''SFI'' Sahipleri..

Gerçkten gsi gibisi yok ama anlamadığım ecoteci 136 bg ken nie sfi ların 150 bg motordaki farkları ne acaba tamam gsi hastasıyım ama işte cahillik beygir gücünü değiştiren husus nedir peki torkda farklar nasıl bide onu öğrenebilirmiyim:confused:
 
Gerçkten gsi gibisi yok ama anlamadığım ecoteci 136 bg ken nie sfi ların 150 bg motordaki farkları ne acaba tamam gsi hastasıyım ama işte cahillik beygir gücünü değiştiren husus nedir peki torkda farklar nasıl bide onu öğrenebilirmiyim:confused:


egr, headers, krank üzerindeki balans ağırlıkları gibi ıvır zıvırları saymazsak bahsettiğin 14 hp güç farkının asıl sebebi eksantrikler. sfi motorlarda standart 260 derece, ecotec motorlarda 250 derece eksantrik var. sonuç olarak hem tork hemde güç olarak sfi lar ecoteclerden stock olarak çok önde.
 
egr, headers, krank üzerindeki balans ağırlıkları gibi ıvır zıvırları saymazsak bahsettiğin 14 hp güç farkının asıl sebebi eksantrikler. sfi motorlarda standart 260 derece, ecotec motorlarda 250 derece eksantrik var. sonuç olarak hem tork hemde güç olarak sfi lar ecoteclerden stock olarak çok önde.
saolasın abi ama şunu anlayamıyorum sfidan sonra üretime başlatıldı peki neden sfi motor yerine ecotec e geçti ya bikaç sebebini biliyorum ama tam emin değilim sonuçta daha zayıf motor üretmek için bariz bi hata veya bi sebeb olması lazım deilmi:confused:
TEAMGSİ abi bi yandanda GSİ arşivi yapsanız fena olmaz hani hem opelim.net ailesinde nasıl GSİler var bilgimiz olur yanlışmı düşünüyorum.yanlış düşünüyorsam eleştiriye daima açığım
 
ben de sinsi sinsi burda bekleyeyim :D
belki biri gsi ını satmak ister diye :D:D:D
 
Konu tamamen,yakıt ekonomisi ve maliyet ile alakalı

sanmıyorum ki ecotec motorlar daha az yaksın ve daha ucuza mal olsun. ecoteclerde gerekli gereksiz pek çok fazla parça var (egr, krank balans ağırlıkları vs. vs.) o yüzden ucuza mal olduklarını sanmıyorum.

aslında konu tamamen emisyon normlarıyla alakalı gibi
 
Geri
Üst