Revison 3 Of Manta...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Manta
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sayın manta
Aracın güzel ama farlarını değiştirmişsin birde arkadaki spoyler açıkçası aracın daha güzel görünmesini engellemiş gibi geldi bana bu araç 1900 cc mi? eğer öyle ise enjektörlü olması gerekir kim takmış ona karbüratörü merak ettim doğrusu ? Kusuruma bakma eleştirinin dozunu kaçırdım heralde ama gerçek bu !! arkadaki yazınında GTE II olması gerekiyor selamlar
 
emeğe saygı arcın çok bomba olmuş arkadaşım.ben bi servis olarak motor içine hayran kaldım süper olmuş valla
 
maşallah allah kaza bela vermesin arkadaşım çok güzel olmuş aracın
 
Allah kaza dan bela dan esirgesin...
araban mükemmel olmuş! türkiyede tek olsa gerek bu temizlikte...
 
10fastfuriousja7.jpg


güle güle 1000 on numara olmuş
 
mükkemmel . . . allah nazardan saklasın... manta ile 1 ömür geçirmen dileğiyle :)
 
yorumalr ıcın tekrardan cok teskurelr arkadasalr.bu ara ıslerımın yogunlugundan pek aktıf olamıyorum kusura bakmayın
aracın ozellıklerıne gelınce 1979 model olup 2000cc kabrutorlu motora sahıp (GT/J) beygır olarak kımı yerde 90 kımı yerde 100 kım yerde ıse 110 yazıyor.aracın ıkıncı sahıbı olduıgmuzdan katolugu malesfkı bulunmuyor elımde:) ancak aracı kulandıgmda ve etrfata yuksek hp lı arclarla testettgımde dusk hp hıssı vermıyor.henız motorla cok buyuk modıfıye ıslemlerı yapmadıgım ıcın dyno ya falan sokmadım.yapılan ıslmler orjınal parcalrına sadık kalınarak tum motor aksam parcalrı degısmıs acık fıltre olarakta k&n marka fıltre kullanılmıstır.eksoz sıstemı orjınal boyutuna gore 10mm daha fazla gensıletılmıs ve sanayı tıpı eksoz ucu takılmıstır.aklımdakı fıyata borla marka eksoz kazanı bulursam dusunmeden takacagım oda ayrı mevuz:) atesleme sıstemınde ıse sadece boschun 4 tırnak bujılerı mevcut.....

dıs gorunumde ıse on tamponun alt dıl uzatması harıc tum parcalar opelın ozman kı ekıpmanalrını ureten irmischer fırmasına aıttır.yanı parcalar kafama gore degıl orjınalıne gore takılmıstır.far yuvaları ve arka spoıler ve marjpıyeller..
 
aracın hakkaten çoook hoş allah nazardan saklasın efsane klasik:good: jant seçiminde cuk oturmuş tebrik ederim:alkis: ama stikerları sök bence:o e30'dan daha ii ve sağlıklı yanladığını söylerler arkayı toplamak daha kolaymış (kilit var mı??):) aracın karbüratörlü olması aslında avantaj sana modifiye anlamında çok basit ve makul fiyatlarla yüksek güçlere ulaşabilirsin misal bi yatık weber fazlasıyla işini görür ki 300-500'e bulursun tahminim,montajı ve geri dönüşüde kolay olan bi işlem günlük kullanmıyosan (yakıt sarfiyatını arttırır çünkü) bence hiç düşünme derim neyse allah nazardan saklasın maşallah
 
caxu' Alıntı:
aracın hakkaten çoook hoş allah nazardan saklasın efsane klasik:good: jant seçiminde cuk oturmuş tebrik ederim:alkis: ama stikerları sök bence:o e30'dan daha ii ve sağlıklı yanladığını söylerler arkayı toplamak daha kolaymış (kilit var mı??):) aracın karbüratörlü olması aslında avantaj sana modifiye anlamında çok basit ve makul fiyatlarla yüksek güçlere ulaşabilirsin misal bi yatık weber fazlasıyla işini görür ki 300-500'e bulursun tahminim,montajı ve geri dönüşüde kolay olan bi işlem günlük kullanmıyosan (yakıt sarfiyatını arttırır çünkü) bence hiç düşünme derim neyse allah nazardan saklasın maşallah

Stickerları bende yazacaktım ama yeni yapılmış arkadaşın hevesini kırmayım dedim.. Ayrıca yazdıklarına baştan sona katılıyorum Serdarcım :good:
 
Geri
Üst