Otomatik vites sevenler derneği

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan canse89
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
benzinde yürüdüğün km leri düşüyormusun. düşmediysen daha fazla yakacak. ama şöyle bin 2bin km geçsin, ayara gir birşeyler yerine oturucaktır.
devirliyken lamba yakışıda gene ayardan. bende 2 yıl boyunca hiç lamba yanmadı. ama hiç. sonra bir ayardan sonra gaz bitmeye yakın yanmaya başladı. bi tür gaz bitiyor uyarısı gibi olduğundan ellemedim bende.

.

ee peki ne diyorsun taktırmayı düşünenlere. tavsiye edermisin.


benzini hesaba koymuyorum ayara gidecem 1000 km yi devirdim gideyim mi 2000 olsun mu
lpg düsünenlere siddetle tavsiye ederim 50 Tl ye 120-140km arası gidiyor du simdi 40 tl ye 190-200 gidiyor kesinlikle tavsiye ederim
 
astra g de denedim onda da titreşim oluyor fakat benimki kadar belirgin değil belkide yaş farkında kaynaklı olabilir. birde benim araba 308000 km de:)

geriye takınca araba baya bi sarsılıyor inşallah kulaklardadır sorun bir süre hiç sanayiye gidesim yok nerdeyse son 3 haftam bi şekilde sanayide geçti. becereksiz bir usta yüzünden.. neyse

biraz bütçeyi toplarsam kulaklarıda değiştiririm artık.

Teşekkürler abi

ya kesin değilki kulak olduğu, önce baktır bence, para almazlar. belki önemli bir arızadır, yolda kalma bayram üstü. gerçi yarın arife, kimse bakmaz. ama genede ihmal etme.
km yüksekmiş baya, sarsıntı vites D de iken araba sallanıyor sürekli diye yazdım. ama vitese atmalarda 1 kere yapıyorsa farklı değerlendireyim. bi yazsana nasıl yapıyor sarsıntıyı. D de iken sürekli sallamamı yoksa D ye atarken 1 kerelikmi sallıyor.
 
benzini hesaba koymuyorum ayara gidecem 1000 km yi devirdim gideyim mi 2000 olsun mu
lpg düsünenlere siddetle tavsiye ederim 50 Tl ye 120-140km arası gidiyor du simdi 40 tl ye 190-200 gidiyor kesinlikle tavsiye ederim

çokda gecikme, şöyle birkaç yüz km sonra git bence. UNUTMA AYAR YAPMADAN ÖNCE ARABA BENZİNDE Bİ SÜRE ÇALIŞMALI. yoksa ayar iyi olmuyor. bazen düzgün ayar bile bozuluyor. ayar yaparken benzindeki değerleri okuyacaklar ya, işte o değeri okumadan araba benzinde 5-10dk çalışmalı.

benzin lpg farkı yarıyarıya, eğerki şehir içi fazla ise fark artıyor, uzun yolda fark azalıyor.
 
Alıntı:tyanali´isimli üyeden Alıntı
E abi boşunamı rampada S yada vites düşürme yapıyoruz Satarım böyle olursa
Şaka bir yana 2000 yılında fabia'daki yol bilgisayarında rampa aşağı "0" gösterdiğini gördüğümden beri vitesle inerim rampaları. Farkıda yakıtta gördüm uzun rampa inişlerinde v.s. Sürüş olarakda daha güvenli frenleme açısından.
Dizeli bunun için biraz daha fazla tutuyorum, hem cut-off hemde frenleme yapıyor..


polatın cevabı: satma diye arabaya dernekce satılamaz kaydı koyucam. dizeldeki frenleme turbonun sıkışmasından kaynaklanıyor. hani derler ya stop etmeden rölantide bekle diye. aslında turbo çok devirlikken kontak kapama. ama az devirliyken turbo bi süre sonra kendini kitliyor.
denemesi bedava. dizeli stop et, elini egzosta kapa. eğer turbo dönüyor olsa hava basması lazımdı. turbo dönerken bastığı hava gidicek yer bulamıyor ve turboya fren yaptırıyor.
 
abi sarsıntı sadece vites d de frende beklerken. giderken yada vites değiştirirken herhangi bir sorun yok. bugun arkadası oturtup baktım motor kısmında bi anormallik yok sanırım arabanın alt tarafında bir yerde bi problem var kabini sarsan bayramdan sonra sanayi yolları gözüktü
 
çokda gecikme, şöyle birkaç yüz km sonra git bence. UNUTMA AYAR YAPMADAN ÖNCE ARABA BENZİNDE Bİ SÜRE ÇALIŞMALI. yoksa ayar iyi olmuyor. bazen düzgün ayar bile bozuluyor. ayar yaparken benzindeki değerleri okuyacaklar ya, işte o değeri okumadan araba benzinde 5-10dk çalışmalı.

benzin lpg farkı yarıyarıya, eğerki şehir içi fazla ise fark artıyor, uzun yolda fark azalıyor.



ok abi zaten 5-6 km bana lpg ci benzinle giderim giderken
 
abi sarsıntı sadece vites d de frende beklerken. giderken yada vites değiştirirken herhangi bir sorun yok. bugun arkadası oturtup baktım motor kısmında bi anormallik yok sanırım arabanın alt tarafında bir yerde bi problem var kabini sarsan bayramdan sonra sanayi yolları gözüktü

evet tam öyle yapınca vitesin geçici olarak nötr olması lazım. demek ki sizin şanzıman nötr konuma geçmiyor.
 
İyi akşamlar otomatikçiler. Kurban bayramınız şimdiden mübarek olsun.
 
Geri
Üst