''SFI'' Sahipleri..

benim sorunumda sensörlerle ilgili beyler krank sensörü ile oksijen sensörü ile ilgili araba 5 binde kesiyor sonra acılıyor sizce araba gercekten de sensörler mi bozuk yoksa beni mi kekliyorlar beyler bilen var yardımcı olun yani :D
 
diyelim ki orj. 260 derece
268 derece olan ne getirir güç olarak
276 derece ne getirir
ve sadece eksantirklerle çözülür mü bu iş yada kasnaklar ve yaylarada değişmeli mi?:(

Kullandığın egzantrik ve chip çok önemli abi..Ayarlı kasnak lazım abi timing için ;)
 
img001es8.jpg



belki işinize yarar.gerçi bişey yok ama lastik ebatları beygir tork filan..kağıtta nerdeyse benle yaşıtmış düzeltene kadar göbeğim çatladı:)
 
benim sorunumda sensörlerle ilgili beyler krank sensörü ile oksijen sensörü ile ilgili araba 5 binde kesiyor sonra acılıyor sizce araba gercekten de sensörler mi bozuk yoksa beni mi kekliyorlar beyler bilen var yardımcı olun yani :D

Bende de vardı o problem.

Oksijen sensöründen kaynaklanıyordu benimki.
 
Evet evet.. Kaymak gibi;

Araba sürekli yığılıyordu...gaz yemiyor gibi..Ama değiştirince halloldu;)
 
diyelim ki orj. 260 derece
268 derece olan ne getirir güç olarak
276 derece ne getirir
ve sadece eksantirklerle çözülür mü bu iş yada kasnaklar ve yaylarada değişmeli mi?:(

ne kadar güç vereceğini üretici firmalar bile bilmiyor ki biz bilelim :D
şaka bir yana yaklaşık değerler haricinde kimse bu kadar derece bu kadar güç verir diye kesin şey söyleyemez. ayrıca aynı dereceli iki farkı eksantrik farklı sonuçlar verebilir. bu tamamen eksantriği üreten firmayla alakalı bir şey. bazıları gücü arttırırken bazıları torku arttırabilir.
aynı şekilde kasnak ve yayda öyledir. bazıları için gereken bazıları için gerekmeyebilir.

bilmiyorum bu cevap seni ne kadar tatmin etti :) :) :)
 
Geri
Üst