opelin varsa korkma

tabiki güveniyorum herkezin o koltuğa otururkende kendine guvenmesi gerektiğini düşünüyorum.kaza 1 kere yaptım allah herkezide kazadan beladan korusun karda buzda çok gittim illaki kaymalar olacaktır.karlı buzlu yolu falan boşver ben şöyle bi örnek vereyim bir yokuşa geldin dik bi yokuştasın durdun ve kalkacaksın çoğu kişi gaza basar el frenini çeker yokuştan kalkar patinaj çektirir az kişiler o yokuştan nasıl kalkılıp patinaj çekilmeyeceğini bilir.

bende genelde el freni çekerim. bu iyi bir sürücü olduğun göstergesi değildir. bu biraz tarz meselesidir. ki gene kendimden örnek vereyim ben sadece dik yokusta değil bir çok zaman durduğumda el freni çekerim ki kalkışımı max. performans ile yapayım. bence biraz yanlış düşünüyorsunuz bu iyi sürücülük konusunda. tamam bu bir yetenektir. futbol oynamak atıcılık vs gibi. ama bence siz o kendinize olan güveniniz ile iyi sürücü ve tecrübeli sürücüyü karıştırıyorsunuz. iyi sürücü kaza yapma potansiyeli herdaim olan sürücüdür. tecrübeli ise riski minimum düzeyde tutan yol hava koşullarına göre kendini ayarlayabilen sürücüdür. ;)
 
yahu dikkat edin gerisi yalan.. dikkat herşeyin başı..
dikkatte bir yere kadar bence ben kaza yaptım demiştim ya gece 11 de e5 te gidiyorum hızım 140-150 arası arkadan geliyor araba vuruyor artık 200lemi geldi ne yaptıysa hadi dikkat et sen dersink aynadan baksaydın diye ben adamı baktım ama adamı ben bi gelirken gördüm kaçmama rağmen arka sol köşeden vurdu o hızla
 
bende genelde el freni çekerim. bu iyi bir sürücü olduğun göstergesi değildir. bu biraz tarz meselesidir. ki gene kendimden örnek vereyim ben sadece dik yokusta değil bir çok zaman durduğumda el freni çekerim ki kalkışımı max. performans ile yapayım. bence biraz yanlış düşünüyorsunuz bu iyi sürücülük konusunda. tamam bu bir yetenektir. futbol oynamak atıcılık vs gibi. ama bence siz o kendinize olan güveniniz ile iyi sürücü ve tecrübeli sürücüyü karıştırıyorsunuz. iyi sürücü kaza yapma potansiyeli herdaim olan sürücüdür. tecrübeli ise riski minimum düzeyde tutan yol hava koşullarına göre kendini ayarlayabilen sürücüdür. ;)
olabilir fikrine saygı duyarım kelimeler farklı kullanılmış olabilir ki farklı olunca anlamlarıda değişyor
 
dikkatte bir yere kadar bence ben kaza yaptım demiştim ya gece 11 de e5 te gidiyorum hızım 140-150 arası arkadan geliyor araba vuruyor artık 200lemi geldi ne yaptıysa hadi dikkat et sen dersink aynadan baksaydın diye ben adamı baktım ama adamı ben bi gelirken gördüm kaçmama rağmen arka sol köşeden vurdu o hızla

sen tedbirini al takdirini Allaha bırak.. dikkat trafikte herşeydir. ama sana kaderinde önüne geç demiyorum..
 
at ağasına göre kişner, önemli olan sürücü. sürücünün o ortamlarda biraz tecrübesinin olması ve birazda kafayı çalıştırması lazım.
ben karda 124 dahil hiç bir araba ile karda kalmadım, zincir takmadım.
 
Sürücü tecrübesi + kaliteli lastik + aracın önden çekişli veya arkadan itişli olması + aracın ağırlığı bunlar elbette önemli etkenler. Yanlız benim dikkat ettiğim bir şey var. Gerçekten BMW'ler karda/buzda/yağışta yola çok iyi tutunamıyorlar. Ya fazla yaptıkları patinaj nedeniyle arka tekerleklerin dişleri fazlasıyla aşınıyor araç yola tutunamıyor ya da sürücüleri teker seçmesini iyi bilmiyorlar.
 
nerdesin be savaş abi kaç gundur ben gittim geldim konyaya sen yoksun ortalarda bende senin dediğini diyorum ama anlatamadım derdimi
 
Gece Ankara'dan geldim. Kaç gündür uykusuzdum ancak öğlene doğru kalkabildim. Bazı arabaların arkasını savurması karekteristik özellikleri arasındadır. Mesela mercedeslerin C serileri özellikle ıslak zeminlerde E serilerine göre daha başarısızdır. Yerli 1.6 taunusları virajlarda yolda tutmak sorunluydu, ama 1.6 S serisi piyasaya sürülünce sorun bitmişti.
 
Geri
Üst