- Konuyu Başlatan
- #11
Ynt: Opelin Kazığı ve GM Müş. Hiz. Terbiyesizliği!
10 gün içinde hakem heyetine gideceğim.desteğiniz için gerçekten teşekkürler
10 gün içinde hakem heyetine gideceğim.desteğiniz için gerçekten teşekkürler
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim.verdiğiniz linki inceledim.sorun benimkiyle neredeyse aynı.adam davayı kazanmış.önce hakem heyeti eğer çözüm olmazsa mahkeme yolu göründü bana.bu davayı emsal olarak gosterebilirim bile belki de.neticede o adama da var diye sattıkları özellik çıkmamış ve adam davasını kazanmış.Var diye satılan şey araçta çıkmıyorsa bunun adı dolandırıcılıktan başka birşey değildir..REC link' Alıntı:Bundan 4 yıl kadar önce VAG grubunda buna benzer bir olay yaşanmıştı ve bir arkadaş Doğuş Oto'yu mahkemeye verip -o zamanın parasıyla- eksik donanımlar için 900 tl almıştı... Biraz uğraştırdı ama sonunda buldum, farklı bir platform olduğu için reklam olmaması adına özelden bu konunun linkini yolluyorum., mutlaka inceleyin..
Gök link' Alıntı:opel yine iyi sanmayin ki diger markalar satis sonrasinda iyiler... bmw de de durum ayni.. bmw sadece 60 bin km garanti veriyor musteri iliskileri ona keza yarm yamalak...
teşekkürler.ben bayiyle bu konuyu görüştüm.kesinlikle takamayacaklarını söylediler.paranızla taktırın dediler.adamlar çok cimri.o bahsettiğiniz uyarı evet haklısınız yazıyor.ancak onu yazmak onları tamamen haklı çıkartmaz diye düşünüyorum.bir düşünün araba satın aldınız ve aracınız geliyor bir baktınız direksiyon simidi yok.biz bu uyarıyı yazdık paranla alacaksın deseler ne kadar saçma olurdu dimi?ha kol dayama ha direksiyon simidi neticede istediği parçayı çıkartıp takma hakkı varsa yandık demektir.insanlar araçları o kataloglara göre alıyor.şimdi cosmo donanımda AFL far çıkmasa kim tepki göstermezdi?HaKaN link' Alıntı:Geçmiş olsun
Kitapçıklarda ve satış sözleşmesinde "Opel istediği özelliği çıkartıp takma hakkını kendinde saklı tutar" adlı ibare yazıyor.
Bu durumda yasal olarak sonuç alamayabilirsiniz, sizde ki sıkıntı satış temsilcisinin yanlış yönlendirmesi
Öncelikle konuyu tekrar bayiniz ile görüşüp müşteri memnuniyeti adı altında kol dayama apartını taktırmalarını isteyebilirsiniz
ondan sonra yasal sürece başvurabilirsiniz ama bahsettikleri ibareye göre istedikleri an, ya da tedarik sürecine göre
bazı donanımlarda değişiklik tek taraflı olarak yapılabiliyor.