şanzuman

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tenten
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
astrammm' Alıntı:
sayın lnd 4-3-2-1 konumu mesela 1 e alırsan vıtesı sadece bırle gıder arac bagırtsan dahı hep 1 le gıder 2 ye alırsan 1-2 arasında gıder 3 ve 4 aynı sekılde, mesela vıraja gırdın madem devırlı gırmek ıstıyorsun cek 4 konumuma yetmedımı cek 3 konumuna bu kadar basıt.. buzda kalkıs olarakda son teknolojı otomatık vıtesler cok super. ancak camura veya asırı kara saplandınmı fazla yapacak bırseyın yok
sayın astrammm; teşekkür ederim...(pedere sorduydum ögrendim gecen hafta zaten nasıl yapılacagını)
 
manuel yada triptonic.
 
manuel her zaman daha iyidir otomatikler araçlarda sürücü vites değiştirmediği için hızını bi çok kere tahmin edemiyo virajlarda tehlikeler olabiliyo
 
tabikide otomatik..
 
Manuel
 
:good:
otomatık aracımızda var manuelde var.. normalde otomatıgı sevmezdım ancak çok rahat çok atik yakıtıda daha az otomatıgın onun ıcın otomatık vıtes!!! kalkıs yardım tusu 3, vıtesle en dık bayırlardan kaldırıyor aracı karda..!!

kesinlikle otomatik.
istediğinizde manuel gibide kullanabiliyorsunuz (yokuş inerken,çıkarken,viraja girip çıkarken,karda yada çamurda,şehiriçi trafikte v.s.),hem daha masrafsız ve atak hemde rahat.tabiki kullanımın püf noktalarını bilmek gerek.
1988 den beri otomatik araç kullanıyorum şanzumana yağlarını değiştirmek dışında bir kuruş masraf yapmadım (aracın marka ve modeline göre 90000 ile 120000 km. arasında şanzuman yağı değiştiriliyor.) düzgün kullanıldıktan sonra hiç problem yaşamıyorsunuz.manuel arabalarımda oldu ama hem hamallık hemde baskı balata yiyor masrafı çok oluyor.
 
Çekinirdim otomatik araçtan ama rahatlığı ve sürüş zevki bambaşka!:good:
 
Manuel de var otomatik de var ikisininde tadı farklı kalkışlarda performans manuele has bir özellik,otomatikde ise sakin salına salına gezmenin tadı bir başka oluyor.
 
otomatik tabiki de, easytronic ile de isteyene hem manuel hem otomatik, en güzeli..
 
Geri
Üst