Sonunda Astrama kavuştum:)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan noyan141
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
abi aynı araçtan bendede var ama metro mavi cam çıtaların orj mi yoksa aksesuarcılarda satılandan mı biraz bilgi verebilirmisimn ?
 
abi aynı araçtan bendede var ama metro mavi cam çıtaların orj mi yoksa aksesuarcılarda satılandan mı biraz bilgi verebilirmisimn ?

orjinal çıta üstündekiler.ben aracı alırken ücretsiz olarak karter koruyucu ve orjinal cam çıtası istemiştim ve kabul ettiler. 10 gün önce parça geldi ve taktırdım. gerçekten çok değiştirdi aracı. koyu renklerde daha da belli eder kendini:) normalde servis fiyatı yaklaşık 400 tl
 
size tavsiyem(en azından ben böyle yapıyorum) düzlük yada çok hafif eğimde aracı 1500 devrin altına düşürmeyin rampada ise 2000 devrin altına düşürmemeye çalışın max vitesi kullanarak(o anki hızınıza bağlı olarak). böylece yakıt tüketimi minimuma iner..

performans konusunda civic ten sonra çok hantal kalır haklısınız benim aracım manuel ve ben vectra c 1.6 dan geçiş yaptığım için performans farkı göremedim hatta ilk 2 viteste benim vectrayı üzücek bi performansı var.. easytronic astra dizel hiç kullanmadım o yüzden performansını bilemicem..

size önerim chip tuning yaptırmak yerine box almanız çünkü araç garantili. çipli olduğu anlaşılırsa garanti dışı kalabilir. size şu box ı önerebilirim kullananlardan bir şikayet duymadım çevremde kullananlar var. bakım zamanı çıkarıp servise giriyolar:D

http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Opel-GM-Astra-H-1-3-CDTI-3149-r.html

petro ve noyan arkadaşlarım. iş seyahatinde olduğundan dolayı görüşlerinizi ancak okuyabildim. bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Opel servisince cip ya da box uygulamasının garantiyi bozduğunu söyledikleri ve de maliyetli olduğu için şu an modifiye düşüncesini erteledim. ankara da iskitlerdeki tuning firması (FM) 1.200 tl fiyat verdi ki (5 yıl garanti + 105bg + 240nm tork / superchips)bu uygulamayı yapmam bana 7 depo mazot parasına maal olacak. çok maliyetli...
iş seyahatinde olduğumdan dolayı 2 haftadır arabamı babam kullanmış ve depoyu fulledikten sonra 370 km yol yapmış. bu sabah arabaya bindiğimde 688 km menzil yazıyordu. ben de ilk aldığımda deopyu fulleyip 890 km gitmiş ve depoda 50 km lik mazot vardı. babamla aramızdaki sürüş sitili arasında hiç fark yok, buna rağmen 100km lik bir menzil artışı varki şok şaşırtıcı. babama bu sabah sorduğumda aracı 1750 deviri geçirmeden kullandığını söyledi (turbosuz). şimdi diğer topic başlıklarında falan turbonun çalıştığı devirlerde de derdeyse 1000km yol gidenler var. yakıt sarfiyatında cüzzi de olsa 1750 üstü/altı kullanmakta fark olabilir. ama bu 1750 devir altı turbo çalışmadan kullanmak motor açısından bana ciddi problemler çıkartabilir mi. Malum dizel araba ve bakım maaliyetleri biraz yüksek. ömrü konusunda sıkıntı yaşamak istemem.
------------------------------------------------------------------
astra 1.3 cdti ess. easytronic K.P. 2011 şimşek gri
 
ebedi keyf yok

merhabalar arkadaşlar!
0 oto almak,sürmek çok zevkli demiş bir arkadaş,doğru ancak ALLAH o zevki ebediyen sürdürmüyor.illa bir aksilikler karşımıza çıkıyor.bu nedenle çoook dikkatli olmak gerek.
oto sahibine;Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
 
petro ve noyan arkadaşlarım. iş seyahatinde olduğundan dolayı görüşlerinizi ancak okuyabildim. bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Opel servisince cip ya da box uygulamasının garantiyi bozduğunu söyledikleri ve de maliyetli olduğu için şu an modifiye düşüncesini erteledim. ankara da iskitlerdeki tuning firması (FM) 1.200 tl fiyat verdi ki (5 yıl garanti + 105bg + 240nm tork / superchips)bu uygulamayı yapmam bana 7 depo mazot parasına maal olacak. çok maliyetli...
iş seyahatinde olduğumdan dolayı 2 haftadır arabamı babam kullanmış ve depoyu fulledikten sonra 370 km yol yapmış. bu sabah arabaya bindiğimde 688 km menzil yazıyordu. ben de ilk aldığımda deopyu fulleyip 890 km gitmiş ve depoda 50 km lik mazot vardı. babamla aramızdaki sürüş sitili arasında hiç fark yok, buna rağmen 100km lik bir menzil artışı varki şok şaşırtıcı. babama bu sabah sorduğumda aracı 1750 deviri geçirmeden kullandığını söyledi (turbosuz). şimdi diğer topic başlıklarında falan turbonun çalıştığı devirlerde de derdeyse 1000km yol gidenler var. yakıt sarfiyatında cüzzi de olsa 1750 üstü/altı kullanmakta fark olabilir. ama bu 1750 devir altı turbo çalışmadan kullanmak motor açısından bana ciddi problemler çıkartabilir mi. Malum dizel araba ve bakım maaliyetleri biraz yüksek. ömrü konusunda sıkıntı yaşamak istemem.
------------------------------------------------------------------
astra 1.3 cdti ess. easytronic K.P. 2011 şimşek gri

aracı turbosuz sürmenin bir sorun yaşatacağını sanmam. hatta menzili arttırmak için düzlükte ve yokuş aşağı turboyu devreye sokmadan kullanmak yakıt sarfiyatını azaltır. ancak yokuş yukarı turboyu devreye sokmamak daha fazla gaza yüklenmenizi gerektireceği için daha fazla mazot yakmanızı sağlayacaktır..

mesela bugün beşiktaştan çatalcaya gittim bakalım ekonomik sürerek ne kadar yakıcam diye 100 km de 4.7 litre yaktım ki buna barbaros bulvarı trafiği e5 trafiği dahil.. 10.85 liraya çatalcaya gitmiş oldum ki gayet iyi bir değer. ortalama süratimde 46 km/h gösteriyordu
 
Geri
Üst