Test Ettiğimiz Araçları Yazıyoruz

ibrahim prensesler o şekilde seyahat etmiyor park halindeyken foto çekmek için o şekilde oturdular zaten yukarda da belirttimm

bizim ufaklıklar parl halindeyken arka koltuklara oturmuşlar bizi bekliyorlar bu arada hareket halindeyken çocukların önünde kiperdelik alınıyorrr
wol_error.gif
İmaj otomatik olarak küçültülmüştür. Orjinal Boyutunda İzlemek için BURAYA TIKLAYINIZ. Orjinal Boyutu: 1280x960 VE 517KB.
7852247430092010.jpg
 
güzel konu olmuş, en kısa zamanda bende izlenimlerimi paylaşacağım...
 
3,28i hartge yi test edeyim dedim, başım döndü geri indim :D

ilk arabam lada samaraydı 1993 model...tam bir gariban dostu, motorsiklet fiyatına satılıyr...aracım 1,5 lpgli (inanılmaz az yakıyordu bu arada)olmasına rağmen (bilenler binenler inanır) 2. vitesde 85 i gördüm..kırmızı ışıkta kalkışta kımseyı tanımazdım...kışın 2 dakkada hamam gibi olurdu içi, kim ne derse desin tam bir tank, tam bir keçi, yarım 4*4, altı sürtmüş üstü fırtmış hiç umrumda olmuyordu, sorun cıkarsın diye cok ugraştım,motoru çok sıkıştırdım beledıyeneın açtığı tum cukurları doldurdum ama maalesef usta yuzu goremedim....ilk piyasası yok niye aldın dediler,satacağım zaman ılanı koydum nete 3 gun ıcınde 350 tl kar ile geri sattım..köyde otursam ya lada niva yada samara alırım...parçası o kadar ucuz ki...en baba orjınal parçalarıyla en iyi ustada komple motor 500 tl işçilik dahil :D (konfor, yol tutuş, guvenlık beklemeyin ama ;)) ileride temiz bir ladayı 2. arabam olarak kullanacağım...çünkü öyle bir şeyki inanın tuhaf bişey ama ilk arabam olmasından mıdır nedir unutamıyorum ve her lada gordugumde şöyle ufaktan bır ıncelıyorum.tutku oldu diyebılırım :)

şu vıdeoları ızleyın ne demek ıstediğimi anlarsınız :D
http://www.akilli.tv/video/500320/Onemli-olan-boyu-degil-islevi.aspx



http://www.youtube.com/watch?v=JsZELdNdGGw
http://www.youtube.com/watch?v=FjGO5JiSOGY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LTQ8Qan1IZM
 
Son düzenleme:
FORD TRANSİT 200T350;
ARTILAR;
-Ticari araçlar arasında en atik ve hızlı olanı,
-Rampada vitesten düştüm taksi sıkıstırdı derdi yok 6.vites rampada taksilerle dalga geçiyor.
-1000 km yol yaptığınızda uyku dışında bir yorgunluk söz konusu olmuyor..
-1.8t Audi A4 ile kalkan bir araç 0-140km/h tabiki..
-max hız:170km/h rampada farketmiyor 140-150km/h
-kullanıslı küçüklü büyüklü torpido ve gözler..
Eksiler
-yedek parçası ucuk fiyatlar..
-beyin elektronik aksama bağlı tüm aksamlar arıza verdiğinde içinden çıkılmaz bir hal alıyor..
-yakıt tüketimi akranlarına göre biraz fazla..
 
Son düzenleme:
bir astra h kullanıcısı olarak arkadasımın sahip oldugu AUDİ A3 1.4TSİ aracını surdugumdekı ızlenımlerım; ılk oturdugumdakı sankı golf astra focus tarzı bı araba degılde daha ust sınıf bı arabaya oturdugumu hıssettım.hane astradan sonra vectra surmek farklı gelırya ben a3 kullandıgımda kendı arabamdan cok daha ozel bı araba kullandıgımı hıssettım astrayla aynı boyutlarda olmasına ramen gıdısı olsun komforu olsun o sınıftakı tum arabalardan farklı bence astra j de kullandım ama A3 bambaskaydı bıde A4 veya daha ust bı arac kullansaydım neler hıssetcektım kim bilir:)
 
