RACE CHİP İLE 80.000 KM ANIM !

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan anilx1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: RACE CHİP İLE 80.000 KM ANIM !

Mekseline link' Alıntı:
Mekanik icin 800istiyorlar. Yaİlimda dpf isigini sondurme + tuning icin. Sizinki nasildi
800 lirami  walll  kardeşim yokmu babanın akrabanın cevresınde mekanıkten anlayan birisi oğle usta olmasına gerek yok yapacagı bi parcayı cıkartmak oradan tapayı tak devam ,bana sorarsan 800 lıra egr ıptalıne çok kücük sanayi sitelerine bak araştır sor soruştur 50 lıra yakıt yakarsın en fazla
 
Ynt: RACE CHİP İLE 80.000 KM ANIM !

oasys76 link' Alıntı:
Ustadım onada bindik onuda modlamaya çalıştık lakin km de 75 kuruşları görünce arkadaşımın ocağı sönüceğine bırak dedim orjınalıne bin :) Bu tuning işlemleri genellikle en sağlıklı olarak aşırı beslemelı dizellerde başarılı oluyor hem performans hem tasarruf amacı ile tabi ne istediğinize bağlı :)amaç 1.3 cdti ile asfaltta at koşturmaksa orjınal yakıt değerlerini unutmak gerekli :)
Güzel kardeşim oyunlara düşmeyin ! Egr iptalı araca beygır artısı saglamaz ,yazılım yapılınca 5 hp felan onlar hikaye roman ! Egr valfinin iptali Motor içindeki YANAN YAKITIN tekrar motor içinde sirkulasyonunu engeller VE ZENGİN KARIşIMA YER HAZIRLAR daha sonrasında ver coşkuyu çevir yanmasın  kızgınkırbac  , eksi yönü ise dpf varsa ömrünü tüketir hemde olağan şekilde ve dpf bumm  battle_Teroriste
 
Ynt: RACE CHİP İLE 80.000 KM ANIM !

oasys76 link' Alıntı:
valla hocam yaklasık 10k km 2-2 kullandım 2-4 yaptım 4-4 yaptım ama size tavsiyem 6-5 ayarıdır,ben 7-7 den asagı kullanmadım cunku motor arıza ısıgı vermıyor güç performans tatmin edici değil resmen dibin düşer :)

3 ve üst kademelerde bizim araçlarda arıza lambası yakıyor.
Üst limitlerde fazla zorlayıp turboyu çatlatmak istemiyorum.Bu ayar bana kafidir.Alt devirleri canlandırması bana yetti.
Yüksek ayarlarda fazla kullanmayın.Çünkü ECU'nun gönderdiği sinyalleri harici bir de Race Chip in sinyalleri binince araç belli bir süre sonra yetişemez.Bu da enjektörlere turboya yansır.
 
Ynt: RACE CHİP İLE 80.000 KM ANIM !

hrnaltinsoy link' Alıntı:
3 ve üst kademelerde bizim araçlarda arıza lambası yakıyor.
֜st limitlerde fazla zorlayıp turboyu çatlatmak istemiyorum.Bu ayar bana kafidir.Alt devirleri canlandırması bana yetti.
Yüksek ayarlarda fazla kullanmayın.ևünkü ECU'nun gönderdiği sinyalleri harici bir de Race Chip in sinyalleri binince araç belli bir süre sonra yetişemez.Bu da enjektörlere turboya yansır.
hocam araclarımız motor kodlarına kadar aynı neden bende yakmıyor onu çözemedim 3 sevıye normal hatta normalinde altında bir seviyedir.7-7 ayarında kullandım 80bın km ne catlama ne patlama ne tıtreme gıbı sorun yasamadım,tek sorunum 15bınde bır lastık degıstırmemdı mekanık olarak bı zararını görmedim gerek servıse makınaya gerek cıhaza hıc bır problem ve deforme olmadıgını servıste tescilledim,akülü araba değil ya hocam bunlar  general_Dancing
 
Ynt: RACE CHİP İLE 80.000 KM ANIM !

oasys76 link' Alıntı:
hocam araclarımız motor kodlarına kadar aynı neden bende yakmıyor onu çözemedim 3 sevıye normal hatta normalinde altında bir seviyedir.7-7 ayarında kullandım 80bın km ne catlama ne patlama ne tıtreme gıbı sorun yasamadım,tek sorunum 15bınde bır lastık degıstırmemdı mekanık olarak bı zararını görmedim gerek servıse makınaya gerek cıhaza hıc bır problem ve deforme olmadıgını servıste tescilledim,akülü araba değil ya hocam bunlar  general_Dancing
J lerde motor kodları farklı.Benim araç Z13DTH
Sizinkiler Z13DTJ ve A13DTE(Ecoflex olan sanırım) olarak geçiyor.Söylediklerim 1.3 için.
Bıraktığım ayarda benim gözümde overboost görevi görüyor.Alt devirdeki cansızlığı gaza basınca toparlıyor.Senin yaptığın ayarla ECU'nun sinyal trafiğini İstanbul trafiğine çeviriyorsun.Uzun vade de mekanik aksamlar bu kadar yükü kaldırmaz diye düşünüyorum.Sorun yaşamadım diyorsun, doğrudur haklısın ama ben fazla zorlama derim.
 
Ynt: RACE CHİP İLE 80.000 KM ANIM !

hrnaltinsoy link' Alıntı:
J lerde motor kodları farklı.Benim araç Z13DTH
Sizinkiler Z13DTJ ve A13DTE(Ecoflex olan sanırım) olarak geçiyor.Söylediklerim 1.3 için.
Bıraktığım ayarda benim gözümde overboost görevi görüyor.Alt devirdeki cansızlığı gaza basınca toparlıyor.Senin yaptığın ayarla ECU'nun sinyal trafiğini İstanbul trafiğine çeviriyorsun.Uzun vade de mekanik aksamlar bu kadar yükü kaldırmaz diye düşünüyorum.Sorun yaşamadım diyorsun, doğrudur haklısın ama ben fazla zorlama derim.

20-20 ayarı olsa yine yaparım zorlayıp zorlamamak chipin elinde değil ayağınızla ilgilidir,süreksi dip gaz tabıkı orjınal ayarı olan bır arabayı bile sarsar :) tabiki görüşünüze ve fikrinize saygı duyarım :)
 
Geri
Üst