Trafikte 17 Yanlış İnanış

nihavent

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
2,047
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
www.birdemetyasemen.net
eline yüreğine sağlık..

direksiyon tutuş açısını bir çok kişiye söylerim hadi ordan öyle şey olurmu derler..

üstat senin bu yazıyı hastane koridorlarındaki sus işareti yapan hemşire abla gibi taksi duraklarına mola yerlerine asmak lazım yüreğine sağlık.
 

sertcan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
249
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
hayatlarımızın söz konusu olduğu bu kadar önemli bir konuda yapmış olduğunuz açıklamalar için teşekkür ederiz...
 

MuL@T

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
teşekkürler..
 

athlon2800

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
386
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
64
Siteyi ziyaret et
surucu2.jpg


Usta sürücü düştüğü problemden kazasız sıyrılmayı bilir!
Yanlış!, Çünkü usta sürücü probleme girmeyen sürücüdür. Karşısına çıkabilecek her türlü tehlikeyi önceden görebilir, ona göre tedbirini önceden alır. Problemlerle uğraşmaz.

Otobanda tamam ama, şehir içinde emniyet kemeri takılmayabilir!
Yanlış! Emniyet kemeri hayat kurtaran en önemli güvenlik gerecidir. 50 km/s hızda meydana gelen bir çarpışmada otonun içindekiler emniyet kemeri talanad1klan takdirde, 4 katlı bir binadan aşağı düşmeyle eşit şok yaşar.

Bu iki maddeye katılmadım.
Problemlerle uğraşmaz deyimi saçma olmuş.
Trafik kelime anlamı olarak belirli bir alanda birbirine göre hareketli cisimlerin etkileşimidir. Dolayısı ile kurallara uymak, yavaş, saygılı, toleranslı araç kullanmak en doğrusu olsada, bu dingilik şartları değişken trafikde potansiyel kazazedeye dönüştürebilir. Örnek Otoban gibi hızı daha yüksek yollarda hızlı araçlarala yavaş araçlar arasındaki hız farkı, hızlı araçlarla diğer hızlı araçlar arasındaki hız farkından daha fazladır. Başka bir deyişle iki hızlı araç düşünelim 140-150 ile gidiyorlar arka arkaya, bir süre sonra 150 ile giden 140la gideni yakalar, sollamaya çalışır, o sırada önlerinde 90'la giden bir başka aracı sollamaya çalışırlar bir sağından biri solundan girer 90'la gidenin sağa veya sola kaçmaya çalışması kaza doğurur çünkü 90km hızla giden aracın yaptığı sapmayı 140-150 ile giden araç yapamaz, ya takla atar yada yavaş araçla yanyana çarpışır, hız farkı olduğundan takla dümen başlar.
Amma saçmaladım ha.
Neyse durun bakalım ikinci maddeye geliyoruz, :eek: daha ne cevherler çıkar şimdi.
50 km hızla çarpışma 4.kattan yere düşüp çarpma etkisi yaparmış....
50km hız ile araba düz duvara da çarpsa, yinede darbeyi emme ve şok dalgasınındağılması hem kaporta hemde duvar üstünde olur. + araç içinde yaralanmaya sebebiyet verebilecek dizayn hataları herzaman düşünülür. Üstelik 4.kattan betona düşüp ölen çoktur ama toprağa düşüp sağ kalanda çokdur.:eek:
Neyse bu kadar yeter karizmayı alt üst ettik...:cool:
 
Son düzenleme:

Gonzalo

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
24
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bu faydalı paylasım ıcın tesekkur ederız :)
 

launch

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
52
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
paylaşım için teşekkürler
yalnız ani fren konusunu ben de farklı biliyordum. araba boştayken daha zor durmaz mı? vitesteyken frene basıp durmak üzereyken debriyaja basarım hep
 

tirci68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Paylaşim için çok teşekkür ettim güzel bilgiler yalniz geçen biz arkadşla bir tartişma yaptik hafif bir inişi viteste inilsemi daha az yakar yoksa boşa alinsami daha az yakar diye benim görüşüm viteste daha az yakar çünkü araç viteste gaz kesildiginde yakit tüketimi 0 dir ama boşta iken rolantide yaktigini yakar diye düşünyorum sizce ben haklimiyim arkadaşlar...
 
Üst