P0171 - '' system too lean.'' hatası sorunu A14NET Deli etti.

😂aynen üstadım mng sürat bunlar biraz sıkıntı
 
2 / 3 Hafta önce yağ soğutucu oringleri değişti. O arada bir dalavere olmuş olabilir mi bilemedim.
ayrıca, çalışır motorda yağ çubuğunu çekince bildiğin kaça sesi gibi ses geliyor yakın bir yerden.
3 ay önce de Külbütör conta değişmişti.
 
Külbütör kapağında üstündeki çekvalf' de kaçak yok baya dikkatli dinledim. Ayrıca, kanisterin' diğer ucu olan yerde manifold içinde turuncu nokta kadar valf ucunu göremedim.
 
Ama şunu özellikle belirtiyorum.
Araç yürür esnada LTFT ve STFT değerlerim oldukça stabil. +/- 3 / 8 civarları arasında oynuyor. Tölanti de LTFT -10 / 15 Yük altında 100/150 KPA basınc ile çalışıyor manifold.
 
,Yağ havalandırma hortumu hangisi ?
 
Külbütör kapağında üstündeki çekvalf' de kaçak yok baya dikkatli dinledim. Ayrıca, kanisterin' diğer ucu olan yerde manifold içinde turuncu nokta kadar valf ucunu göremedim.
temizlenmesi lazım temizlenir spreyle bakılır varmı yokmu
 
o manifold ta baktığınız turuncu varya oraya takılan boru
 
2 / 3 Hafta önce yağ soğutucu oringleri değişti. O arada bir dalavere olmuş olabilir mi bilemedim.
ayrıca, çalışır motorda yağ çubuğunu çekince bildiğin kaça sesi gibi ses geliyor yakın bir yerden.
3 ay önce de Külbütör conta değişmişti.
kulbutor diyafram sağlam ise yağ kapağını yada yağ çubuğunu çekince motor çalışması değişir ve stop edecek gibi olur hatta edebilir ve kapaklar açılınca içeri doğru emiş yapması lazım eğer yapmıyor ve tepki vermiyor sa motor kulbutor kapağı arızalıdır
 
  • Beğen
Tepkiler: asyagrafik
Tamamdır ustadım. Sırayla gidelim. Şu parça suriye den geldiğinde takıp deneyeceğim.
 
kulbutor diyafram sağlam ise yağ kapağını yada yağ çubuğunu çekince motor çalışması değişir ve stop edecek gibi olur hatta edebilir ve kapaklar açılınca içeri doğru emiş yapması lazım eğer yapmıyor ve tepki vermiyor sa motor kulbutor kapağı arızalıdır

Görünen sağlam. Hele bir parça gelsin. Ne gelmez parça arkadaş.
 
Geri
Üst