bursada nasıl üretim yapıldığını biliyor musun?
bi bak bakalım türkiye üretimli arabalra bide yurtdışı olanlara.
burda bursa fabiraksında dünya arkadaş var nasıl ürettiklerini kendileri söyliyorlar
renualt fluence modelini sakın ama sakın almayın kendi üretenler diyor nasıl iş sence?
ben türkiyeden çok fiatta üretilmesine karşıyım.
şöyle düşün uçan tenekeye mi yoksa uçan çeliğemi para verirsin. hangi doblo yol tutuşu kazasız? comboyuda bilen bilir her kullanan bırakamıştır. onun için arada dağlar kadar fark var. he şöyle lur tasarımı ve kaliteyi opel onaylar türkiyedeki üretiminde opel durursa ozman lafım yok ama öyle değil tasarımda fiatında parmağı olacak haliyle üretim maliyetleri çok düşünlecek ozaman çıkacak hafif arac binmem
Türkiye'de yapılan üretimi hiç küçümseme bence. Türkiye bu konuda çok ileride ve daha da ileriye gidiyor.
Fluence Z.E. Avrupa'nın ilk %100 elektrikli sedan modeli.
Fluence kendi sınıfında ve "bir üst sınıfta" EuroNCAP'ten en yüksek puanı alan sedan.
Toyota, Auris 3K ve Verso ve Verso+ modellerini Türkiye'de üretip tüm dünyaya (buna ABD ve Canada da dahil) satıyor.
Mercedes ağır vasıtalarını (Axor) neden Türkiye'de üretiyor?
Valeo neden Türkiye'yi "Ana üs" olarak görüyor?
Bu örnekler saymakla bitmez.
Gelelim Fiat konusuna.
Fiat, tek başına Fiat değil bir grup şirketi aynı zamanda, ve grubunda Alfa Romeo, Lancia, ve hatta Ferrari'yi de barındırıyor.
Fiat'ın Opel ile çalışması yeni değil, yıllardır Opel, Fiat'ın dizel motorlarını kullanıyor.
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine
TSI ve T-Jet ve Twinport motorlardaki "Twin Turbo Fan" teknolojisi Fiat lisansı ile üretiliyor yıllardır.
Opel, Fiat ile Türkiye'de üretim yaptığında ne bir şey kaybeder ne de Almanya künyesini taşıdığı sürece kazanır. Bence burada ne olursa olsun kazanan Türkiye olur.