ilk aracım Honda 93 model civic ex hb.
Bu aracı ilk aldığımda neler yapabileceğim konusunda hiçbirşey bilmiordum.201 binde aldım ve motoru açılmamış bi aractı.
tek karbüratörlü üstten tek egzantrikli,vites aralıkları oldukca sık seri bir aractı.sonra çift karbüratör ve kısa emme manifolduyla 86 hp den 117 hp ye çıkardım.inanılmaz keyifli ve sağlam bi arac.1500cc motor modifiyeye oldukça açıktır.içi 4 kapı sedan bi aractan geniş,alçak oturma pozisyonu ile yeterli derecede tavan mesafesi vardır. alçaklıktan dolayı yatar şekilde kullanıldığı için uzun yolda boyun ağrısı yapar.içi cok sade ve ferah,görüş açıları cok geniştir.
tasarım olarak hala efsane kasalar arasında yerini alır.motor ,bakımlarını düzenli yaptırdığın sürece sanayiye sadece modifiye için keyiften gidersin.çok atak ve ara hızlanmaları oldukça başarılıdır.

94 honda civic si hb

kasa olarak yukarda anlattığım arac ile aynı ama motor olarak 1.6 üstten çift egzantrikli ,çok nokta enj. 130 hp lik 1.6 motora sahiptir.
yolda ara hızlanmada,kalkısta kafa tutamayacağı araç cok azdır.

92 model honda crx del sol

2 kişilik tavanı çıkıp bagaja konulabilen güzel tasarımlı 1200 kg civarında bi aractır.160hp 1.6 vtec (değişken subap zamanlaması) motor vardır.5500 d/d kadar oldukça ekonomik sakin ama 5500 8500 arası deliren bu araçlar motor konusunda oldukça iddalıdır. içi cok dar ancak oldukça havalı araclardır.bu vtec motorlu hondaları kullanıp indiğinzde dizlerinizin titremesi uzun süre geçmez.sadece abs vardır.bunun dısında hersey şöförlük becerinize kalır.tarz bir tasarımdır.

98 honda civic vti ek kasa hb vtec
tasarım olarak hala bir cok yeni modelle bence boy ölçüşebilecek düzeyde ve güçtedir.1.6 16 subaplı 160 hp vtec teknolojili motora sahiptir.içi alçak oturma pozisyonu ve yuksek tavan mesafesi ile oldukca rahat ettirir.uzun yolda yormaz,keyif verir.5500 d/d sonra aracların yanından ok gibi uzarsınız.

bagaj hacimleri dardır.ama hb olmasına rağmen tek kapı araclar içerisinde arka koltuklarda en fazla diz mesafesine sahip araclardan biridir.

Honda 2005 accord 2.4
ne mercedes ne bmw ne audi,bu araç bağımlılık yapar.benm kullandığım triptonic sanzumanlı 200hplik benzinli aractı.içi cok geniş güvenli ve sonderece konforlu patron arabası sınıfına girecek modellerden biridir.işçilik son derece kaliteli,ses izolasyonu oldukça başarılı,standart donanım olarak fazlasıyla dolu bir aractır.

98 hyundai accent 1.3
şahin doğandan biraz daha kaliteli ama vasat bir araçtır.özellikle şanzumanına alışmakta cok zorluk çektim.kalite vasat,yalıtım vasat.bu aracları almaktansa broadway,spring almak daha mantıklı,en azından sağlam araclar.

2000 astra 1.6 basic

Kayınpederimin aracı,arac biraz hantal,ivmelenmesi yavaş geldi bana ama ses yalıtımı olarak basarılı diyebilirim.içini zaten hepimiz biliyoruzdur :D

1998 CORVETTE
2003 YILINDA KULLANMISTIM YAKLASIK 100KM ŞEHİR İÇİ YOL YAPMISTIM

aracın içindeyken kendinizi ister istemez züppe gibi hissediyorsunuz.bakısınız değişiyor,sigara içişinz değişiyor.sürat yapmaktansa sağdan tın tın 5.7 cc 345 hp 480 nm tork ile ara ara o homurtuyu millete duyurmak inanılmaz bişeydi.
koltuk resmen sizi sarrıyo.rahat bir koltuğu ve ilk bindiğinzde sanki benm için yapılmıs hissi veriyor.o gaza basıp cıkan ses inanılmaz.ivmelenme anlatılmaz.herkezin gözü sizin üzerinizde emn olun.içi cok güzel,kokpit tasarımı ve işçilik son derece kaliteli.ben kaliteyim diyor.indiğimde hala dizlerim titriodu ve kalp atışlarım uzun süre normale dönmemişti.inmek istemedim ne yalan söliiim..

