Sabahları geç marş alma sorunu

bu bana göre direk pompa sorunu. çalıştıktan bir iki saniye sonra motor kendini anca toparlıyor. pompa marş esnasında devre dışıdır. motor devri belli bi sayının üzerine çıkınca pompa tekrar aktif oluyor.pompa aktif olunca basıncı sağladığı için motorda normal çalışmaya başlıyor. pompanın hortumundada bi kaçak olabilir. benim aracımdada var hortumda kaçak söküp düzeltmeye üşeniyorum.şimdilik geç çalışma yapmıyor eğerki kontağı açıpğ beklemessem.
yani ben direk kontağı açıp bir saniye bile beklemeden marşa basıyorum sizde deneyin belki faydası olur
 
rica ederim ,ama çaresi yok kardeşim mecbur yapacağız, ben şimdi tekrar buji kablosu ve bujilerden başlayacağım :),sonra pompanın basıncını ölçtüreceğim bakalım hayırlısı artık
 
bu bana göre direk pompa sorunu. çalıştıktan bir iki saniye sonra motor kendini anca toparlıyor. pompa marş esnasında devre dışıdır. motor devri belli bi sayının üzerine çıkınca pompa tekrar aktif oluyor.pompa aktif olunca basıncı sağladığı için motorda normal çalışmaya başlıyor. pompanın hortumundada bi kaçak olabilir. benim aracımdada var hortumda kaçak söküp düzeltmeye üşeniyorum.şimdilik geç çalışma yapmıyor eğerki kontağı açıpğ beklemessem.
yani ben direk kontağı açıp bir saniye bile beklemeden marşa basıyorum sizde deneyin belki faydası olur

Pompayı değişen usta 1 saat sökmekle takmakla uğraşmıştı, belki o işlem öyle yapılıyordur ama biraz bodozlama yaptı sanki tekrar baktırmakta fayda var. Bir de bizim arabalarda kontağı açıp ışıkların sönmesini bekle daha faydalı diyorlar ama...
 
Pompayı değişen usta 1 saat sökmekle takmakla uğraşmıştı, belki o işlem öyle yapılıyordur ama biraz bodozlama yaptı sanki tekrar baktırmakta fayda var. Bir de bizim arabalarda kontağı açıp ışıkların sönmesini bekle daha faydalı diyorlar ama...

benzinli araçta kızdırma bujisi olmadığından bence kontağı açıp beklemenin bi getirisi yok. ki zaten sorun bulunup tamir edilirse bekleyin yine tabiki zararı olmaz.
pompa değişimi basit gibi görünsede pompanın hortumu biraz sıkıntı.sert plastik hortum çıktı benimkinden. aynı olması lazım sizin aracınızla hortumları. ısıtıp yumuşamasını sağlayarak takmak gerekiyor. herhangibir hortum (benzin için üretilmişse dahi) depo içerisinde benzin buharından dolayı şişip ufalanmaya başlıyor. o yüzden mecburen depo içi için üretilmiş hortum kullanılmalı.
 
benzinli araçta kızdırma bujisi olmadığından bence kontağı açıp beklemenin bi getirisi yok. ki zaten sorun bulunup tamir edilirse bekleyin yine tabiki zararı olmaz.
pompa değişimi basit gibi görünsede pompanın hortumu biraz sıkıntı.sert plastik hortum çıktı benimkinden. aynı olması lazım sizin aracınızla hortumları. ısıtıp yumuşamasını sağlayarak takmak gerekiyor. herhangibir hortum (benzin için üretilmişse dahi) depo içerisinde benzin buharından dolayı şişip ufalanmaya başlıyor. o yüzden mecburen depo içi için üretilmiş hortum kullanılmalı.

valla hortum yada benzeri birşey değişmedi sadece pompa motorunu değişti sanırım onuda 1 saatte söktü benzinin içinde baya zorladı. Belki yenisini takarken dediğiniz hortum olayında tam yapılmadı.
 
Benim arabada da aynı sorun vardı. Önce benzin pompası değiştirdim. Düzeldi bir süre sonra tekrar sorun başladı ve arabada ıslık benzeri bir ses oluştu.Ustalar öyleydi böyleydi derken hiç birini dinlemedim ve ısrarla benzin filtresini değiştirdim ıslık ve geç çalışma sıkıntısı düzeldi. Daha sonrasında da benzin hortumu motora giren kısmından patladı. Kısacası, arabanın benzin sisteminin depodan motora kadar olan bölümünü kontrol edin ve sırasıyla benzin filtresi,benzin pompasını değiştirin derim.
Kolay gelsin
 
Benim arabada da aynı sorun vardı. Önce benzin pompası değiştirdim. Düzeldi bir süre sonra tekrar sorun başladı ve arabada ıslık benzeri bir ses oluştu.Ustalar öyleydi böyleydi derken hiç birini dinlemedim ve ısrarla benzin filtresini değiştirdim ıslık ve geç çalışma sıkıntısı düzeldi. Daha sonrasında da benzin hortumu motora giren kısmından patladı. Kısacası, arabanın benzin sisteminin depodan motora kadar olan bölümünü kontrol edin ve sırasıyla benzin filtresi,benzin pompasını değiştirin derim.
Kolay gelsin

Benzin pompasını değiştirdim ama orjinal olmayanlarda sorun düzelmez denildi onu tam eleyemedim, ayrıca bu arabalarda benzin filtresi yok dediler. Astra H 2005 twinport
 
Benzin pompasını değiştirdim ama orjinal olmayanlarda sorun düzelmez denildi onu tam eleyemedim, ayrıca bu arabalarda benzin filtresi yok dediler. Astra H 2005 twinport

değişmeyen bi tipte, pompanın hemen yanında var. ömürlük densede herseyin bi ömrü var illaki. pompa ve filitre şamandıra dahil komple değişiyor. 380 lira gibi internette fiyatı var.
 
değişmeyen bi tipte, pompanın hemen yanında var. ömürlük densede herseyin bi ömrü var illaki. pompa ve filitre şamandıra dahil komple değişiyor. 380 lira gibi internette fiyatı var.

Pc ye bağladıklarında çıkmıyor galiba ordaki arızalar
 
Geri
Üst