P0171 - '' system too lean.'' hatası sorunu A14NET Deli etti.

yani onuda değil
 
Kanister değişti. Rölanti de Ltft -10. Yürürken -3 civarı.
 
Gelen kanister biraz daha ufak. Soket ve giriş çıkışlar aynı da kütlesi ufak
 
yeni üretim olabilir üretim yılına farklılık olabilir
 
Değerler için ne diyorsunuz hocam.
Benim ELM 327 ve car scanner arızayı silebilidiğine emin değilim. Hala p0171 system too lean '' daimi '' alıyorum.
Rölantide +3 STFT, -8 / 10 arası LTFT alıyorum. Çoğunlukla da değişken karakterde seyrediyor.
Gözle ve sesle gözlemlerimde motor sağlıklı hissi var.
ELM + PC' ye yazılım ile müdahale etsem silme şansı var mı ? Veya hakket hata devam ediyormu bilemedim. Burada anlayan da yok.
İzmir' e gitmem lazım oda valilik izni :D

Görüntüleme: https://www.youtube.com/watch?v=q7mMZ9-L9gI


Burada ne demek isyior anlamadım ama 49. sn deki ses bende de aynı.
 
Son düzenleme:
stft sürekli değişir durur üstadım diğer markalarda dahil -10 +10 idaeldir ama biz opelde cihaz bağlandığında ort. -5 civarlarında gider gelir stft sürekli değişir ltft 1 dakika da bir gibi eğer ki araç aküsü hiç çıkarılmadıysa benzin haritası olusturulduysa ort. 50 100 kmde kendini ayarlar ltft sağlam kulbutor kapağında siz yağ kapağını açınca araç saçmalar neredeyse stop edecek gibi olur ededebilir arızalı kulbutor kapağı o sürekli ıslık çalar ve yakıt düzeltmeler araç herhangi bir yerden hava alıyorsa fakirde kalır ve siz hissetmeyebilirsiniz taki piston segman yakana kadar genelde araç bildiriyor çalışması çekişi olsun ltft -10 larda biraz binin araça bakın stft +5 geçmiyor sa sorun yok demektir
 
  • Beğen
Tepkiler: asyagrafik
elm de ariza kırmızı mı yeşilmi deneyin silebilirsiniz ama silemiyorsaniz araçta hayla hava alan kısım var demek
 
  • Beğen
Tepkiler: asyagrafik
stft sürekli değişir durur üstadım diğer markalarda dahil -10 +10 idaeldir ama biz opelde cihaz bağlandığında ort. -5 civarlarında gider gelir stft sürekli değişir ltft 1 dakika da bir gibi eğer ki araç aküsü hiç çıkarılmadıysa benzin haritası olusturulduysa ort. 50 100 kmde kendini ayarlar ltft sağlam kulbutor kapağında siz yağ kapağını açınca araç saçmalar neredeyse stop edecek gibi olur ededebilir arızalı kulbutor kapağı o sürekli ıslık çalar ve yakıt düzeltmeler araç herhangi bir yerden hava alıyorsa fakirde kalır ve siz hissetmeyebilirsiniz taki piston segman yakana kadar genelde araç bildiriyor çalışması çekişi olsun ltft -10 larda biraz binin araça bakın stft +5 geçmiyor sa sorun yok demektir
Süper cevap. Öncelikle Vaki ayarıp kafa yorup taaaa oralardan açıklama yaptığınız için teşekkürlerimi sunarım.

STFT Çok çok iyi değerlerde. Akü yü bu süreç içinde birkaç kez söküp bekleyip takmışlığım var. LTFT de bu sebepli henüz oturmamış olmalı olduğunu anlıyorum. Biraz binip devam edeyim. Ama devam eden system to lean p0171 hatası aklımda kalacak gibi hadi hayırlısı.
Laf arasında:
şöyle bir ürün işe yararmı ?
 
elm de ariza kırmızı mı yeşilmi deneyin silebilirsiniz ama silemiyorsaniz araçta hayla hava alan kısım var demek
ELM de arıza siliniyor. Sonra yine geliyor. Kırmızı / yeşil kısmı kullandığım yazılımla alakalı olsa gerek. Renk yok.
 
Bir arkadaş da emme manifold değişebilir dedi. İçimde yanginlar oluştu birden.
 
Geri
Üst