- Konuyu başlatan
- #21
şimdi aracım su eksiltyor.siz değerli arkadaşlarda; su eklenmesi iyi değil kireçlenme ve paslanma olur diyorsunuz...peki su seviyesi en dibe vurursa ne yapacaz....ya da antifiriz mi kullanalım sadece...
soru işaretini ne manada kullandın antırfrız le alakalı mı ? antıfrız bir kimyasal oldugundan ve kireçle tıkanmıi birçok yeri derhal actığından az olacak bir kacırmayı daha da sıddetlendirecek boylece gözle görünür bir hale gelen sızdırmayı tespit etmek daha kolay olacak_?......
kardesım bu öyle lanet birsey ki basit gibi görünse de cozumu bazen cok zor olabiliyoır ,kısın kalorıferı actıgında camlarında asırı buhar oluyor muydu ya da sağ koltugun önü altı az da olsa ıslanıyor muydu sayet oluyorsa kalorıfer peteğindendir,misal benim genleşme kabımın hortum giren yeri çatlamıs aylarca kacagı bulamamıstık degısmedıgımız hortum kalmamıstı meğer su oradan akcıyormus ama gözle görmek mümkün değildi aslında blok tıpalarına da bir göz attır arkada kalan kısım pek görünmüyor orada da sorun olabilircengiz kardeş, kalorifer peteğine gidiyor olabilirmi su?gerçi petekte su olur, ama anlamadım işte, neden böyle oluyor.
kolay gelsın ama once bolca antıfrız koyup 1 hafta dıkkatlı sekılde kullanın bakalım hortumlardan,petekten bir yerde sızıntı peydah olacak mıkaloriferin çalışmasında sorun yok, camların buharını gideriyor.koltuğun olduğu yerde, ya da arabının içinde herhangi bir ıslanma olmuyor.ustaya tekrar yol göründü artık..yola çıkarken tik oldu, hemen suyu kontrol ediyorum.hatta geçen gün hararet 95 i geçti bir ara, hemen motor kapağını açıp baktım..fan çalışıyordu..