Sağ ön taraftan az miktarda yağ damlıyor. Neden olabilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kaanrevan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bırde ne yazdıgını okuyabılsem

bır kozmetık 42 mı ne oyle bır arkadas vardı bırde sen

allahını seversen yazdıklarını kendın okuyabılıyormusun yada anlayabılıyormusun artık bıraz su msn tarzı yazmayı unutmakı burada yazdıkların neredeyse bır omur boyu kalıyor agah
tmm yanlıs yazdım k. bakmada sen niye böyle tersliyon bende onu anlamadım klavye arada yanlıs yazıyor yada ben tuslara hızlı basdıgımdan oluyor :mad:
 
kim anlar bundan hocam? Servise gitmem için karlı dağları geçmem lazım. O da mümkün değil lastiklerim kar lastikleri değil.

Tavsiyeniz ne olabilir?



Recep sen teshısı bır koy

once lıfe aldır altına dahıl guzel bır sekılde yıkattır teshısı koyduktan sonra gerısı senın yapacagın bır sey degıl zaten

bana gore yag dıreksıyon kutusundan gelıyor ama karter olma olasılıgıda oldukca yuksek
 
Yani bu sorun bir şekilde çözülür değil mi arkadaşlar?_ Bakıyorum bazı yorumlarda sanki çözüm bulunamıyor sanki çözüm bulmak zor oluyor sanki çözüm bulduktan sonra tekrar aynı sorun devam ediyor bu sızıntı olaylarında.

Moralim bozuldu. Burda servis de yok opelden anlayan yok gibi bişey. Bunların anlaşılması için opelden anlamak şartmıdır arkadaşlar?

Karter den gelse de bi yorumda okumuştum bi conta değişecek demişler adama 5 saat sürer demişler. Yav motoru mu indiriyorlar nabıyorlar. O kadar sürer mi ki? Opeli bilmeyen adamların eline düşürmeyelim arabayı toparlayamayız mazallah...
 
selamlar

aynı sorun bende de mevcut.dün gece nişanlımın görev yaptığı köye geldim zifiri karanlıkta aracı altını vurdum.daha doğrusu yavaşça sürtündü sağ ön taraf.araçta karter koruması mevcut olmasından dolayı pek takmadım.bu sabah aracın altına baktığımda sağ ön tarafa doğru salıncakların hemen ardından yağ tür bir sıvının aktığını gördüm.motor yağı değil kokusu benzemiyor.renksiz su gibi bir sıvı ancak kaygan yağ gibi bir sıvı..sanki aracın altından bir bölüm taban delinmiş gibi ve yağ oradan akıyrmuş gibi.acaba ne olabilir?
 
Yani bu sorun bir şekilde çözülür değil mi arkadaşlar?_ Bakıyorum bazı yorumlarda sanki çözüm bulunamıyor sanki çözüm bulmak zor oluyor sanki çözüm bulduktan sonra tekrar aynı sorun devam ediyor bu sızıntı olaylarında.

Moralim bozuldu. Burda servis de yok opelden anlayan yok gibi bişey. Bunların anlaşılması için opelden anlamak şartmıdır arkadaşlar?

Karter den gelse de bi yorumda okumuştum bi conta değişecek demişler adama 5 saat sürer demişler. Yav motoru mu indiriyorlar nabıyorlar. O kadar sürer mi ki? Opeli bilmeyen adamların eline düşürmeyelim arabayı toparlayamayız mazallah...

kul yapımı olupta cozumu olmayan bır sey bılıyormusun elbette cozumu var yorma kafanı ufacık bırseydır

karterın contasını degıstırecek ustada eger yarım saatten fazla ugrasırsa ben onun ustalıgına......
 
inşallah öyledir bülent hocam. volkan arkadaş motor yağı değil kokusu benzemiyor demiş. Kokusundan nasıl anlayacağız? Ben bu arabayı bi yıkatayım sonra bakalım. Ama fırsat olmuyor nasıl yapacaz bilmiyorum. Ne zaman gitsem ustanın başında FORD transitler dizilmiş. Köy minübüsleri hepsi. Sırada bekliyorlar. :)
 
Bülent karter contasını kendimizde biraz uğraşsak en kötü şartlarda yağ pompasınıda söküp takmak şartıyla 1 saatte değiştirebiliriz.bende krank keçesini değiştirdim ve Şanzıman komple aşağıya indi.Debriyaj balatası,bilyası vs.elden geçti.Kontrol yapıldı,tekrar yerine takıldı.Arkadaşın sorunuda benim başıma gelen aynı olay ve % 98 krank keçesinden sızdırmaya başlamış.Daha başlangıç aşamasında olduğu için yerini tam tespit edemiyorlar.Hoş benim 3-4 ay kadar uğraştıktan sonra ve 2 defada karter contasını değiştirdikten sonra krank keçesinde olduğu anlaşıldı ama gelde bana sor.Bu arada Recep Kardeşim yapman gereken kısaca şöyle
1-Aracın altını güzelce yıkatıp lifte çıkart
2-Motoru araç liftteyken çalıştır ve biraz gaza yüklen
3-Araç sıkışmaya başlayınca yağ damlayan yer bariz belli oluyor
4-Krank keçesi ise onu,karter contası ise (motorun en altında karter denilen motor yağının muhafaza edildiği,yağ pompasının da orada bulunan yağı motora aktardığı bölüm KARTER dir) karter contasını değiştirirsin
Son olarak Karterden sızan motor yağıdır.Krank Keçesinden ise ŞANZIMAN YAĞI.dikkat et.Yağlar kıvam olarak ısınınca hemen hemen aynıdır.Ama eksildikleri yer farklıdır.Sevgiler
 
Ya bi de bu alttan sıcak su vurduklarında dikkat etmeleri gereken bir yer varmı? Aracın motor kısmındaki beyni vb elektronik kısımları nerede acaba? Şimdi söylediğim gibi anlayan pek yok opelden. Ben de bilmiyorum.
 
ben pek anlamamda, bizim aracın arka amörisörü yağ kaçırıyormuş.

sizinkide lastiğe yakın aynı sorun olabilirmi.

sadece fikir ,iyi forumlar...
 
amortisör biraz daha dışarda kalıyor sanırım...
 
Geri
Üst