avrupa birliği emisyon kurallarına göre sınıfta kaldığı için yanı normalın üstünde olduğu için üretimi durduruldu desek ii olur belki bir kaç nedeni daha vardır ama bu en büyük neden diyebiliriz
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Aynen abi + olarak Avrupada bu araçlarla Hız Yüzünden kazalar çoğaşlınca Bide ölüm olayları Katlanınca bu araçların Üretimi Durduruldu 205 GTİ de öle mesela. Üretim Durdurulduktan Sonra ellerinde kalan motorlarla ise 95 96 Model Astra GSİ lere değerlendirdileravrupa birliği emisyon kurallarına göre sınıfta kaldığı için yanı normalın üstünde olduğu için üretimi durduruldu desek ii olur belki bir kaç nedeni daha vardır ama bu en büyük neden diyebiliriz
egr, headers, krank üzerindeki balans ağırlıkları gibi ıvır zıvırları saymazsak bahsettiğin 14 hp güç farkının asıl sebebi eksantrikler. sfi motorlarda standart 260 derece, ecotec motorlarda 250 derece eksantrik var. sonuç olarak hem tork hemde güç olarak sfi lar ecoteclerden stock olarak çok önde.
bu eksantirk değerleri doğrumu ben gm türkiye ye mail attım adamlar ürettikleri motorun ekzantirk değerlerini bilmiyorlar
sıkıntı burada başlıyor işte net bi cevap bulamadım
eksantirik alacağım ama eskisini bilmeden ne alalım
daha önce konuşuldu bazı konuşmalarda orj. 250 dendi
268 derece ise en ideali dendi bazı arkadaşlarada zaten orj.268 dedi kafam karaştı yani