Revison 3 Of Manta...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Manta
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ya stıcker olayı bır kesmekes oldu yaa esasında benımde cok stıcker sevdgımden degıl ancak aracın rengı ıstegım reng degıldı esasıdna tam oturtamadılar esas ıstedgım elma sekerı kırmızsıydı.durum bole olunca grı parcalrla aracın rengını bıraz acarmıyım dıye dusundum ve stıcker oalyına gırdım ...ılerıkı zmanlarda sokebılırım..bıde onkaputtakı havalndırma cok dandık duruyor ve ıdareten takıldı.cunku hava fıltresının cıvatası hesap edılmeden taktıgım ıcın uzun yokda kaput oynamasından dolayı ustte bır bombe yaptı ve bende sımdılık o hoodtu taktım

bu arada hocam yatık weber olayı hata cıftlı karburutor bır tanıdıgmda var ve bununla beraber kılıtlı ve getrag sanzıman cuk dıye oturuyor.hepsı mevcut abımde..ancak pederın artık bıraz frenleyelım suan duzgun calsıyrken araba ,ıs cıkartmayalım gene basımıza demesıyle bende bıraz rolentıye aldım ama ılerıde kesın dusunuyorum bu parcaları...
 
bahsettiğin rengi biliyorum arkadaşım 3 sene önce tavuk kümesinden bozma bi arabayı alıp toplamıştı ve dediğin renge boyatmıştı gerçekten 10 numara bi renk seninkinin biraz daha jan janlısı:D gatrag'ı geç çook fantazi,çart curt,konforu seviyosan arabadan soğarsın,çift karbüratörede gerek yok weber en temizi bence ama kilit olmazsa olmaz bence arkadan itişte yeme içme arabaya kilit tak derim;)
 
abı getragtan olayıda degıl esasında 5 ılerı olmasından dolayı o sanzımanı tercıh edecem olursa getrag ek hedıyesı olacak ıcınde bana :D ama konfor sıfır yaylar kesık kı yay almam lazım (senelrden berı ole kulanıyorum)ıcerde sparco koltukalr ee 40 yanak lastık 17 jant ..konfor bıze gore degıl parmakalrımda yolu hısetmelıyım bıze gore degıl ole pısır pısr gıtmek :) ama su weberı arastıracam ,cunku karburotrle ılgılı cok buyuk problemım var...tavsıye edebılecegın bır yer varsa hemen degerlendırmeye alrım ...ozellıkle kapıs pompası cıldırtmak uzere benı bu uzerındekı 3 cu degısen karburutor ve salaklıgımdan nedense hep orjınalını gıttıım aldım varejet II ...ve en son taktıgıdma sıfır karburutor ama bı turlu ayar tutmadı. oyuzden su weberı bı oturtsam cok guzel olacak...
 
performans istiyorsan ve ileride başına dert açmamasını istiyorsan weber en kesin sonuç! ( dertten yana kastım turbo ) 2 adet weberle aracın sanırım 200 hp ye kadar güç alacaktır :) ben 6 silindirin avantajınını kullanıp 3 adet takmayı düşünüyorum. Araştırmalarıma göre ortalama 300-310 hp beygir alacam. Benzine gelincede konuşmamayı tercih ediyorum! ama bu sistem bana ortalama 3000 usd yi bulacak. sanırım sende 2000 kadarla kurtarabilirsin. Çıkma bulursan maliyet çok daha ucuza iner. . .
 
Ne varsa eskilerde var demisler...Allah kaza bela vermesin....
 
commodore' Alıntı:
performans istiyorsan ve ileride başına dert açmamasını istiyorsan weber en kesin sonuç! ( dertten yana kastım turbo ) 2 adet weberle aracın sanırım 200 hp ye kadar güç alacaktır :) ben 6 silindirin avantajınını kullanıp 3 adet takmayı düşünüyorum. Araştırmalarıma göre ortalama 300-310 hp beygir alacam. Benzine gelincede konuşmamayı tercih ediyorum! ama bu sistem bana ortalama 3000 usd yi bulacak. sanırım sende 2000 kadarla kurtarabilirsin. Çıkma bulursan maliyet çok daha ucuza iner. . .
= :confused: Turbosuz bir CIH-Motorundan bu kadar HP, Almanlar bile elde edemediler.....

2 adet Weberle 4 silindir CIH-Motorundan oynayarak 140-150 HP
3 adet Weberle 6 silindir CIH-Motorundan oynayarak 200 HP alabilirsin

MANTA, araban Türkiyede simdiye kadar en güzel Mantalardan, ne yazıkki bizim yollar ve tümsekler böyle güzel arabayı hak etmedi. Parca arıyorsan bende bodrumda bakabilirim...

Opelin CIH-Motorların orijinal HP'si :
2.0 Litre Karburatör yani 2.0 S = 100 HP
2.0 Litre Bosch L/LE-Enjeksionlu = 110 HP
2.0 Litre Bosch L/LE-Enjeksionlu ve Katalysatörle = 107 HP
1.9 Litre Karburatör yani 1.9 S = 90 HP
1.9 Litre Bosch L-Enjenksionlu = 105 HP
 
hocam verdıgın bılgıler ıcın sagolsın... ıste bu su weberı bıdenıyeyım dıyorum onun araştırmasına basladım.onun harıcınde ırılı ufaklı manta parcası varsa baglantıya gecmek ısterım senınle :)
 
VSS-1' Alıntı:
= :confused: Turbosuz bir CIH-Motorundan bu kadar HP, Almanlar bile elde edemediler.....

2 adet Weberle 4 silindir CIH-Motorundan oynayarak 140-150 HP
3 adet Weberle 6 silindir CIH-Motorundan oynayarak 200 HP alabilirsin

MANTA, araban Türkiyede simdiye kadar en güzel Mantalardan, ne yazıkki bizim yollar ve tümsekler böyle güzel arabayı hak etmedi. Parca arıyorsan bende bodrumda bakabilirim...

Opelin CIH-Motorların orijinal HP'si :
2.0 Litre Karburatör yani 2.0 S = 100 HP
2.0 Litre Bosch L/LE-Enjeksionlu = 110 HP
2.0 Litre Bosch L/LE-Enjeksionlu ve Katalysatörle = 107 HP
1.9 Litre Karburatör yani 1.9 S = 90 HP
1.9 Litre Bosch L-Enjenksionlu = 105 HP

Almanlar kapı komşumuz galiba? :kop: Arkadaşım 2 senedir bu forumda bildiklerimizi paylaşıyoruz. Bilmediklerimizi soruyoruz... Ben weber den alınacak en mütevazi hp değerlerini yazdım oraya! Orada verdiklerin orjinal hpler... Honda civiclerden 1.6 vti motora adam 500 hp çıkartıyor! Turbo takviyesiyle... Şimdi sana ricam google.com a giriyorsun ve weber nedir ne işe yarar bakıyorsun! Bende bu arada sana 3 adet weberli 2500 motor video koyuyorum izliyorsun... :eek:
 
Geri
Üst