insignianın tek fazlası iç ve dış tasarımı. başka hiç bir artısı yok, arka koltuğa otur bana göre facia.
arka koltuğa 3 kişi oturup yolculuk yapamazsınız. tavan alçak, koltuk mesafesi dar.
1.500 kg. kasa 116 hp motorla gideceğim diye yırtınıp çok yakıyor. 140 ve 180 hp. motorlar yapısı gereği çok yakıyor.
kısacası bana göre insigniayı bir alan pişman bir de almayan.
insignianın hiç bir motoru lpg ye uyumlu değil ve firma bas bas bağırıyor lpg takamazsınız diye. çünkü sibopları mağnezyumdan imal edilmiş ve lpg benzinden daha yüksek derecede yanma derecesi yarattığı için siboplar yanıyor.
sonunda sibopları çelik sibop ile değiştirmek zorunda kalıyorsunuz, hatırı sayılır masraf çıkıyor.
çelik sibop takılan motorların uzun vadedeki sonuçları ne olacak henüz o bile belli değil.
volkswagenin motorları yakıt olsun, performans olsun, sağlamlık olsun opelin motorlarını her türlü ezer.
122 hp. tsi motor bile 140 hp opel motorundan hem daha seri ve hızlı. hem daha sağlam hem daha az yakıyor.
volkswageni; boş donanımları, pahalı satış rakamları ve bir birisinden farkı olmayan sözüm ona dizaynları nedeni ile hiç sevmem . bu güne kadar 3. opelimi kullanıyorum ama hiç volkswagenim olmadı.
iki araç arasında tercih yapmak zorunda ssadece 2.0 dizel insigniayı passata tercih ederim. geris her türlü passat.
passat ne olursa olsun bu ülkede fenomen, ikinci eli değerli. marka ve sağlamlık algısı yerleşmiş.
her kes beğenmiyorum, hepsi biri birine benziyor der, ruh yok der. ama bunların çoğunluğu yine gidip passat alır.
çünkü rakipleri arasında her zaman birinci sıradadır.
bu kadar parayı gözden çıkardıktan sonra senin için bandrol fiyatları sorun değilse opelin ikizi 2.0 dizel motorlu curuze düşünebilirsin. fiyatları çok cazip.