opel vectra nın konforu?

ha şunuda belirteyim aynı model(yıl) astra ve vectrayı kimse kıyaslamasın.tabiki vectra...
 
ESP'siz Vectra C'nin de virajı berbat, kesinlikle güven duygusu vermiyor..
ESP yüzünden benim arabada her 10.000 km de arka balata değiştiriyorum.161,000 deki arabanın ön fren balataları sadece 2 kez değişti
 
vectra kullanmadım aracımı,da alalıda çok fazla olmadı ama daha önce birçok marka kullandım şunu belirtmeliyim ki astra(g) virajlara girerken en güvendiğim araçların başında geliyor:good:
 
ama sert lastikle diyelim mi ??

vectra kullanmadım aracımı,da alalıda çok fazla olmadı ama daha önce birçok marka kullandım şunu belirtmeliyim ki astra(g) virajlara girerken en güvendiğim araçların başında geliyor:good:
 
Konfor diye girip güvenlikle devam etmiş konu!
Vectra ' nın konforu da güvenliği de üst düzeyde.
2006 Vectra Elegance'ı baz alarak konuşuyorum:

Güvenlik: Bildiğiniz üzere ön frenler soğutmalı disk, arka frenler disk. Ayrıca ABS + EBD mevcut frenlerde. Bastınız mı duruyor makine o cüsseye rağmen! Perde hava yastıklarına kadar airbag var! Viraj konusuna gelince ESP olması sebebiyle hiç bir sorun yaşanmıyor. Yol tutuş muazzam. 110 ile viraja girdim ve savrulma hissetmedim. Daha yüksek hızla zorlamanın bi anlamı yok, 110 bile yanlış!
Ayrıca çok ciddi gözden kaçan güvenlik sistemleri var arabada. Örneğin camlar sıkışmaya karşı sensörlü! (SUV'larda yok bu detay -Sorento-Captiva-Santa Fe-) Ya da sol yan ayna ve dikiz aynasının ışığı kırarak arkadaki aracın rahat tesbitini ve göze keskin bir ışık gelmesini önlemesi. Bunun gibi bir çok detay düşünülmüş.

Konfor: Açıkçası ön-arka park sensörleri olan, tünele girdiğinde ışıkları kendi yakan ve farları xenon olan, yağmuru kendi silen, hız sabitleyiciyi takarak ayaklarımı boşta bırakmamı sağlayan, hızlanınca sesi açıp yavaşlayınca kısan (6'lı CD çaları unutmamak lazım), elektronik iklim kontrollü klimasıyla sağdaki ve soldaki adama ayrı ayrı hava üfleyen, arka yan camlarında pratik perdeleri yine arka camda elektrikli rulo perdesi olan, hatta geri vitese taktıgında senin için sağ aynayı yolun eğimine göre eğerek kaldırımı daha rahat görmeni sağlayan, koltuğa oturduğunda sadece 1 tuşa basarak koltuk ve ayna ayarlarını kendine göre değiştirebildiğin (3 ayrı hafızalı koltuk), hatta tüm koltuk ayarlarının bile elektrikli olduğu bir arabanın konforu ne kadar tartışılır veya diğerleriyle kıyaslanma ihtiyacı hissettirir?
 
Soru vectra ile aynı sınıf bir aracın konforuna göre nasıl diye sorulmuş ama burda hep astra ile karşılaştırılmış. Ben şu an passat kullanıyorum. Konfor olarak vectra c'den daha iyi tabiki bana göre. Kolay gelsin
 
yazdıklarının çoğu bizim elegance'larda var, comfort modelinde maalesef yok.

Konfor diye girip güvenlikle devam etmiş konu!
Vectra ' nın konforu da güvenliği de üst düzeyde.
2006 Vectra Elegance'ı baz alarak konuşuyorum:

Güvenlik: Bildiğiniz üzere ön frenler soğutmalı disk, arka frenler disk. Ayrıca ABS + EBD mevcut frenlerde. Bastınız mı duruyor makine o cüsseye rağmen! Perde hava yastıklarına kadar airbag var! Viraj konusuna gelince ESP olması sebebiyle hiç bir sorun yaşanmıyor. Yol tutuş muazzam. 110 ile viraja girdim ve savrulma hissetmedim. Daha yüksek hızla zorlamanın bi anlamı yok, 110 bile yanlış!
Ayrıca çok ciddi gözden kaçan güvenlik sistemleri var arabada. Örneğin camlar sıkışmaya karşı sensörlü! (SUV'larda yok bu detay -Sorento-Captiva-Santa Fe-) Ya da sol yan ayna ve dikiz aynasının ışığı kırarak arkadaki aracın rahat tesbitini ve göze keskin bir ışık gelmesini önlemesi. Bunun gibi bir çok detay düşünülmüş.

Konfor: Açıkçası ön-arka park sensörleri olan, tünele girdiğinde ışıkları kendi yakan ve farları xenon olan, yağmuru kendi silen, hız sabitleyiciyi takarak ayaklarımı boşta bırakmamı sağlayan, hızlanınca sesi açıp yavaşlayınca kısan (6'lı CD çaları unutmamak lazım), elektronik iklim kontrollü klimasıyla sağdaki ve soldaki adama ayrı ayrı hava üfleyen, arka yan camlarında pratik perdeleri yine arka camda elektrikli rulo perdesi olan, hatta geri vitese taktıgında senin için sağ aynayı yolun eğimine göre eğerek kaldırımı daha rahat görmeni sağlayan, koltuğa oturduğunda sadece 1 tuşa basarak koltuk ve ayna ayarlarını kendine göre değiştirebildiğin (3 ayrı hafızalı koltuk), hatta tüm koltuk ayarlarının bile elektrikli olduğu bir arabanın konforu ne kadar tartışılır veya diğerleriyle kıyaslanma ihtiyacı hissettirir?
 
Geri
Üst