daha cok var ama yavas yavas yazıcam.
şimdilik bukadar
 
730d bmw
anlatmaya kelimeler yetermı bılmıyorum ama insanın hayatında bı kere kullanması gereken bi makına dıreksıyonda bı tus var ona basıpta aracta gaza yuklendıgınızde gercektende koltuga yapışıyosunuz yol tutusu gıdısını anlatmaya gerek yok bence..

auris 1.6 otomatık
arac gercekten cok guzel fakat su var o paraya degmez gercekten cok pahalı gıdısı guzel koltukları rahat havalı bı arac ama o parayı etmez gıbıme gelıyo.

kıa sorento
sadece sunu soylıyım ılk otomatık arac kullanısımdı yerler ıslakmıs kalkısta aracın arka tarafı karsı serıtte on tarafı kendı serıdınde 20 30 metre gıtmıslıgım var :) havalı guzel bı arac ama pekte guven vermedı.

honda crv

2002 model felandı heralde otobanda 160 ı gordum on tekerlerın yerle temasının kesıldıgını hıssettım desem ınanırmısınız aracın yapısı bı acayıp ama en cok hosuma gıden yonu koldan vıtes lı olmasıydı

passat 2.0tdı

araba gercekten araba yanı :) kalkısta hafıf yuklendıgınızde gostergedekı kayma uyarı ısaretının yandıgını goruyosunuz:) gercekten cok rahat ve guzel bı arac yapmıslar yol tutusu da cok cok ıyı.

hyundaı fx coupe 1.6

arac ılk cıktıgı zaman mıllet ferrarı sanıyordu o kadar dıyorum :) aracta belkı 18 ınc jant 215 lastık olmasa guzel gıdıyo derdım ama araba kalkmıyor :) frenlerı ALLAH a emanet bı arac gerısını sız dusununn ama havası super ,..)

mercedes 200

arac 89 model otomatı 1. 2. vıtes cok gusel arac 3. vıtese gecınce akmaya baslıyor sankı durmucakmıs hıssı veren bı sahlanması var gıdısı cok guzeldı bence o yaşta bı araca gore mercedes ablemınıde goruyosun ya onunda bı ayrı havası var :)

530 bmw

araba 730 amıral gemısınden sonra alınabılecek 2. super bı makına. otobanda sol serıtte goren herkez kacıyo gaza tam bastıktan sonra tekrardan gaza yuklenıldıgınde acayıp bı mekanızması var arac 6000 devırın altına ınmıyo ve şahlanıyor boyle bı gıdıs bole bı arac fazlaaa :)

pug 306

1.8 motorlu 130 bg modelıydı babam 2 ay sonra sattı aracı :) gelen sıkayetler uzerıne :) araba gercekten adının hakkını verıyor gıdısıde cok guzel fakat nedense 150 den sonra benı korkutan bı aractı.

daha aklıma gelmedı :)
 
yeni jetta 1.2 105 liği test ettim bende gaza ufak dokunduğunuzda araba gidiyo ama daha fazla gaza bassanızda bişey farketmiyo okadar çok ilk gaz tepkisi iyi,arkadan çok ses alıyo ve biraz geziyo gb araç
 
fiat grande punto 77hp
bu aracı 2006 yılında kullandım,mütiş derecede seri bi araç kendi segmentindekilere göre.yol tutuşu iyi,yakıtı ekonomikti(ozamanki benzin fiyatlarına göre)iç donanımı şimdiki zamane araçlarını aratmayacak ölçüde fazla,bu arabayı hala çok seviyorum.
 
98 model opel tigra

kardeşimin aldığı tigrayı kullandım 50 km kadar.cok keyifli rahat bi araç.ama kapı içi cepleri yok,arka taraf pek güven vermior.2 kişilk bi arac arrkada uzun seyahatler yapılması zor bence.bagajı acınca sol camın inmesi ve bagajı kapatınca sol camın kapanmasını iyi düşünmüşler :D ilk farkına vardıgımda nooluyo lan dedim :D :D
birde kelebek camları yüzünden sigara külü atmak tam bir işkence :D
güzel bir arac tasarım olarak farklı olusu trafikte diğer araclardan sıyrılmasını sağlıyor.arkada görüntüsü ,cok hoş.basık burnu ve kalkık poposu profilden cok güzel görünüyor.güzel tarz bir araç
 
Geri
Üst