Sabahları geç marş alma sorunu

_

Parçaları dışardan almayı düşünüyorum tam neler değişecek acaba önceden yaptıran var mı


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ben geçen yıl yaptırdım ama parçalar çok daha hesaplıydı, kullanılan parçaların belgesini ekledim. Alttaki 3 parça subapla alakalı değil, bir de motor yağı pahalı yağdı...
Ama şimdi takım conta, subap takımı, rektefiye bu fiyata yapılır mı orasını bilemem, geçmiş olsun hocam..
 

Ekli dosyalar

  • IMG_1718.webp
    IMG_1718.webp
    65.6 KB · Görüntüleme: 19
Ben geçen yıl yaptırdım ama parçalar çok daha hesaplıydı, kullanılan parçaların belgesini ekledim. Alttaki 3 parça subapla alakalı değil, bir de motor yağı pahalı yağdı...

Ama şimdi takım conta, subap takımı, rektefiye bu fiyata yapılır mı orasını bilemem, geçmiş olsun hocam..



Sağolasın allah razı olsun. Baya uğraştım kamerayla gördükten sonra yaptırmaya karar verdim inşallah başka yerinde çıkmaz. Sizin yapıldıktan sonra aracın durumu nasıl. Yağ baya pahalı yazılmış birde disk filtre gibi değişimler bu işlem içinde değil galiba siz ekstra mı yaptırdınız. Bildiğim sadece yağ değişiyor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
_

Sağolasın allah razı olsun. Baya uğraştım kamerayla gördükten sonra yaptırmaya karar verdim inşallah başka yerinde çıkmaz. Sizin yapıldıktan sonra aracın durumu nasıl. Yağ baya pahalı yazılmış birde disk filtre gibi değişimler bu işlem içinde değil galiba siz ekstra mı yaptırdınız. Bildiğim sadece yağ değişiyor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Yağı gereksiz yere en pahalı 5 30 u koymuştu, zaten araç eksiltti geri 10 40 a geçtim ama yağ gerçekten pahalı yağdı, baktım internetten. Dedimya alttaki 3 madde subapla alakalı değil, eli değmişken fren balatası filan da taksın dedim.
Yağ değişiyorsa filtrede değişsin hocam 15 20 tl daha fark verirsiniz ki subap için devede kulak :)) 17 bin km arıza lambası yanmadan bindim, çekiş filan canavar gibi oldu, eskiden rampalarda abartmıyorum tofaşı bile geçemezdim
 
Yağı gereksiz yere en pahalı 5 30 u koymuştu, zaten araç eksiltti geri 10 40 a geçtim ama yağ gerçekten pahalı yağdı, baktım internetten. Dedimya alttaki 3 madde subapla alakalı değil, eli değmişken fren balatası filan da taksın dedim.

Yağ değişiyorsa filtrede değişsin hocam 15 20 tl daha fark verirsiniz ki subap için devede kulak :)) 17 bin km arıza lambası yanmadan bindim, çekiş filan canavar gibi oldu, eskiden rampalarda abartmıyorum tofaşı bile geçemezdim



Mobilden görememişim yazdığını kusura bakma. Bende çekişinde sorun yok arıza ışığıda hiç yanmadı sabah geç çalışma var bi tek. Belki senin aracın subaplara baya gitmişti. Benim 2 aydır başladı 3 tanesini gördüm kurumlu ve yanık


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mobilden görememişim yazdığını kusura bakma. Bende çekişinde sorun yok arıza ışığıda hiç yanmadı sabah geç çalışma var bi tek. Belki senin aracın subaplara baya gitmişti. Benim 2 aydır başladı 3 tanesini gördüm kurumlu ve yanık


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bir tanesi nerdeyse ortadan çatlamıştı diyebilirim, çıkan subapları gördüm.
 
Arkadaşlar bu iş çok değişik bir hal almaya başladı. Subaplardan diyerek işleme başladık, usta baktı subaplar tertemiz sıkıntı yok, değiştirmeye gerek yok dedi. Tekrar ayar alıştırma taşlama yapacak, motoru toplayacak. Benzin pompasına şamandıra komple takıma tekrar bakacak. İyice karıştır ortalık :D
 
aynı sorun benim vectra c aracımda da var. Atiker takılı bende de. Sabahları geç marş ve boğulur gibi çalışıyor. LPG regülatöründen şüphelendim bende. ustanız köpük ile test etmiş ama regülatör arızası ihtimalinde ;" regülatör vakum girişindeki hortumu akşamdan çıkarıp sabah marşa bastığınızda sorunsuz çalışıyor ise sıralı sistem regülatör arızası sorunu var demektir. Sebebi ise vakum girişi arkasında bulunan LPG diyaframının yırtılarak gaz kaçağı yapmasıdır. Bu sebepten dolayı vakum girişinden sızan gazın emme manifolduna girip gaz ve benzinin birbirine karışmasından dolayı aracın boğularak geç çalışmasına neden olmasıdır". Bu yöntemi 3 kere denedim araba tık diye çalıştı. benimkinde sıkıntı muhtemelen regülatörde daha değiştirmedim ama. Denemenizi tavsiye ederim
 
Diyafram delik olduğunu şüphe ettiğiniz araca binmeyi derim bir anda gaz teper ve aracın dağılmadık yerini bırakmaz. Şakası olmaz yani.
 
aynı sorun benim vectra c aracımda da var. Atiker takılı bende de. Sabahları geç marş ve boğulur gibi çalışıyor. LPG regülatöründen şüphelendim bende. ustanız köpük ile test etmiş ama regülatör arızası ihtimalinde ;" regülatör vakum girişindeki hortumu akşamdan çıkarıp sabah marşa bastığınızda sorunsuz çalışıyor ise sıralı sistem regülatör arızası sorunu var demektir. Sebebi ise vakum girişi arkasında bulunan LPG diyaframının yırtılarak gaz kaçağı yapmasıdır. Bu sebepten dolayı vakum girişinden sızan gazın emme manifolduna girip gaz ve benzinin birbirine karışmasından dolayı aracın boğularak geç çalışmasına neden olmasıdır". Bu yöntemi 3 kere denedim araba tık diye çalıştı. benimkinde sıkıntı muhtemelen regülatörde daha değiştirmedim ama. Denemenizi tavsiye ederim

Dediğiniz yöntemi 3-4 gün akşam hortumu çıkartıp sabah takarak çalıştırdım, farkeden bir şey olmadı. Bende gazdan ve regü.den şüphelenmiştim, 1 yerde köpük baya köpürdü sıcak olduğu içindir dedi, başka zaman yineledik eskisi kadar köpürmedi normal bu dedi bende sabah akşam sök tak denedim çalışmadaki sorun devam etti, ayrıca yaklaşık 200km sadece gazda da kullandım, gazı kafadan çıkardım.
 
a1f589c6b628c1ad56ede20cc2c6b7d1.jpg
f5f21caa52774ea7a5eecfc94a005704.jpg


f18cb0ca5669855666d1bff53bbedee2.jpg



subapların durumu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Geri
Üst