ÇÖZÜLDÜ Radyatör fanı sürekli çalışıyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hgevez93
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bendede 1.4 t var.Aynı sorun bendede var.Tüm soğutma sistemini değiştirdik.Müşürler devirdaim radyatör termostat fanda dahil.hala devam etmekte.Sizin aracıbızdaki problem çözüldümü acaba
Merhabalar probleminiz çözüldü mü bende de var 1. 4 t otomatik üst kapak ta söktürdüm sorunum hala devam ediyor yardımcı olursanız sevinirim
 
Merhabalar probleminiz çözüldü mü bende de var 1. 4 t otomatik üst kapak ta söktürdüm sorunum hala devam ediyor yardımcı olursanız sevinirim
Benim sorunum çözüldü. Tüp sökülmüş vaziyetteydi ,belki tüptendir diye emin olmadan yazmak istemedim. Dün itibari ile tüpüde bağladılar sorun yok şu anda fan duruyor. Fanın durmama sorunu beyinle alakalı çıktı. Düzgün bir beyinciye götürürseniz halledecektir, çünkü benim araca 2 kez ayrı ayrı beyinci baktı bişey yok dedi, 3ncü beyne bakan yer çözmüş. Onun için beyincinin iyi olması çok önemli. Araçlardaki termostat elektronik olduğu için açma kapama olayı beyinden oluyor vede beyin termostatı açmazsa fan sürekli çalışıyor. Genelde tamrciler deneme yanılmayla yapmaya çalışıyor, onu değiştir bunu değiştir.
 
Benim sorunum çözüldü. Tüp sökülmüş vaziyetteydi ,belki tüptendir diye emin olmadan yazmak istemedim. Dün itibari ile tüpüde bağladılar sorun yok şu anda fan duruyor. Fanın durmama sorunu beyinle alakalı çıktı. Düzgün bir beyinciye götürürseniz halledecektir, çünkü benim araca 2 kez ayrı ayrı beyinci baktı bişey yok dedi, 3ncü beyne bakan yer çözmüş. Onun için beyincinin iyi olması çok önemli. Araçlardaki termostat elektronik olduğu için açma kapama olayı beyinden oluyor vede beyin termostatı açmazsa fan sürekli çalışıyor. Genelde tamrciler deneme yanılmayla yapmaya çalışıyor, onu değiştir bunu değiştir.
Dediğim gibi fanın sürekli çalışmasının vede radyatör alt hortumunun soğuk olmasının sebebi beynin termostatı açmamasından kaynaklı. Aracı bu şekilde kullanmak çok tehlikeli vede yanlış. Araç conta yakmasada çelik olduğundan kapak eğilebilir alüminyum çünkü vede motor bloğu eğilebilir. Bu şekilde aracı kullanmayınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: itisfine
Dediğim gibi fanın sürekli çalışmasının vede radyatör alt hortumunun soğuk olmasının sebebi beynin termostatı açmamasından kaynaklı. Aracı bu şekilde kullanmak çok tehlikeli vede yanlış. Araç conta yakmasada çelik olduğundan kapak eğilebilir alüminyum çünkü vede motor bloğu eğilebilir. Bu şekilde aracı kullanmayınız.

Merhaba
Bende aynı sorunu yaşıyorum. Araç devirsiz kullanımda alt hortum soguk 3 bin devirde 10 sn gaza basınca fan kapanıyor hortum ısınıyor devirdaim ve termostat değişti yag soğutucunun da değişmesi lazım diyorlar bir kaç kez havası alındı düzelir gibi oldu tekrar yaptı sizin aracınıza neresi çözüm sağladı İstanbul'da bir ustaya mı götürdünüz
 
Merhaba
Bende aynı sorunu yaşıyorum. Araç devirsiz kullanımda alt hortum soguk 3 bin devirde 10 sn gaza basınca fan kapanıyor hortum ısınıyor devirdaim ve termostat değişti yag soğutucunun da değişmesi lazım diyorlar bir kaç kez havası alındı düzelir gibi oldu tekrar yaptı sizin aracınıza neresi çözüm sağladı İstanbul'da bir ustaya mı götürdünüz

Bendeki sorun gibi. Yuksek devirde kullanmazsam fan acip kapaniyor sık sık, hararette 90 ile 100 arasi değişiyor. Bugün 4 de bi ozel servise gideceğim bakalim
 
Bendeki sorun gibi. Yuksek devirde kullanmazsam fan acip kapaniyor sık sık, hararette 90 ile 100 arasi değişiyor. Bugün 4 de bi ozel servise gideceğim bakalim

Benim yaşadığım sorun aslında alt hortum sürekli soguk arac 90 ı hiç geçmiyor ,havasını alıyorlar hortum ısınıyor 3 bin devirde 10 sn gaz verince ısınıyor ama araba soguyup tekrar calısıtırınca 3 bin devir 10 sn görmezse hortum ısınmıyor sürekli fan calısıyor sık sık 2. Kademe calısıyor
 
Servis herseyi denedik musur termostat devirdaim vs saydi. Sonuc vermedi. Bir tek radyator ve silindir kapak açılıp kontrol etmek geriye kaldi dedi. Simdilik islem yapilmasin dedim. Kapagi actirip sonuc alamayan arkadaşlar da oldugu icin kararsiz kaldim nasil bir yol izlemeliyim dersiniz
 
İlaç attırıp temizlettirdim sonra Radyatörü söktürüp kontrol ettirdim sorun çıkmadı. radyatörün havasını alırken hava alma musluğu nu kırmışlar tampon radyatör Bi daha söküldü. üst kapak söktürdüm skıntı devam ediyor. Aracımı istemeyerek sorunu söyleyip satacam . Tek tavsiyem ehil ustalara gidip yorulmayın.
 
Enteresan valla ya. Ben de o yuzden ust kapak sokturmek istemiyorum. Kotu bi yerde değil goturdugum servis ama bulamiyorlar
 
Başka yere giderseniz de diğer ustanın yaptığı işleri Bi daha yapıp aynı parçaları Bi daha degişecek Bi daha para isteyip hem mağdur olup hem paranız gidecek. Şahsen bıraktım peşini
 
Geri
Üst