ha şunuda belirteyim aynı model(yıl) astra ve vectrayı kimse kıyaslamasın.tabiki vectra...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
astra g nın vırajı berbat...
vectra kullanmadım aracımı,da alalıda çok fazla olmadı ama daha önce birçok marka kullandım şunu belirtmeliyim ki astra(g) virajlara girerken en güvendiğim araçların başında geliyor:good:
vectra kullanmadım aracımı,da alalıda çok fazla olmadı ama daha önce birçok marka kullandım şunu belirtmeliyim ki astra(g) virajlara girerken en güvendiğim araçların başında geliyor:good:
Konfor diye girip güvenlikle devam etmiş konu!
Vectra ' nın konforu da güvenliği de üst düzeyde.
2006 Vectra Elegance'ı baz alarak konuşuyorum:
Güvenlik: Bildiğiniz üzere ön frenler soğutmalı disk, arka frenler disk. Ayrıca ABS + EBD mevcut frenlerde. Bastınız mı duruyor makine o cüsseye rağmen! Perde hava yastıklarına kadar airbag var! Viraj konusuna gelince ESP olması sebebiyle hiç bir sorun yaşanmıyor. Yol tutuş muazzam. 110 ile viraja girdim ve savrulma hissetmedim. Daha yüksek hızla zorlamanın bi anlamı yok, 110 bile yanlış!
Ayrıca çok ciddi gözden kaçan güvenlik sistemleri var arabada. Örneğin camlar sıkışmaya karşı sensörlü! (SUV'larda yok bu detay -Sorento-Captiva-Santa Fe-) Ya da sol yan ayna ve dikiz aynasının ışığı kırarak arkadaki aracın rahat tesbitini ve göze keskin bir ışık gelmesini önlemesi. Bunun gibi bir çok detay düşünülmüş.
Konfor: Açıkçası ön-arka park sensörleri olan, tünele girdiğinde ışıkları kendi yakan ve farları xenon olan, yağmuru kendi silen, hız sabitleyiciyi takarak ayaklarımı boşta bırakmamı sağlayan, hızlanınca sesi açıp yavaşlayınca kısan (6'lı CD çaları unutmamak lazım), elektronik iklim kontrollü klimasıyla sağdaki ve soldaki adama ayrı ayrı hava üfleyen, arka yan camlarında pratik perdeleri yine arka camda elektrikli rulo perdesi olan, hatta geri vitese taktıgında senin için sağ aynayı yolun eğimine göre eğerek kaldırımı daha rahat görmeni sağlayan, koltuğa oturduğunda sadece 1 tuşa basarak koltuk ve ayna ayarlarını kendine göre değiştirebildiğin (3 ayrı hafızalı koltuk), hatta tüm koltuk ayarlarının bile elektrikli olduğu bir arabanın konforu ne kadar tartışılır veya diğerleriyle kıyaslanma ihtiyacı hissettirir?