selamlar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Secular
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: selamlar

Secular link' Alıntı:
Haklı olabilirsiniz bu konuda ama ben Aku diye hatırlıyorum notlarıma bakıy tekrar

Akü diyorsanız dediğim elektrik motoru ile tahrik olan bir sistem vardı eskiden odur o. :)  Birkaç tane spor araçta kullanılmıştı. Aslında deviri ayarlanabilir bir elektrik motorundan tahrik alan kompresör hem turbonun hem de kranktan tahrik olan kompresörün görevini üstlenebilir. Kurumlanma arızaları olmaz. Tsi teknolojisine de gerek kalmaz. Yanılıyormuyum?
 
Ynt: selamlar

yalnız sabit devirde kompresörün sıkıştırıcağı hava aracın her devirinde aynı miktar debide havayı basmasına sebep olucaktır.Bence modülasyonlu bir kompresör ile istenilen ani ivmelenmelerde turbonun kısmi hava basması yada 4500 devirden sonra da tam anlamı ile maksimum debi basması olmalıdır.
 
Ynt: selamlar

welllcommee
 
Ynt: selamlar

Kompresör gücünü aküden değil krank milinden alır?

welllcommee
 
Geri
Üst