Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu her trafiğe çıkan şöförün bilmesi gereken altın değerindeki bilgiler için çoooookkk teşekkürler Cengiz abi yok ben ustayım diyerek yok ben senelerdir trafikteyim diyerek bildiklerini işleyenlerin kulaklarına küpe yapmak lazım çünkü genellikle öle diyen insanların düştüğü hataların geneldede yanlış olduğu burdada bariz bir şekilde belirtilmiş
Ani frenlerde önce frene basıp, durmaya yakın debriyaja basarsak, motor kompresyonundan faydalanıp daha kısa mesafede dururuz! Yanlış! En etkin yavaşlama frenle debriyaja aynı anda basılarak yapılır. Böylece fren anında motor devre dışı bırakılarak, motorun aracı ileri götürme kuvveti yok edilir.
ben bunun tam tersini düşünüyorum. fren anında uygun vitese çekerek motor komprasörünü kullanırsan daha kısa mesafede durulur... diye biliyorum
Hiç bir zaman usta sürücüyüm denilmez ama bunları okuduktan sonra galiba bilgili sürücüyüm dedim.
Bilgilere bende bir ilave ekliyim. aracımda ABS, ESP gibi bir çok güvenlik önlemi var diye arabam yoldan çıkmaz diyen sürücüler unutmamalıdırki ne olursa olsun sonunda fizik kuralları var ve kullanınlan arabaların hepsi 4 adet avuç içi büyüklüğünde bir zenine temas ediyor.
geçen sene bu zamanlar servisle işyerine giderken o %33 lük oranın içine girdik transit buzlu yolda kendini ferrari zannedip viraja 120 ile girdi sonuc 2 arkadasımız öldü ben sandalyeye bağımlı kaldım arkadaşlar altınızdaki araba ne olursa olsun lütfen dikkatli olalım sonra telafisi mümkün olmayan problemler gelir başınıza .bosuna dememişler GAZLA UÇARSIN AMA FRENLE KONAMAZSIN hayırlı sürüşler
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.