsıniz. Ve umarım benim düstüğüm bu duruma düşmezsiniz.
 
Ynt:

Bunca olanların karşılığında servisten hatalarını kabul edip sadece özür dilemelerini bekledim. Servisten aracım için ekstra bir  tamir veyahutta telafi beklemedim istemediğimide ayrıca belirttim. Bu yaşadıklarımın aksini ispatlasınlar dedim onuda yapamadılar. Siz hala çikmiş 2 sattir konuyu baştan okuyorum günah keçisi tarık bey çıkmış diyorsunuz. Peki Tarık beyinize söyleyin ve hakkında ithamda bulunduğum bu konuların aksini ispatlasın. Bende hepinizin önünde kendisinden özür dileyip defolup gideceğim bu forum sayfasından.
 
Ynt: Opel Odakta Yaşadıklarım

Arkadaşlar Tarık bey kötü biri demiyorum bende çabalıyor bu forum için ayrıca diğer Opel formu içinde!!!benim ve sorunu hala çözüm bulmayan paramedic nickli abinin sorununa çözüm bulunmaması odak Servisi'nin bu konuda yetersiz mi desem ilgisiz mi desem bilemedim yok ilgiliyse ki demekki bilgisiz sanayide boya koruma yapan yerler bile böyle işlem yapmıyor.şikayet sahibi abi açıkça söylemiş bi özür dileyin atla deve değil sonuç ta para verilmiş çözüm olmamış işlemler formumuzun sponsoru olunca ayrıcalıklı olunuyordu ya(cam silgeci)kapılardaki ip atma içinde aynı muameleyi bekliyorum şahsen.
 
Ynt: Opel Odakta Yaşadıklarım

Paramedic link' Alıntı:
Yazık çok yazık. Konu benim için kapanmıştır. Tarık bey ve servise olan ilgi ve alakanizi 444 OPEL i arayarak bildire bilir. Servisi ve bey efendiyi fazlası ile ödüllendirebilirsiniz. Konuyu 2 sattir okumuşunuz ama boş okumuşsunuz. Ben 2 yıl servis kapısını aşındırıp durdum ve her defasinda Tarik beye gittim. Karsıma pasta cilayı atan adam gelmedi, sileceği değiştiren ustada gelmedi, ses sitemini takan arkadaşta gelmedi. Muhatap olduğum görüştüğüm aracı teslim edip teslim aldığım adamın ismini verdim. şayet diğerleri ile karşılaşsaydim şu usta böyle aman ona yaptırmayın bu usta böyle aman ona aracınızı elletirmeyin demektende cekinmezdim. Bu forum neden var ? Sadece memnuniyetimizi paylaşıp birilerini övmek için varsa şayet özür dilerim yanlış yerde yanlıs konu açmışım. Ben mağduriyetimi ve şikayetlerimi paylaştıkça aksine bey efendiyi öyle bir anlattınız ki neredeyse suçlu olarak beni ilan edeceksiniz. Ben ekstra 10.000 tl para harcadım ve karşılığını istedim ? Bu suçmu ?  Bakın ben Opel müsteri hizmetlerini aradığımda dahi bana servis elemanının ismini sorduğunda telefonda isim vermek istemediğimi ancak olan problemlerimi anlattım ?Telefon kayıtlarında bunlar mevcut. Neden peki ? Ben Opelin müdürünü de arayıp tarik beyi şikayet edebilirdim ! Veyahutta mahkemeye verip olayı büyütede bilirdim. Ama emin olun ben sadece bedelini ödediğim işin karşılığını alamadığım için üzüldüm ve benim gibi benim yaşadıklarimı bir başka arkadaşımız yaşamasın diye burda konuyu paylaştım. Ama görüyorum ki yaşadıklarımın hiç bir önemi yok. Lütfen konu kapansın. Ben yediğim kazikla mutluyum. Umarım aynısini asla yaşamazsıniz. Ve umarım benim düstüğüm bu duruma düşmezsiniz.
Paramedic link' Alıntı:
Bunca olanların karşılığında servisten hatalarını kabul edip sadece özür dilemelerini bekledim. Servisten aracım için ekstra bir  tamir veyahutta telafi beklemedim istemediğimide ayrıca belirttim. Bu yaşadıklarımın aksini ispatlasınlar dedim onuda yapamadılar. Siz hala çikmiş 2 sattir konuyu baştan okuyorum günah keçisi tarık bey çıkmış diyorsunuz. Peki Tarık beyinize söyleyin ve hakkında ithamda bulunduğum bu konuların aksini ispatlasın. Bende hepinizin önünde kendisinden özür dileyip defolup gideceğim bu forum sayfasından.

Hocam haklısınız. Hele ki yeni aldığınız aracınıza bu kadar masraf yaptıktan sonra insan daha da geriliyor. Arkadaşlarımız aynı zamanda memnuniyetlerini de dile getirdiler ziyan yok. Fakat şu konuyu bende merak etmeye başladım; yazılanlar çok açık, Odak servis neden hala bu konunun altına yorum yazmıyor?

Bir sebebi varsa bize de söylesinler. Veya yapılacak düzeltmeyle ilgili. En azından dediğiniz gibi bir özür dilenmesi gerekirdi. Veya kendi hatalarını kabul etmiyorlarsa "abi sen şanssızsın, araban bozuk, biz dokununca bize patladı" desinler. Ama hiç tepki yok. Tepkisizlik kabul ediştir.
 
Geri
Üst