Gerçkten gsi gibisi yok ama anlamadığım ecoteci 136 bg ken nie sfi ların 150 bg motordaki farkları ne acaba tamam gsi hastasıyım ama işte cahillik beygir gücünü değiştiren husus nedir peki torkda farklar nasıl bide onu öğrenebilirmiyim
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
benim araç 94 lerin son çıkan serisi tirafiye çıkış 94 ün sonu model 95Bu arada Osman, 95 lerde 94 body-kit hiç gömemiştim.
Bir de senin aynalar yeni kasa aynası mı yoksa bana mı öle geldi?
Gerçkten gsi gibisi yok ama anlamadığım ecoteci 136 bg ken nie sfi ların 150 bg motordaki farkları ne acaba tamam gsi hastasıyım ama işte cahillik beygir gücünü değiştiren husus nedir peki torkda farklar nasıl bide onu öğrenebilirmiyim
saolasın abi ama şunu anlayamıyorum sfidan sonra üretime başlatıldı peki neden sfi motor yerine ecotec e geçti ya bikaç sebebini biliyorum ama tam emin değilim sonuçta daha zayıf motor üretmek için bariz bi hata veya bi sebeb olması lazım deilmiegr, headers, krank üzerindeki balans ağırlıkları gibi ıvır zıvırları saymazsak bahsettiğin 14 hp güç farkının asıl sebebi eksantrikler. sfi motorlarda standart 260 derece, ecotec motorlarda 250 derece eksantrik var. sonuç olarak hem tork hemde güç olarak sfi lar ecoteclerden stock olarak çok önde.
Konu tamamen,yakıt ekonomisi ve maliyet ile alakalı