arkadaşlar sabit devirde silkeleme,tekleme 2000-3000 devir arası bugun servise gittim yakın tanıdık 3-4 tane usta arabanın başina geldi bi yandan bilgisayara bağladılar bi yandan çaliştirdilar hep beraber durumuna baktık ve sonuç silindir kapak contasının yanmiş olduğu..... yok ateşleme bobini yok egr valfi yok kelebek boğazı vs tartişildi masraf etti tonlarca arkadş... 3 aydır sadece bu konuya odaklandım benım arabam 140000 de 60000 de araba bile yapabilir bunu benım motorum kız gibi sesisz sakin en ufak görünürde bi sıkıntı yok kaç ustaya gittim ateşleme bobini buji diodu ama yaptırmadım en sonunda buldm problemi 200-300 lira bobin buji vermeyın boşuna para...
bu arada çok az bi su yakabılır araba ustalar şöyle soyler ya o kadar su yakar normal ama ınanmayın benım arabam 1 ayda yarım cm su eksiltti ama conta yakmiş düşünün masrafta 500- 700 arası umarım bu sıkıntıdan herkes kurtulur çok yaşayan var bu sorunu ... karişik yazmamişimdir umarım acele paylaşmak ıstedim bu bilgiyi yardımcı olmuş olurum umarım keşke daha masrafsız olsaydı bu sıkıntı ama gerçek olan teklemenın sılkelemenın nedeni conta yakması yani; tam olarak yakıtı yakamamsından motorun sılkeleme tekleme yapması
bu arada çok az bi su yakabılır araba ustalar şöyle soyler ya o kadar su yakar normal ama ınanmayın benım arabam 1 ayda yarım cm su eksiltti ama conta yakmiş düşünün masrafta 500- 700 arası umarım bu sıkıntıdan herkes kurtulur çok yaşayan var bu sorunu ... karişik yazmamişimdir umarım acele paylaşmak ıstedim bu bilgiyi yardımcı olmuş olurum umarım keşke daha masrafsız olsaydı bu sıkıntı ama gerçek olan teklemenın sılkelemenın nedeni conta yakması yani; tam olarak yakıtı yakamamsından motorun sılkeleme tekleme yapması