Ynt: Servis Deneyimi ve 1.3'ün Performansı
arkadaşlar ben de şöyle bir anımı anlatayım, iki hafta once aracı test etmiştim. İstanbul'da yaşayanlar bilirler.. Beylikdüzünden(Tüyap TV kulesinin önünden) büyükçekmece'ye inen virajlı yolda aracımın limitlerini her iki yönde de zorlamıştım... İnişte, yol tutuş ve esp plus testi (ki esp plus test edilebilecek bir şey degilmiş).. çıkışta (%20-%25lik bir eğim)aracın çekişi ve hızlanmasını test ettim...
Sonucu tekrar paylaşıyorum:
1. inişte: sert Viraja girerken araç içinde g etkisini çok az hissediyorsunuz.... viraja sert girdiğinizde aracın içinde vücüdunuz sağa sola yatma eğilimi göstermiyor (watt bağlantı mıdır artık neyse ilgniç bir yerçekimi dengelenmiş).. fakat çok sert bir viraj da aracın altımdan kaydığını hissettim, kalbim güpledi... fakat başka araçta olsaydım bariyerler beni yandan öperdi.... bir daha böyle deneme yapmayacağım
2. çıkışta: aynı yolu (yumşak virajlı ikinci dönüş yolu) deniz seviyesinde 60 km hızda eğiimin ilk başladığı yere kadar getirdim. bu noktada araca yüklendim.... araç rampa yukarı resmen atıldı.... bir ara kadran 165^'i gösterdi ve korktum.. araç %25lik (belki %30) bir eğimde 165'e saniyeler içinde ulaşıyorsa, ben bu aracın performansını tartışmam dedim.. sn warlordersin denemesini kanıtlıyor bu testim...
daha önce de aracın ilk kalkışlarda hantal olduğunu, resmen ıkındığı şikayetinde bulunmuştum... daha sonra aracı sabahları 1 dakika çalıştırdıktan sonra kullanmaya başladım, bırakın kalkıştaki hantallığı, aracın dizel motor olduğunu bile anlamıyorsunuz özellikle ikinci vitese geçince...
Dün astra klasik 1.3 cdti (2011 model) test ettim.. bizimki ile arasında siklet farkı var. ne performans ne de kalite açısından karşılaştırılabilir. yeni astra yeni bir sınıf olmuş. bunu bizzat astra classic kullanıcısı arkadaş soyledi ve aracın içindeki şaşkınlığını anlatamam....
en kısa sürede bu hızlanma denemesini ben de yapacağım ve sizinle video paylaşacağım