su eksilmesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sahin67
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
arabanın altında su birikintisi falan olmuyor.....neyse gösteririm, conta değiştiren ustaya...bir baktırırım...bu arada teşekkür ederim, yardımların için..
 
Eksozdan gelen suları dikkate alma araç contadan su alsa motor sürekli tekler çünkü yakıta su karışmasından dolayı verimli bir yanma olmaz. Sanmam ki contadan ama dedim şekilde LPGli araçlarda belli bir miktar su eksilir.
 
dün köydedim baktım seviyesine, maximum çizgisinden az yukarıdaydı...sonra eve gitmek için çıktım yola, 35 km falan.....akşam karanlıkta bakamadım, kafama takıldı ya bi kere, sabah işe gitmeden önce bakıyım dedim, azalmış su.....peki gazlı olmasından dolayı eksilen su ne kadar olabilir...
 
LPG li araçlarda su eksilmesi normaldir.
neden lpg li araçlarda su eksilmesi normaldir? yanlış anlamayın babamı 80 modeli şahini gram su eksltmiyor gram yağ eksiltmiyor..ama lpg li opeller su da eksiltir yağ da eksiltir deniyor? neden?
 
benim arkadaşımda da şahin var, o da haftada bir, 1 su bardağı su eklediğini söylüyor..
 
Özellikle tek noktalı araçlarda beyin giriş kısımlarına dikkat edin kesin terleme olacak. Neticede ısınan su pompa yardımı ile araç LPG li olunca daha fazla dolaşmak zorunda kalıyor. Ve öyle yada böyle buharlaşma ile eksilmeler meydana gelir sadece bu değil araçlarınızda su değil antifiriz kullanın çünkü su 100 derecede kaynama noktasına ulaşırken antifiriz örnek 120 derecede kaynama noktasına kadar gider. Buda buharlaşmanın azalmasının daha az olmasına neden olacak. ;)
 
lpgli araçlarda su eksilmesi normal diye bir şey yok
bizim araç lpgli su eksiltiyordu lpg boruları zamanla gevriyor sonunda su eksilme burdan oluyor borular komple değişti mutlu son bilginiz olsun
 
Benim arabada da vardı su eksiltme problemi uzun dönem su ilave ederek geçiştirdim, sonuç devirdaim pompası ve radyatör değişti. Devirdaim de problem vardı ben sürekli su ilave ettiğim için radyatörüde bozduk zamanla.
Sen iyisimi güvenebileceğim bir yere göster aracını en garantisi o







Ahmet Altınçubuk
 
Arkadaşlar bu konuda bazı şeyleri bilmek gerek. Eğer aracımızın triger kayışı değişecek ise zaten normalde 50-60 binde değişir kesinlikle devri daim değiştirin. İkincisi araç su eksiltmesinden dolayı radyatör hasar görmez sadece araca su konmasından dolayı hasar oluşur oda kireçlenme ve paslanma bu yüzden delinir. Delik olması durumunda en akıllı yöntem delik tıkama da kullanılan katkılardır ama sadece bu kısa vade de bir çözümden başka bir şey değildir. En akılı iş değiştirmektir. Kesinlikle yaz olsun kış olsun araçlarda soğutma sistemleri için su kullanmayın o ki silecek için dahi su kullanılmasına karşıyım.
 
devirdaim olabilir.
 
Geri
Üst