- Katılım
- 29 May 2009
- Mesajlar
- 146
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Kullanım kılavuzunu okuyun diye öneri yapmışsınız ama kendniz okumamışsınız ve burda insanları yanlış yönlendiriyorsunuz. Herhalde bende bunları kafamdan uydurmuyorum okuyupta cevap veriyorum
işte size fotoğraf.Astra H kullanım kılavuzundan çektim.
![]()
Gördüğünüz gibi sert fren yapmayın diyor. vede farklı hızlarda kullanın diyor. Buda demek oluyorki hız sabitleyiciyi ilk 1000 kmde kullanmamakta fayda var.
+1
Hatta şöyle bir açıklama yapayım size.Vectra aracımı satarak yeni c4 araştırma çabalarındayım citroen forumunda arkadaşın yaşadığı sorunu açıklayayım size.
Arkadaşımız tam hatırlamıyorum araç 200km'de iken hız sabitleyiciyi açmış biliyorsunuz rampalarda o hızın altına düşmemesi için araç gazı tam kökler.Sanırım bu esnada araç zorlanmış,citroende'de kendini korumaya almak diye bir tabir vardır bunu citroen kullananlar bilirler.Araç 90km üzerine cıkmamış gaza bastıgınız halde gitmiyormuş.Arkadaş servisi çağırmıs,servis hata koduna bakmış ve hız sabitleyiciden aracın zorlandıgını ifade etmiş.
Sadece metal metal'e alışması için sıkıştırmamak lazım ilk 1000km.Full gaz gibi.Yoksa hiçbir problem cıkartmaz erim kardeşimizin söylediği doğrudur..Sadece citroen'de değil bu tüm araçlarda geçerlidir.Eskişehir Alpata servisinde 1,3cdti cosmo 0 araç calıştırdılar motordan hafif buharlar çıkıyordu.Bu metallerin birbirlerine alıştıgını gösterir sesi biraz farklıdır motorun,bu 1000 km sonra yaklaşık olarak düzelir.
Saygılar.
Son düzenleme: