.... Her gün binlerce insan minibüse otobüse biniyor altınızdaki araba 800 000'lik bile olsa binerseniz incileriniz dökülmez tahminim
:bir:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
.... Her gün binlerce insan minibüse otobüse biniyor altınızdaki araba 800 000'lik bile olsa binerseniz incileriniz dökülmez tahminim
Anlamadığım şey şu herkes servisi babasının işletmesi gibi savunmuş buna bir anlam veremiyorum , Savaş abi öncelikle müşteri her zaman haklıdır bu isterse yeni gelen bir müşteri olsun isterse randevulu olup 1 gün önceden aracını bırakan müşteri olsun ne fark eder ?
O zaman ona göre usta çalıştır sende 10 tane ustanın 7 tanesini randevulu ve planlı olarak tamir edilecek araçlara ver 3 tanesinide böyle ansızın gelen araçlara
Bunu yapmazsan kaybeden sen , ustaların ve markan olur ben değil . Bak ne dedim ? Pejonun arabaları kıytırık ama servisi hepsine 10 basar dedim ne için ? Çünkü ben ne zaman gitsem anında aracım tamir edilip teslim edildi çok ağır kaza yaptığım zaman bile en fazla 3 hafta arabasız kaldım aynı kazayı opelle yapsaydım eminim ki 2 ay arabasız kalırdım
Benim bahsetmek istediğim şey bu işte ... Pratiklik ve çabukluk bir servisin ilk vizyon ve misyonu olmalı
800.000 tl siz bir araca para veripte dolmuşa binmenin ezikliğini yaşamadığınız için bilemezsiniz adama 1 tl bile olsa çok koyar dolmuşa binmek bence , kendi alın terimle aldığım arabam dururken dolmuşa neden bineyim üstelik 10 dakikalık bir bekleme için ?
saygılarımla
Anlamadığım şey şu herkes servisi babasının işletmesi gibi savunmuş buna bir anlam veremiyorum , Savaş abi öncelikle müşteri her zaman haklıdır bu isterse yeni gelen bir müşteri olsun isterse randevulu olup 1 gün önceden aracını bırakan müşteri olsun ne fark eder ?
O zaman ona göre usta çalıştır sende 10 tane ustanın 7 tanesini randevulu ve planlı olarak tamir edilecek araçlara ver 3 tanesinide böyle ansızın gelen araçlara
Bunu yapmazsan kaybeden sen , ustaların ve markan olur ben değil . Bak ne dedim ? Pejonun arabaları kıytırık ama servisi hepsine 10 basar dedim ne için ? Çünkü ben ne zaman gitsem anında aracım tamir edilip teslim edildi çok ağır kaza yaptığım zaman bile en fazla 3 hafta arabasız kaldım aynı kazayı opelle yapsaydım eminim ki 2 ay arabasız kalırdım
Benim bahsetmek istediğim şey bu işte ... Pratiklik ve çabukluk bir servisin ilk vizyon ve misyonu olmalı
800.000 tl siz bir araca para veripte dolmuşa binmenin ezikliğini yaşamadığınız için bilemezsiniz adama 1 tl bile olsa çok koyar dolmuşa binmek bence , kendi alın terimle aldığım arabam dururken dolmuşa neden bineyim üstelik 10 dakikalık bir bekleme için ?
saygılarımla
Yaşananlar gerçekten üzücü, ilk mesajımda da dediğim gibi keşke servis görevlisi bir araç ayarlayıp mağdur ettiği müşterisine jest yaparak gönlünü alabilseydi. Hayatta herşey maddiyattan ibaret değildir. Yerine göre özür dilemek, güzel bir çift söz söylemek, samimi bir yaklaşım, yapılan bir jest bir çok olumsuz sorunu çözer.Sevgili arkadaşlar öncelikle ilgi ve alakanıza çok teşekkür ederim.
.........Sadece çok ama çok özür dileyerek belirtmek istiyorum ki servisteki bir eşeklik ve cehalet yüzünden ben bu sıkıntıyı yaşamak zorunda değilim. Ne dedim ilk mesajımda? Daha önce 3 kez serviste onarım talebim açılmasına rağmen zaman sorunu sebebi ile onarım yapılamıyor ve böylesi bir ortama yönlendiriliyorum. ........
Uzun lafın kısası, alternatif servisim yok. Gideceğim ilde sadece 1 servis var ve onun da tavrı malum. Benim yerimde olsanız ne yapardınız'ı sordum...
Herkese tekrar tekrar teşekkür ediyorum.