ilk aracım Honda 93 model civic ex hb.
Bu aracı ilk aldığımda neler yapabileceğim konusunda hiçbirşey bilmiordum.201 binde aldım ve motoru açılmamış bi aractı.
tek karbüratörlü üstten tek egzantrikli,vites aralıkları oldukca sık seri bir aractı.sonra çift karbüratör ve kısa emme manifolduyla 86 hp den 117 hp ye çıkardım.inanılmaz keyifli ve sağlam bi arac.1500cc motor modifiyeye oldukça açıktır.içi 4 kapı sedan bi aractan geniş,alçak oturma pozisyonu ile yeterli derecede tavan mesafesi vardır. alçaklıktan dolayı yatar şekilde kullanıldığı için uzun yolda boyun ağrısı yapar.içi cok sade ve ferah,görüş açıları cok geniştir.
tasarım olarak hala efsane kasalar arasında yerini alır.motor ,bakımlarını düzenli yaptırdığın sürece sanayiye sadece modifiye için keyiften gidersin.çok atak ve ara hızlanmaları oldukça başarılıdır.
94 honda civic si hb
kasa olarak yukarda anlattığım arac ile aynı ama motor olarak 1.6 üstten çift egzantrikli ,çok nokta enj. 130 hp lik 1.6 motora sahiptir.
yolda ara hızlanmada,kalkısta kafa tutamayacağı araç cok azdır.
92 model honda crx del sol
2 kişilik tavanı çıkıp bagaja konulabilen güzel tasarımlı 1200 kg civarında bi aractır.160hp 1.6 vtec (değişken subap zamanlaması) motor vardır.5500 d/d kadar oldukça ekonomik sakin ama 5500 8500 arası deliren bu araçlar motor konusunda oldukça iddalıdır. içi cok dar ancak oldukça havalı araclardır.bu vtec motorlu hondaları kullanıp indiğinzde dizlerinizin titremesi uzun süre geçmez.sadece abs vardır.bunun dısında hersey şöförlük becerinize kalır.tarz bir tasarımdır.
98 honda civic vti ek kasa hb vtec
tasarım olarak hala bir cok yeni modelle bence boy ölçüşebilecek düzeyde ve güçtedir.1.6 16 subaplı 160 hp vtec teknolojili motora sahiptir.içi alçak oturma pozisyonu ve yuksek tavan mesafesi ile oldukca rahat ettirir.uzun yolda yormaz,keyif verir.5500 d/d sonra aracların yanından ok gibi uzarsınız.
bagaj hacimleri dardır.ama hb olmasına rağmen tek kapı araclar içerisinde arka koltuklarda en fazla diz mesafesine sahip araclardan biridir.
Honda 2005 accord 2.4
ne mercedes ne bmw ne audi,bu araç bağımlılık yapar.benm kullandığım triptonic sanzumanlı 200hplik benzinli aractı.içi cok geniş güvenli ve sonderece konforlu patron arabası sınıfına girecek modellerden biridir.işçilik son derece kaliteli,ses izolasyonu oldukça başarılı,standart donanım olarak fazlasıyla dolu bir aractır.
98 hyundai accent 1.3
şahin doğandan biraz daha kaliteli ama vasat bir araçtır.özellikle şanzumanına alışmakta cok zorluk çektim.kalite vasat,yalıtım vasat.bu aracları almaktansa broadway,spring almak daha mantıklı,en azından sağlam araclar.
2000 astra 1.6 basic
Kayınpederimin aracı,arac biraz hantal,ivmelenmesi yavaş geldi bana ama ses yalıtımı olarak basarılı diyebilirim.içini zaten hepimiz biliyoruzdur
1998 CORVETTE
2003 YILINDA KULLANMISTIM YAKLASIK 100KM ŞEHİR İÇİ YOL YAPMISTIM
aracın içindeyken kendinizi ister istemez züppe gibi hissediyorsunuz.bakısınız değişiyor,sigara içişinz değişiyor.sürat yapmaktansa sağdan tın tın 5.7 cc 345 hp 480 nm tork ile ara ara o homurtuyu millete duyurmak inanılmaz bişeydi.
koltuk resmen sizi sarrıyo.rahat bir koltuğu ve ilk bindiğinzde sanki benm için yapılmıs hissi veriyor.o gaza basıp cıkan ses inanılmaz.ivmelenme anlatılmaz.herkezin gözü sizin üzerinizde emn olun.içi cok güzel,kokpit tasarımı ve işçilik son derece kaliteli.ben kaliteyim diyor.indiğimde hala dizlerim titriodu ve kalp atışlarım uzun süre normale dönmemişti.inmek istemedim ne yalan söliiim..
daha cok var ama yavas yavas yazıcam.
şimdilik bukadar